Do sieci SPAR dołączyła kolejna placówka. Chodzi o supermarket w Czekanowie (woj. śląskie). Sklep posiada m.in. Bean Tree z asortymentem kaw, zapiekanek, kanapek i hot-dogów.
W placówkach SPAR klienci mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany.
Sieć SPAR w Polsce rozwija się zgodnie z planami i złożonymi deklaracjami – pomimo trudności dla całej branży, jakie wynikały z powodu pandemii koronawirusa. Jesteśmy dumni, że nasza ogromna inwestycja w sektor handlowy w Polsce pozwala małym, polskim przedsiębiorcom na rozwój własnych biznesów. Taka idea przyświeca nam na wszystkich rynkach, na których działamy – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.
W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowaliśmy istotne inwestycje zarówno w placówki, infrastrukturę, jak i system zaopatrzenia, zakończyliśmy też ogromny proces rebrandingu sieci Piotr i Paweł. Bardzo ważne jest dla nas to, że nasi partnerzy detaliczni są zadowoleni z przynależności do rodziny SPAR i otwierają wraz z nami kolejne placówki. To pokazuje nie tylko jakość naszej współpracy, ale przede wszystkim potwierdza efektywność, jaką możemy zaoferować polskim przedsiębiorcom – dodaje.
Supermarket w Czekanowie o powierzchni 370 mkw. zlokalizowany jest w bliskiej odległości od zjazdu z autostrady A1 do południowych dzielnic Gliwic i Zabrza. Sklep posiada min. Bean Tree z asortymentem kaw, zapiekanek, kanapek i hot-dogów. Ponadto wypieka pieczywo na miejscu. Oferuje także rożen z wypiekiem mięs drobiowych i wieprzowych. Dla klientów zapewniono parking na 40 samochodów.
Kampania „Klient nasz pan”
SPAR przypomina w komunikacie, że – jako sieć sklepów spożywczych, które prowadzone są przez polskich przedsiębiorców – uruchomiła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan”. Kampania obejmie sponsoring programów w TVP i TVN, bilboardy, zabawną akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach. Kampania rozpoczęła się na początku października. Jej zakończenie planowane jest zaś na koniec listopada br. Celem kampanii jest promowanie sklepów SPAR nastawionych na jak najlepsze doznania zakupowe klienta.
Zobacz też: Sieć Spar rusza z kampanią „Klient nasz pan”