DPD Polska informuje o rozszerzeniu sieci DPD Pickup o punkty nadań i odbiorów w sieci handlowej Dino. Konsumenci mogą nadać lub odebrać przesyłkę w ponad 1 700 marketach sieci.
W komunikacie prasowym podkreślono, że współpraca DPD Polska z siecią marketów DINO to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i elastyczności doręczeń. Firma przypomina, że oprócz usług kurierskich typu door-to-door DPD Polska umożliwia nadania i odbiory poza adresem domowym lub miejscem pracy.
Rozwijana sieć DPD Pickup liczy już blisko 7 500 adresów i obejmuje placówki partnerskie, punkty nadań i odbiorów w wybranych sieciach handlowych, automaty paczkowe DPD Pickup Station i DPD Pickup Oddziały Miejskie – czytamy w komunikacie.
„Konsekwencja zmian w preferencjach konsumentów”
Rozwój punktów nadań i odbiorów to – jak podkreśla DPD Polska – konsekwencja zmian w preferencjach konsumentów. Ci coraz częściej chcą samodzielnie odbierać lub nadawać przesyłki w dogodnym czasie i miejscu. Realizowanie usług kurierskich poprzez sieć DPD Pickup pozytywnie wpływa także na ograniczenie szkodliwych emisji. Dzieje się tak np. poprzez skrócenie tras kurierskich, co przybliża cel DPDgroup dotyczący neutralności doręczeń.
Partnerem wdrożenia usługi nadań i odbiorów w sieci Dino jest Pointpack SA.
Zobacz też: Zmiany personalne w DPD Group
O DPD Polska
Jest częścią DPDgroup, jednej z największych międzynarodowych sieci kurierskich w Europie. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności doręczeń.
DPD Polska jest wiodącą firmą na polskim rynku kurierskim, z którą kooperuje ponad 8 tys. kurierów. Firma dysponuje siecią blisko 7,5 tys. punktów DPD Pickup oraz DPD Pickup Oddziałów Miejskich. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne, a także rozwinęła sieć przyjaznych dla środowiska oddziałów miejskich. W 2021 roku rozszerzyła flotę obsługujących je nisko i zeroemisyjnych pojazdów o elektryczne vany kurierskie.
DPDgroup doręcza codziennie 7,5 mln przesyłek na całym świecie. Dysponuje zespołem 97 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, SEUR i BRT oraz siecią 58 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste.