W należącej do EPP Galerii Echo otworzył się salon marki Pandora. Oferuje on szeroki wachlarz produktów wykonanych z najlepszej jakości materiałów, w tym kultowe już charmsy. Butikowy lokal znajduje się na parterze centrum handlowego.
Pandora to duńska marka biżuterii luksusowej w przystępnych cenach. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną biżuterię, wykonaną z wysokiej jakości materiałów. Znakiem rozpoznawczym marki są charmsy, które weszły do sprzedaży w 2000 roku. Pozwalają one na personalizację ozdób, kreowanie własnego stylu czy celebrację ważnych momentów. Pandora dąży do cyrkularnego modelu wykorzystania materiałów i odpadów, a także prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju. Firma zobowiązała się do osiągnięcia neutralnego bilansu emisji związków węgla w działalności własnej do 2025 roku.
Kultowe prezenty pod choinkę
Salon otworzył się na początku grudnia, co oznacza że klienci Galerii Echo zdążą kupić w nim świąteczne podarunki. Wprawdzie rynek dóbr luksusowych odczuł spadek zainteresowania w 2020 roku, obecne nastroje wśród klientów dają jednak nadzieję na poprawę sytuacji.
Zgodnie z badaniami, Polacy planują przeznaczyć na święta o 11 proc. wyższy budżet niż w ubiegłym roku. 70 proc. tej kwoty będą stanowić wydatki na żywność oraz prezenty. Klienci Galerii Echo mogą wybierać spośród kilku salonów z biżuterią, w których znajdą asortyment z różnych półek cenowych. Kultowa Pandora wzmacnia dobór tej grupy najemców w najgorętszym okresie dla branży – komentuje Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.
Przeczytaj także: Urodziny Galerii Echo
Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 m kw. mieści ok. 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness i kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2 tys. miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.