Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Auchan rozszerza usługi e-commerce. Rusza sprzedaż internetowa w Trójmieście

Sieć Auchan konsekwentnie rozszerza zasięg swojego sklepu internetowego

przez Urszula Szewczyk
1 lutego 2022
w Centra handlowe
0
Auchan

Auchan

Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sprzedaży przez Internet. Od 1 lutego br. firma Auchan rozszerzyła zakres swoich usług e-commerce o Trójmiasto i okolice. Jest to kolejny region, gdzie produkty zamówione na stronie sieci dostarczane będą do domów klientów. 

Nową usługą objętych będzie ponad 1,5 mln klientów, mieszkańców Gdańska, Gdyni, Sopotu, Rumi i okolicznych gmin.  To kolejny etap digitalizacji ścieżki zakupowej klienta w Auchan. Są to też kolejne miasta na mapie Polski, w którym klienci mogą korzystać z tej formy zakupów. Zamówienia przez stronę Auchan są już dostępne w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach (Górny Śląsk) oraz w Krakowie, Łodzi i Poznaniu.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Oferta internetowa obejmuje 10 000 artykułów

Oferta produktowa w ramach usługi obejmuje ponad 10 000 artykułów. Wśród nich znajdują się produkty świeże, także te na wagę. Zamówić można: owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.

Przeczytaj także: Jak klienci przyjęli usługę Auchan dostawy do domu?

Auchan, które na rynku e-grocery obecne jest w Polsce od ponad 10 lat, nieustannie rozwija tę ścieżkę zakupową inwestując w rozwiązania e-commerce. Polacy coraz chętniej korzystają z nowych form robienia zakupów. Zakupy przez Internet spotykają się z rosnącym zainteresowaniem. Obserwujemy to we wszystkich regionach, w których oferujemy tę usługę naszym klientom. Cieszymy się, że teraz także mieszkańcy Trójmiasta i okolic będą mogli korzystać z tej wygodnej i bezpiecznej ścieżki zakupowej – mówi Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki Auchan Retail Polska.

Jak informuje sieć, produkty zamówione na stronie Auchan mają być dostarczane do domów klientów specjalistycznymi samochodami, które zapewniają utrzymanie ciągu chłodniczego.

Dla osób z Trójmiasta i okolic, które zdecydują się na pierwsze zamówienie do 28 lutego br. sieć przygotowała promocję – darmową dostawę produktów marki własnej Auchan (Bird Box) przy zakupach za minimum 100 zł oraz świeczkę zapachową w prezencie do 6 lutego.

Tags: Auchan
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Biedronka obniżyła ceny ponad 3000 produktów 31 stycznia

Kolejne podwyżki dla pracowników sieci Biedronka

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version