Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Action debiutuje na Lubelszczyźnie. Jest już obecny we wszystkich województwach

Sieć Action posiada obecnie 158 sklepów w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób

przez Blanka Dżugaj
25 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

25 listopada Action otworzył w Łukowie swój 158. sklep w Polsce. Debiut na Lubelszczyźnie oznacza, że sieć stała się marką ogólnopolską. Tego samego dnia zostały otwarte również kolejne cztery markety – w Gdańsku, Wałczu, Aleksandrowie Kujawskim oraz Górze. Od 24 listopada działa natomiast drugi sklep Action w Chorzowie.

Sklep Action w Łukowie i pierwszy na Lubelszczyźnie znajduje się w wolnostojącym budynku przy ulicy Siedleckiej 15B i zajmuje powierzchnię prawie 1220 m kw. Obiekt położony jest w północnej części miasta, przy jednej z głównych dróg oraz osiedlach mieszkaniowych.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

To ważny dzień dla sieci Action, która dziś oficjalnie stała się ogólnopolską marką dyskontów niespożywczych. Ostatnie otwarcia naszych sklepów wskazują jasno, że widzimy wielki potencjał zarówno w wielkich aglomeracjach, jak i mniejszych ośrodkach. Rozwój naszej sieci dystrybucyjnej pozwala nam dostarczać produkty na terenie całej Polski, co przekłada się na dynamiczny przyrost liczby naszych sklepów – w tym roku powstało ich już ponad 50 – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

 

Fot. materiały prasowe

5 nowych sklepów 

Action otworzył także drugi sklep w Gdańsku. Market zlokalizowany jest w parku handlowym przy ul. Świętokrzyskiej 21 w południowej, najgęściej zaludnionej części miasta. Atutem tej lokalizacji jest także bliskość osiedli i drogi wojewódzkiej nr 221, łączącej się z głównym węzłem komunikacyjnym w mieście. Sklep w Gdańsku zajmuje powierzchnię 1070 m2. Dyskont w Aleksandrowie Kujawskim natomiast znajduje się w budynku handlowym przy ul. Juliusza Słowackiego 38 i zajmuje powierzchnię ponad 960 m kw. Dzięki dogodnemu dojazdowi drogą wojewódzką nr 266 dotrą do niego mieszkańcy miasta oraz okolicznych miejscowości.

Przeczytaj także: Action jest nie do zatrzymania – otwiera kolejne sklepy

Market w Wałczu funkcjonuje w nowo wybudowanym największym centrum handlowym w mieście – Aura Park przy ulicy Wojska Polskiego 54. Na klientów czeka wspólny, obszerny parking na 120 miejsc postojowych. Powierzchnia sklepu wynosi 920 m kw.

Fot. materiały prasowe

Bezpieczeństwo w trudnych czasach

Mieszkańcy Góry znajdą sklep Action w nowej części parku handlowego przy ulicy Dąbrówki 11. Market zajmuje powierzchnię ponad 1070 m2 i świetnie dopełnia ofertę handlowo-usługową centrum zakupowego, na którą składa się m.in. sklep obuwniczy, spożywczy oraz market z artykułami RTV oraz AGD.

Drugi sklep Action otwarty w Chorzowie jest jednocześnie 30. dyskontem ogólnopolskiej sieci Action na terenie Górnego Śląska. Znajduje się w parku handlowym Vendo Park przy ul. Szpitalnej 2, w sąsiedztwie ronda Gerarda Cieślika. Powierzchnia sklepu to ponad 970 m2.

Markety Action projektowane są z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach znajdują się środki dezynfekujące i ekrany ochronne.  Action posiada obecnie 158 sklepów w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.

Tags: centra handlowe
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Nowoczesny magazyn LPP: firma wprowadza system automatycznego sortowania

Nowoczesny magazyn LPP: firma wprowadza system automatycznego sortowania

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version