Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

LPP podwyższa wynagrodzenia i zapowiada zwiększenie zatrudnienia

Decyzją zarządu LPP, od stycznia 2022 roku wszystkie osoby zatrudnione w Centrali spółki otrzymają 10 proc. podwyżkę wynagrodzenia

przez Blanka Dżugaj
7 grudnia 2021
w Bez kategorii
3
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Polski producent odzieży zapowiada nową politykę wynagrodzeń dla sieci sprzedaży. LPP będzie również wypłacać półroczne premie jeszcze przed końcem tego roku. Kierownictwo firmy podjęło też decyzję, że osoby, które odczują negatywne skutki zapowiadanych z początkiem roku zmian podatkowych, mogą liczyć na rekompensatę. Obecna sytuacja finansowa spółki to zdaniem jej zarządu, efekt wspólnego wysiłku wszystkich zespołów. Decyzja o masowych podwyżkach to wyraz uznania za pracę i wkład każdego pracownika w utrzymanie stabilnej sytuacji firmy.  

LPP podwyższa wynagrodzenia – przyczyną stabilizacja kondycji finansowej firmy

Notowane w pierwszych kwartałach bieżącego roku wyniki finansowe oraz rosnący potencjał modelu sprzedaży wielokanałowej to dla zarządu LPP sygnał, że sytuacja firmy po blisko dwóch latach od ogłoszenia pandemii stabilizuje się. Klienci stopniowo powracają do zakupów w sklepach tradycyjnych. Dokonują także przemyślanych zakupów, a kolekcje wszystkich marek wpisały się w ich obecne oczekiwania. Z drugiej strony polski producent odzieży notuje niezmiennie od wielu miesięcy wzrosty w kanale e-commerce. Umacnia także swoją pozycję na rynkach zagranicznych. Jak podkreśla zarząd LPP, tym co miało największy wpływ na obecną, dobrą sytuację firmy to elastyczność w działaniu. Ogromną rolę odegrały tutaj determinacja i zaangażowanie wszystkich pracowników.

Podobne artykuły

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

Podejmując decyzję o masowych podwyżkach, jako zarząd polskiej firmy rodzinnej chcieliśmy przede wszystkim docenić to, z jaką determinacją i zaangażowaniem każdy z pracowników naszej centrali i sieci sprzedaży wspólnie z nami, podejmował wyzwania, które postawiła przed nami pandemia. Mamy świadomość, że to dzięki ludziom pracującym i tworzącym z nami LPP dziś możemy z optymizmem patrzeć w przyszłość i podejmować kolejne decyzje dotyczące naszego rozwoju. Doceniając to, że byli oni z nami w trudnych dla firmy momentach, dziś – jako firma odpowiedzialna za swoich pracowników, to my chcemy dać im poczucie bezpieczeństwa, niezależnie od tego co dzieje się poza naszą organizacją – mówi Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.

Przeczytaj także: LPP zakończył budowę centrum dystrybucyjnego w Brześciu

Podwyżki w wysokości 10 proc. wynagrodzenia obejmą wszystkich pracowników centrali LPP, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Zarząd gdańskiej spółki zdecydował również o przyznaniu jeszcze w tym roku pełnej, półrocznej premii bazowej. Będzie ona przyznana bez względu na wypracowane wyniki. Zarząd zdecydował także o wprowadzeniu zmian w wynagrodzeniach brutto. Obejmą one wszystkie osoby, które od stycznia 2022 roku stracą na nowych zmianach podatkowych. W spółce trwają również prace nad nową polityką wynagrodzeń w sieci sprzedaży. Zmiany obejmujące między innymi podwyżki stawek i nowy system premiowy. Będą one obowiązywać już od pierwszego kwartału przyszłego roku.

Jako odpowiedzialny pracodawca nie możemy stać w miejscu, zapominając o tym, że świat wokół nas się zmienia. Wyszliśmy z kryzysu wywołanego pandemią silniejsi niż kiedykolwiek. Mamy jednak świadomość, że bez zaufanych pracowników, gotowych podejmować z nami kolejne wyzwania, nie będziemy w stanie się rozwijać. A plany w LPP na najbliższy rok mamy ambitne. Dalszy rozwój logistyki i wzmacnianie potencjału sieci sprzedaży wymagać będzie dobrych pracowników. Mam nadzieję, że warunki, jakie im dziś proponujemy będą zachętą do dalszej kreatywnej pracy i budowania z nami silnego LPP – dodaje Marek Piechocki.

LPP – wzrost zatrudnienia w centrali firmy

Grupa LPP zatrudnia obecnie 27 tys. pracowników. Blisko 3 tys. z nich w centrali firmy. W przyszłym roku planowane jest zwiększenie zatrudnienia w centrali firmy nawet o 750 osób. Ma to związek z planami rozwoju, a także wzmocnieniem sprzedaży wielokanałowej. Pracownicy będą zatrudnieni szczególnie w takich obszarach jak logistyka czy w zespołach odpowiedzialnych za wdrażanie rozwiązań IT.


O LPP

LPP jest polską firmą rodzinną. Jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą. Sprzedaje kolekcje na 26 rynkach stacjonarnych. Jest obecna w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki, Tel Awiw czy Moskwa. Oferta online dostępna jest na 31 rynkach.

LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka posiada sieć ponad 2000 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni przekraczającej 1,7 mln m2. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla 27 tys. osób Swoje struktury sprzedaży ma w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20. Należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Tags: LPP
ShareTweet

Podobne artykuły

PRCH publikuje obroty w centrach w 2021 r.
Bez kategorii

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej – podaje PRCH

Wygląd z zewnątrz salonu HalfPrice w Vivo! Lublin
Bez kategorii

Zmiany w VIVO! Lublin – centrum wzbogaciło się o salon HalfPrice

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny
Bez kategorii

TaniaKsiazka.pl otwiera kolejny punkt stacjonarny

Andrzej Gutowski, Colliers
Bez kategorii

Colliers w Polsce powołuje dyrektora ds. ESG

Biedronka obniżyła ceny ponad 3000 produktów 31 stycznia
Bez kategorii

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

Protetycy Medicover w…dawnej wytwórni alkoholi
Bez kategorii

Protetycy Medicover w…dawnej wytwórni alkoholi

Następny artykuł
Bonarka wzbogaci się o salon eobuwie.pl x Modivo

Interaktywny magazyn Bonarki z nagrodą Power of Content Marketing

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version