Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Spółka eobuwie.pl S.A. właśnie zmieniła nazwę na MODIVO S.A.

Zgodnie z zapowiedziami Zarządu eobuwie.pl S.A. funkcjonuje już jako MODIVO S.A., nawiązując tym samym do szerokiej oferty swojego modowego brandu

przez Redakcja
21 stycznia 2022
w E-commerce
0
Modivo

Modivo

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Decyzja motywowana jest przede wszystkim planami dalszej ekspansji zagranicznej oraz giełdowego debiutu. Co istotne, nie zmienia się nazwa platformy e-commerce. Swoje wymarzone obuwie i akcesoria klienci wciąż będą mogli kupić na eobuwie.pl.

Przeczytaj także: Plany rozwoju MODIVO S.A.

Nazwa spółki musi oddawać jej międzynarodowy charakter. MODIVO jest łatwe do wymówienia i budzi skojarzenia dokładnie z tym obszarem, z którym się identyfikujemy, czyli fashiontech. Inspirujące modowe kreacje i mocny biznesowo-technologiczny charakter to fundamenty, na których będziemy opierać przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy w stanie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tym samym konsekwentnie zwiększając udział sprzedaży za granicą – mówi Damian Zapłata, Prezes Zarządu MODIVO S.A.

Eobuwie.pl zmienia nazwę na Modivo, ale platforma eobuwie.pl będzie nadal działać pod tą nazwą

Zmiana nazwy spółki ma charakter formalny i nie wpłynie na doświadczenia zakupowe konsumentów. Platforma sprzedażowa eobuwie.pl oraz jej odpowiedniki na pozostałych rynkach będą jak dotychczas funkcjonowały pod lokalnymi brandami. Zakończony właśnie proces rejestracyjny skutkuje tym, że od 21 stycznia 2022 roku, wszelkie czynności formalno-prawne spółka będzie realizować pod nazwą MODIVO S.A.
Przeczytaj także: Customer experience w eobuwie.pl

MODIVO i eobuwie.pl to dwa rozpoznawalne brandy. Platformy uzupełniają się wzajemnie. Tworzą kompleksową ofertę dla klienta zainteresowanego zakupami w segmencie fashion. To ogromny potencjał Grupy, który zamierzamy skutecznie wykorzystać – dodaje Damian Zapłata.


O Modivo S.A.
​Jest to europejski lider ecommerce sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów. Łączy ofertę eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe Spółki, oferujące setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W największych polskich aglomeracjach Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.
Tags: Modivo
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Galeria handlowa, fot. Depositphotos

ZPPHiU: Odwiedzalność sklepów w centrach handlowych znowu spada

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version