Eobuwie.pl po raz kolejny wspiera inicjatywę Jurka Owsiaka. We współpracy z WoshWosh, marka przekazała na aukcję 11 par butów stworzonych przez Józefa Kanię, ponad 90-letniego szewca z Torunia.
Historia Józefa Kani stała się głośna w ubiegłym roku. Przyszłość jego zakładu szewskiego, powstałego ponad 50 lat temu, z powodu pandemii stanęła pod znakiem zapytania. Pan Józef miał coraz mniej zleceń, a co za tym idzie coraz mniej środków na utrzymanie zakładu. Jego los poruszył tysiące internautów. W pomoc zaangażowały się również marki, m.in. eobuwie.pl. W tym roku firma, chcąc kontynuować pomoc mistrzowi szewskiemu z Torunia, odkupiła od niego 11 par ręcznie robionych, skórzanych butów i przekazała je na aukcję WOŚP.
Pomoc wszystkim potrzebującym
Kierowana przez Jurka Owsiaka Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to symbol akcji charytatywnych w Polsce. Jako eobuwie.pl jesteśmy dumni, że i tym razem możemy dołożyć swoją cegiełkę do tej wspaniałej inicjatywy, która jednoczy miliony Polaków. Zależało nam na działaniu dwustronnym. Przekazując swoje wsparcie WOŚP, możemy także pomóc panu Józefowi, którego poznaliśmy w zeszłym roku – mówi Kalina Stawiarz, Head of Corporate & eobuwie.pl Brand PR w Modivo S.A. – To jedna z kilku inicjatyw, jaką zaplanowaliśmy w tym roku, ale wyjątkowa, bo w najprostszy sposób pokazuje, że dobro wraca. Rok temu pan Józef potrzebował pomocy w związku z malejącą liczbą zamówień. Dzisiaj łączymy siły, odkupując od niego unikatowe rękodzieła, by pomóc innym potrzebującym.

Przeczytaj także: eobuwie.pl zmienia nazwę
Aby wziąć udział w aukcji i wylicytować obuwnicze dzieła sztuki stworzone przez Józefa Kanię należy wejść na tę stronę. Kolejne licytacje będą publikowane w najbliższych dniach w serwisie allegro.pl.
Informacja o Modivo S.A.
Europejski lider ecommerce sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów, który łączy ofertę eobuwie.pl oraz Modivo. Platformy sprzedażowe Spółki, oferujące setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W największych polskich aglomeracjach Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.