Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

DPD Polska podejmuje współpracę z Dino

To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów - podkreśla DPD Polska

przez Radosław Święcki
2 grudnia 2021
w Newsy
0
Fot. Dino Polska

Fot. Dino Polska

DPD Polska informuje o rozszerzeniu sieci DPD Pickup o punkty nadań i odbiorów w sieci handlowej Dino. Konsumenci mogą nadać lub odebrać przesyłkę w ponad 1 700 marketach sieci.

W komunikacie prasowym podkreślono, że współpraca DPD Polska z siecią marketów DINO to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i elastyczności doręczeń. Firma przypomina, że oprócz usług kurierskich typu door-to-door DPD Polska umożliwia nadania i odbiory poza adresem domowym lub miejscem pracy.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Rozwijana sieć DPD Pickup liczy już blisko 7 500 adresów i obejmuje placówki partnerskie, punkty nadań i odbiorów w wybranych sieciach handlowych, automaty paczkowe DPD Pickup Station i DPD Pickup Oddziały Miejskie – czytamy w komunikacie.

„Konsekwencja zmian w preferencjach konsumentów”

Rozwój punktów nadań i odbiorów to – jak podkreśla DPD Polska – konsekwencja zmian w preferencjach konsumentów. Ci coraz częściej chcą samodzielnie odbierać lub nadawać przesyłki w dogodnym czasie i miejscu. Realizowanie usług kurierskich poprzez sieć DPD Pickup pozytywnie wpływa także na ograniczenie szkodliwych emisji. Dzieje się tak np. poprzez skrócenie tras kurierskich, co przybliża cel DPDgroup dotyczący neutralności doręczeń.

Partnerem wdrożenia usługi nadań i odbiorów w sieci Dino jest Pointpack SA.

Zobacz też: Zmiany personalne w DPD Group

O DPD Polska

Jest częścią DPDgroup, jednej z największych międzynarodowych sieci kurierskich w Europie. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności doręczeń.

DPD Polska jest wiodącą firmą na polskim rynku kurierskim, z którą kooperuje ponad 8 tys. kurierów. Firma dysponuje siecią blisko 7,5 tys. punktów DPD Pickup oraz DPD Pickup Oddziałów Miejskich. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne, a także rozwinęła sieć przyjaznych dla środowiska oddziałów miejskich. W 2021 roku rozszerzyła flotę obsługujących je nisko i zeroemisyjnych pojazdów o elektryczne vany kurierskie.

DPDgroup doręcza codziennie 7,5 mln przesyłek na całym świecie. Dysponuje zespołem 97 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, SEUR i BRT oraz siecią 58 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste.

 

Tags: DPD
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
„Chcemy budować osiem parków handlowych rocznie” – mówi Jacek Wesołowski, Trei Real Estate Poland

"Chcemy budować osiem parków handlowych rocznie" - mówi Jacek Wesołowski, Trei Real Estate Poland

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version