Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Czwarty kwartał 2021 to okres rekordowej sprzedaży” – mówi Krzysztof Bajołek, Answear.com

Przychody ze sprzedaży na Answear.com w 2021 r. wyniosły 680 mln zł i wzrosły o 66% w porównaniu do 2020 r.

przez Urszula Szewczyk
7 stycznia 2022
w E-commerce
0

Spółka Answear.com poinformowała w komunikacie prasowym o doskonałych wynikach finansowych: rocznym i kwartalnym. W czwartym kwartale 2021 r. sprzedaż online wzrosła aż o 78% w porównaniu do analogicznego okresu 2020 r. Poziom sprzedaży osiągnął tym samym kwotę 282 mln zł. Jest to doskonały wynik w porównaniu do IV kwartału 2020 r., w którym spółka osiągnęła 159 mln zł sprzedaży.

Answear.com – wyniki w 2021 r.

Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721 mln zł i wzrosła o 67% w porównaniu do 2020 r., w którym ta wartość wynosiła 433 mln zł. Ponadto przychody ze sprzedaży w czwartym kwartale 2021 r. wyniosły 256 mln zł osiągając dynamikę, w porównaniu do IV kwartału 2020 r. na poziomie 75%.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Czwarty kwartał 2021 to okres rekordowej sprzedaży Spółki z osiągniętą dynamiką r/r na kwartalnej sprzedaży online w wysokości 78%. To w połączeniu ze znakomitymi wynikami 3Q2021 zaowocowało wzrostami drugiego półrocza 2021 na poziomie 76%, czyli znacznie powyżej dynamiki osiągniętej w pierwszym półroczu wynoszącej 53%, i to pomimo wysokiej bazy w roku poprzednim. Osiągnięte wzrosty przebiły oczekiwania Spółki. Answear.com jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się platform e-commerce w Europie w branży fashion – powiedział Krzysztof Bajołek, Prezes zarządu Answear.com.

Przeczytaj także: Answear.com – plany ekspansji zagranicznej

Co wpłynęło na tak wysokie wzrosty?

Wzmocnienie pozytywnego trendu wzrostu sprzedaży obserwowanego w Spółce w minionym kwartale to efekt wielu czynników. Należą do nich nowa strategia komunikacji z klientem, w centrum której jest nowoczesna i aktywna kobieta. Kolejnym ważnym czynnikiem jest szerokozasięgowa kampania marketingowa, która za pomocą telewizji i video-online szybko i skutecznie dotarła do odbiorców wpierając proces budowania świadomości marki. Trzecia w ubiegłym roku tego typu kampania, dzięki zainwestowanym środkom finansowym, została przeprowadzona na wszystkich rynkach, na których działa Spółka.

Answear.com – doskonałe wyniki w 2021 to efekt m.in. intensywnej kampanii internetowej

Spółka postawiła także na wzrost efektywności działań marketingowych typu digital oraz aktywności marketing automation w komunikacji z klientami. Skutkowały one wzrostem odnotowanego ruchu na stronach, podniesieniem skuteczności finalizacji transakcji, wzrostem współczynnika konwersji i wartości średniego koszyka.

Answear.com wszedł na nowe rynki

Spółka Answear poszerzyła także liczbę rynków, na których działa, pojawiając się w: Grecji, Chorwacji i na Cyprze. Jak podkreśla Spółka w komunikacie sprzedaż na nich była powyżej oczekiwań. Została ona efektywnie wsparta szerokozasięgową kampanią telewizyjną oraz bogatą ofertą produktową dostępną na stronach Answear.com.

Rozwód platformy e-commerce i wdrożenie aplikacji mobilnej

Trafną inwestycją okazało się także rozwijanie funkcjonalności własnej platformy e-commerce, takich jak np. wyszukiwanie graficzne, umożliwiające odnajdywanie produktów za pomocą zdjęcia. Spółka wdrożyła też wyszukiwarkę z autouzupełnianiem opartą na sztucznej inteligencji z dodatkowymi rekomendacjami produktów. Ponadto wprowadziła także nowe mechanizmy komunikacji promocji, dalsze optymalizacje w obszarze UX, takie jak np. nowa strona produktu czy funkcja check-out w aplikacji mobilnej.

Spółka Answear.com wdrożyła też aplikację mobilną na wszystkich rynkach, na których działa. Wszystko to z myślą o wygodnym procesie zakupowym, połączonym z atrakcyjnymi promocjami.

Answer.com konsekwentnie poszerza ofertę produktową

W minionym roku spółka postawiła także na powiększenie oferty produktowej, wprowadziła do sprzedaży wiele nowych marek, szczególnie w segmencie premium. Polepszała także zatowarowanie i głębokość zapasu towarów oferowanych klientom do natychmiastowego zakupu, zwłaszcza akcesoriów zimowych oraz artykułów prezentowych. Zwiększała także zdolności magazynowe, m.in. poprzez powiększenie powierzchni magazynowej w centrum logistycznym w Kokotowie, dzięki rozbudowie wielopoziomowej antresoli. Proces logistyczny, jak podkreśla spółka, jest efektywny, kontrolowany w pełni przez Spółkę i konsekwentnie optymalizowany.

Answear.com konsekwentnie rozwija także markę własną Answear_LAB, co wyróżnia spółkę na tle konkurencji i przyciągają kobiety do sklepu internetowego Answear.com.

Tags: Answear.com
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Filtr Żabki oczyści ze smogu powietrze, które wypełniłoby… 9 brył Stadionu Narodowego!

Filtr Żabki oczyści ze smogu powietrze, które wypełniłoby... 9 brył Stadionu Narodowego!

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version