Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jubileuszowa zbiórka PayU na rzecz WOŚP

To już 20 lat współpracy

przez Radosław Święcki
14 stycznia 2022
w Newsy
0
WOŚP/Wikimedia

WOŚP/Wikimedia

30 stycznia już po raz 30. zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP). Po raz 20. akcję organizowaną przez Jurka Owsiaka wesprze PayU. Z okazji rocznicy wspólnego grania PayU przygotowało wyjątkową zbiórkę, w ramach której przekaże nawet 200 000 zł na cel tegorocznej edycji WOŚP. Jest nim podwyższanie standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

PayU zwraca uwagę w komunikacie prasowym, że od dwóch dekad wspiera Fundację WOŚP. W jaki sposób? Bezprowizyjnie obsługując wpłaty online na zbiórkach i aukcjach charytatywnych. W ciągu tych 20 lat internauci przekazali na rzecz akcji kierowanej przez Jurka Owsiaka za pośrednictwem systemu PayU ponad 167 mln zł.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy od 30 lat mobilizuje społeczeństwo w szczytnym celu i kształtuje tradycję pomagania wśród kolejnych pokoleń Polaków. Jubileusz grania dla WOŚP to dla nas szczególna okazja do jeszcze większego wsparcia działań Fundacji. Jestem niezwykle dumna z 20 lat naszej współpracy i dziękuję wszystkim internautom, którzy angażują się w różnorodne formy wspierania WOŚP online i wybierają w tym celu nasze bezpieczne płatności – podkreśla cytowana w komunikacie Joanna Pieńkowska-Olczak, prezes PayU.

Nawet 200 tys. zł wsparcia

Jubileuszową edycję WOŚP internauci mogą wspierać na wyjątkowej zbiórce „PayU dla WOŚP”. Do wpłat o wartości równej i większej 20 zł PayU dopłaci kolejne 20 zł. Operator płatności przekaże w ten sposób nawet 200 000 zł na wsparcie celu tegorocznej edycji. Jest nim pomoc w zapewnieniu najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

Dla uświetnienia 30 lat działalności WOŚP oraz zaangażowania społeczności internautów we wspieranie Fundacji zaprojektowana została także jubileuszowa pocztówka. Darczyńcy mogą ją otrzymać po przekazaniu datku na stronie zbiórki zorganizowanej przez PayU. Autorką grafiki jest ilustratorka i designerka tworząca dla dzieci – Katarzyna Bogucka (Nioska.com).

Od 20 lat PayU wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i obsługuje bezprowizyjnie płatności na zbiórkach oraz aukcjach w Internecie. Cieszymy się, że mamy możliwość udostępniania bezpiecznych wpłat online naszym darczyńcom. Zarówno w trakcie finałów, jak i przez cały rok na naszej stronie wosp.org.pl. W tym roku gramy dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Dzięki takim rozwiązaniom, Internauci mogą pomóc z każdego miejsca na świecie i o dowolnej porze wspierając cel 30. Finału WOŚP – mówi Jerzy Owsiak, szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Zobacz też: Lidl wspiera WOŚP

O PayU

PayU jest wiodącym dostawcą usług płatności internetowych dla e-biznesów różnej wielkości na szybko rozwijających się rynkach. Posiada lokalne oddziały w Azji, Europie Środkowo-Wschodniej, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Jest także jednym z największych inwestorów w przestrzeni fintech na świecie, z inwestycjami o łącznej wartości ponad 1 miliarda dolarów.

Podstawą działalności PayU jest łączenie potrzeb firm sprzedających produkty i usługi ze zwyczajami zakupowymi i płatniczymi konsumentów internetowych. W Polsce firma jest liderem płatności internetowych, dostarczającym wydajny i prosty w integracji dla akceptantów oraz wygodny w użytkowaniu dla kupujących system płatności.

Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU w Polsce obejmuje m.in.: płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne, całkowicie online-owe raty, płatności odnawialne (subskrypcyjne), portfele elektroniczne takie jak Google Pay, Apple Pay, Click to pay, MasterPass, a także BLIK. PayU odpowiada za obszar technologii finansowych spółki Prosus, będącej częścią holdingu Naspers.

Tags: PayU
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Giacomo Conti w centrach handlowych EPP

Giacomo Conti w centrach handlowych EPP

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version