Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Avenida Poznań rozbłyśnie na fioletowo dla wcześniaków

Avenida Poznań rozbłyśnie na fioletowo 17 listopada w godzinach 16.00 – 24.00, solidaryzując się w walce o zdrowie i życie Małych Wojowników

przez Blanka Dżugaj
17 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

17 listopada obchodzony jest jako Światowy Dzień Wcześniaka. Na symboliczny fioletowy kolor zaświeci się wówczas szereg znanych budynków na całym świecie. Avenida Poznań już po raz kolejny także bierze udział w akcji dla wcześniaków.

Szacuje się, że już co 10-te dziecko na świecie rodzi się zbyt wcześnie, tj. między 22. a 37. tygodniem ciąży. W Polsce każdego roku przychodzi na świat 26 tysięcy wcześniaków. Część z nich waży mniej niż 1 kg.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Avenida Poznań oraz inne znane obiekty zaświecą dla wcześniaków

Wcześniactwo jest jednym z poważnych wyzwań współczesnej medycyny, która mimo nieustannego postępu nie zna wielu odpowiedzi na jego temat. 17 listopada od lat obchodzony jest jako Światowy Dzień Wcześniaka. Jego celem jest zwiększenie wrażliwości oraz społecznej wiedzy na temat wcześniactwa. Jego przyczyn, skutków oraz potrzeby specjalistycznej opieki wobec przedwcześnie urodzonych dzieci, a także ich rodzin.

Kampania informacyjna i iluminacja

Oprócz kampanii informacyjnej ważnym wydarzeniem przykuwającym uwagę społeczeństwa jest podświetlanie tego dnia różnorodnych lokalnych, ogólnopolskich i światowych budynków na fioletowo. Iluminacja pojawia się corocznie m.in. na. Bramie Brandemburskiej w Berlinie, Empire State Building w Stanach Zjednoczonych, Niagarze czy Pałacu Kultury i Nauki w Polsce.

Przeczytaj także: Większy Sinsay – Avenida Poznań

Jak mówią poznańscy organizatorzy akcji: Fioletowa iluminacja to dla nas – rodziców wcześniaków, naszych rodzin, lekarzy neonatologów znak, że jesteście Państwo z nami. Dlaczego fioletowy? To kolor utożsamiany z wrażliwością i wyjątkowością, tj. cechami, które charakteryzują przedwcześnie urodzone dzieci.

Fioletowe punkty w Poznaniu dla wcześniaków

W akcji iluminacji budynków, budowli i symboli Poznania, oprócz Avenid,y corocznie udział bierze także wiele innych budynków. Wśród nich m.in.: Ratusz na Starym Rynku, Muzeum Powstania Wielkopolskiego, Fontanna na Placu Wolności, Centrum Kultury Zamek, Brama Poznania, czy Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Wielkopolskim koordynatorem akcji jest poznańska Fundacja Laboratorium Marzeń. Jej misją jest opieka nad rodzinami z najmniejszymi i najbardziej potrzebującymi dziećmi. Dbanie nie tylko o pomoc medyczną i edukacyjną dla dziecka, ale także zapewnienie wsparcia dla jego najbliższych. Fundacja traktuje marzenia jako element terapii dla dziecka, rodziców i całej rodziny.

Avenida Poznań rozbłyśnie na fioletowo 17 listopada w godzinach 16.00 – 24.00, solidaryzując się w walce o zdrowie i życie Małych Wojowników.

Przeczytaj także: Apart – Avenida Poznań

O Avenidzie Poznań
Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim. Ma 3 kondygnacje o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. Mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni. Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Do grona najemców Centrum należą m.in. Reserved, Sinsay, Cropp, H&M, SportsDirect, Intersport, MediaMarkt, Empik, Peek&Cloppenburg, Mango, TKmaxx, H&M, Stradivarius, Pull&Bear, Bershka, Calypso oraz Lidl. Avenida nieustannie stawia na rozwój oferty. Z myślą o komforcie swoich Klientów Centrum stworzyło wyjątkową strefę pod nazwą Avenida Lounge. Jest to zlokalizowana na dwóch poziomach, na powierzchni ponad 2 000 mkw., przestrzeń przeznaczona do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji.

W Avenidzie do dyspozycji zmotoryzowanych Klientów jest 1500 miejsc parkingowych (3 godziny darmowego parkowania). Dostępny jest także bezpłatny parking dla jednośladów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach kolejowym i autobusowym.

Tags: centra handlowe
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
GLS rozpoczął współpracę z Kolporterem

GLS rozpoczął współpracę z Kolporterem

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version