W nowy rok NoVa Park wchodzi zdecydowanym krokiem. Największe centrum handlowe w województwie lubuskim ruszyło właśnie z kampanią promującą zimowe wyprzedaże oraz prezentującą nową linię kreatywną na 2022 rok.
W nowej linii kreatywnej wykorzystano linię łuku z logotypu NoVa Park w taki sposób, aby nawiązywała do symbolu „chmurki” i „komentarza”. To parafraza komunikacji, otwartości i dialogu z otoczeniem. Centralnym punktem warstwy graficznej jest radosna postać, każdorazowo zaprezentowana w towarzystwie wielu zaskakujących i nietypowych elementów. Zabieg ten nadaje całej kreacji dynamicznego i nowoczesnego charakteru oraz wywołuje pozytywne emocje. Wykorzystanie białego tła pokazuje natomiast minimalistyczną, a zarazem elegancką naturę NoVa Park. Dodatkowo, wszystkie materiały graficzne przygotowywane w 2022 roku będą zawierać emblemat odnoszący się do jubileuszu NoVa Park. Chodzi o 10. urodziny, które przypadają w kwietniu 2022 roku.
Zimowe emocje
Nowy 2022 rok centrum rozpoczyna kampanią wizerunkową „Są promocje, są emocje!” promującą zimowe wyprzedaże. Na miłośników zakupowego szaleństwa czeka aż 120 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, Intersport, Home&You, Homla, Super-Pharm czy Bershka. W tym sezonie promocje przygotowane przez marki sięgają nawet -75 proc.
NoVa Park to miejsce, w którym tętni życie lokalnej społeczności, gdzie rodzą się nowe pomysły. I tak dzieje się już od 10 lat. Uruchomiona właśnie kampania wizerunkowa oddaje budowany przez ostatnią dekadę wizerunek NoVa Park. Jest nowocześnie i dynamicznie, a przy tym jest także miejsce dla pozytywnych emocji. Jednym słowem: NoVa Park – wszystko, co kochasz – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Najnowsza kampania jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park. Wspierać ją będą działania PR, realizowane przez agencję Orchidea Public Relations. Linię kreatywną na 2022 rok stworzyła agencja Tinssen.
Przeczytaj także: NoVa Park wprowadza „godziny wyciszenia”
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.