Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Reesco Retail przebudowuje dla Netto 7 obiektów w różnych lokalizacjach

Reesco Retail, spółka specjalizująca się w budowaniu i przebudowywaniu powierzchni handlowych, przekształca 7 lokalizacji Tesco w obiekty sieci Netto.

przez Radosław Święcki
26 listopada 2021
w Centra handlowe
1
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Konwersja sklepów Tesco wykonywana przez Reesco Retail przebiega zgodnie z planem. Jak podaje Reesco Retail w komunikacie prasowym, firma zakończyła już prace w Skawinie, Myślenicach i Mławie. Do lutego 2022 roku zrealizowane zostaną przebudowy kolejnych czterech obiektów. Szacowana łączna powierzchnia prac to ponad 4500 m2.

Prace w ramach projektu realizowanego przez Reesco Retail dla sieci handlowej Netto, wystartowały w lipcu 2021 i potrwają do lutego 2022.  Zakres współpracy obejmuje 7 obiektów: w Skawinie, Myślenicach, Mławie, Gołdapi, Białymstoku oraz dwóch w Przemyślu. W ramach dostosowywania obiektów do standarów sieci Netto, w zależności od lokalizacji, firma realizuje między innymi: przemalowanie ścian i dachów, dostosowanie instalacji podstropowych wewnątrz oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych czy malowanie elewacji. W efekcie dawne budynki Tesco zmieniają się w nowoczesne i spójne wizualnie placówki handlowe Netto.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Nasz zespół specjalizuje w przebudowach, modernizacjach i wykończeniach powierzchni handlowych. Jesteśmy w stanie realizować je w całej Polsce. Zarządzanie przebudowami dla Netto w kilku lokalizacjach jednocześnie, wymaga odpowiedniego doświadczenia oraz dokładnego planowania prac i ich nadzorowania – mówi Lucyna Śliż, Head of Development, Reesco Retail.

Konwersja sklepów Tesco: Reesco Retail aktywnie uczestniczy w całym procesie

Konwersja Tesco to złożony proces. Olbrzymią rolę pełni tu doświadczony i zaangażowany zespół po stronie Netto, ale również zaufani, profesjonalni partnerzy zewnętrzni. Do tego grona z pewnością możemy zaliczyć Reesco Retail – mówi Radosław Bartkowiak, Head of Construction, Netto Polska.

W czerwcu 2020 roku Salling Group, właściciel sieci handlowej Netto, podpisał umowę z właścicielem sieci handlowej Tesco, o zakupie polskiej części biznesu wywodzącej się z Wielkiej Brytanii. Została ona sfinalizowana decyzją UOKiK w marcu 2021 r. Od tego czasu trwa konwersja sklepów Tesco do modelu Netto. Jej zakończenie planowane jest na marzec 2022. Tym samym Netto przebuduje ok. 250 placówek w ciągu 12 miesięcy.

O Reesco Retail

Reesco Retail specjalizuje się w budowaniu i przebudowywaniu powierzchni handlowych. Zespół posiada wiedzę i doświadczenie, aby zarządzać całym procesem – od studium wykonalności, przez prace budowlane, po wręczenie kluczy. Doradza klientom, kosztorysuje i kontroluje koszty budowy. Firma również projektuje, nadzoruje i wykonuje prace budowlane (design & build). Reesco Retail jest odpowiedzialne za kompleksową przebudowę CH Bonarka w Krakowie. Project managerowie firmy kierowali przebudowami m.in. CH Arkadia w Warszawie, czy galerii Renoma we Wrocławiu. Zrealizowali także wnętrza w ponad 100 sklepach sieciowych, m.in. H&M, Douglas i CCC/eobuwie.pl. Reesco Retail należy do Grupy Reesco. Grupa w ciągu ostatnich 10 lat dostarczyła na rynek ponad 700 000 mkw. nowej przestrzeni biurowej, handlowej i hotelowej.

ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
TaniaKsiazka.pl otwiera kolejne sklepy stacjonarne

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejne sklepy stacjonarne

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version