20 stycznia otwarte zostaną kolejne sklepy w ramach konwersji Tesco. Wraz z nimi sieć Netto przekroczy liczbę 600 placówek w Polsce. To kolejny ważny kamień milowy, który w krótkim czasie osiągnęło Netto. Dynamiczny rozwój sieci z 400 sklepów w maju 2021 r. do 600 w styczniu 2022 r. to efekt przede wszystkim sprawnie prowadzonej integracji Tesco z Netto. Konwersja jest w końcowej fazie realizacji.
Od momentu zeszłorocznego przejęcia sklepów Tesco pojawiło się w Polsce już 200 sklepów Netto. 12 z nich to zupełnie nowe placówki. 188 to natomiast sklepy po konwersji. Na 20 stycznia zaplanowane jest otwarcie ośmiu kolejnych sklepów, wśród których znajdzie się również 600. Netto w Polsce. Zlokalizowane jest w Bielsko-Białej przy ul. Kierowej 11.
Ostatnie osiem miesięcy było dla nas bardzo intensywne. Otworzyliśmy kolejno nasz 400. sklep na koniec maja i 500. na koniec września. W Netto nie zwalniamy tempa i już na początku roku otwieramy kolejne punkty. Dzięki temu nasza sieć poszerza się właśnie do 600 sklepów w kraju – mówi Hugo Mesquita, CEO Netto Polska. – Na tak dynamiczny rozwój Netto ma wpływ przede wszystkim integracja z Tesco. Jest ona bardzo złożonym i wielowątkowym procesem. Odpowiada za nią zaangażowany zespół wewnętrzny i sprawdzeni partnerzy biznesowi.
Przeczytaj także: Kiedy koniec konwersji Tesco?
Netto – skokowy wzrost liczby sklepów dzięki konwersji sieci Tesco
Poza Bielsko-Białą 20 stycznia Netto otworzy swoje sklepy również w siedmiu innych miejscowościach. Sklepy znajdą się w Wałbrzychu, Terespolu, Białymstoku, Odolanowie, Świętochłowicach, Gubinie oraz Włodawie. Wraz z realizacją wymienionych otwarć sklepów po zmianie szyldu na Netto proces konwersji sieci Tesco będzie zrealizowany w 80 proc. Pozostałe otwarcia planowane są jeszcze w pierwszym kwartale 2022 r.
Intensywny rozwój Netto dał nam możliwość skokowego wzrostu w krótkim czasie, a tym samym pozwolił na dotarcie do nowych klientów poprzez pojawienie się w miejscowościach, w których nas dotąd nie było. To ogromna szansa, ale i wyzwanie – udowodnić, że wszyscy ci, którzy nam zaufali i robią regularnie zakupy w naszych sklepach, nie mylą się, bo zwyczajnie opłaca się kupować w Netto – podkreśla Hugo Mesquita.
O Netto Polska
Sieć handlowa Netto w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych. Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych. Zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.