Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Już w poniedziałek rusza zbiórka WOŚP w sklepach Lidl

Przez 12 lat wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, sztab Lidl Polska przekazał na cele Fundacji 33 mln złotych

przez Blanka Dżugaj
17 grudnia 2021
w Centra handlowe
2
Fot. Depositphotos

Fot. Depositphotos

Po raz 13. Lidl zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W poniedziałek, 20 grudnia, w sklepach sieci rusza zbiórka, która potrwa do 30 stycznia. Tradycyjnie na koniec, w trakcie Finału, sieć ogłosi na wizji sumę zebranych środków. Przez 12 lat wspólnego grania z WOŚP, sztab Lidl Polska przekazał na cele Fundacji 33 mln złotych.

W tym roku działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbywają się pod hasłem „Przejrzyj na oczy” i mają na celu wsparcie okulistyki dziecięcej. Chodzi o zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwszy Finał w całości dedykowany dziecięcej okulistyce. Zbiórka zakończy się 30 stycznia. Lidl Polska podczas wydarzenia podsumuje tegoroczną akcję.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Już po raz trzynasty Lidl dołącza do załogi WOŚP, by wspólnie zbierać środki na rzecz okulistyki dziecięcej. Doceniamy wielkie serca wszystkich pracowników i klientów Lidl Polska, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu zbiórek – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Nie tylko zbiórka 

Jesteśmy dumni, że już od trzynastu lat nasza firma może być częścią tak szlachetnej inicjatywy. Dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników przekazaliśmy na rzecz Fundacji już 33 miliony złotych. Wierzę, że w tym roku nasi klienci i pracownicy znów pokażą swoje wielkie serca, a zebrana kwota okaże się po raz kolejny ogromna. Na koniec stycznia będę miał zaszczyt przekazać Państwu tegoroczny wynik zbiórek – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Przeczytaj także: Lidl ogłasza cele klimatyczne

Oprócz zbiórki, Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy można wspomóc m.in. poprzez zakup gadżetów oznaczonych charakterystycznym serduszkiem. Są dostępne w sprzedaży we wszystkich sklepach Lidl Polska od 29 listopada. W ofercie wszystkich sklepów Lidl Polska dostępne są kubki, smycze, magnesy, skarpetki, kalendarze, torby płócienne oraz zegar ścienny. Cały zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na cel 30. Finału WOŚP.

Tags: Lidl
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Nowe otwarcia i świąteczna atmosfera w Galerii Katowickiej

Nowe otwarcia i świąteczna atmosfera w Galerii Katowickiej

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version