Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Orsay wprowadza dla swoich klientów odroczone płatności

Płatności odroczone Twisto są już dostępne dla klientów Orsay w kanale ecommerce

przez Urszula Szewczyk
2 lutego 2022
w E-commerce
0
Orsay aplikacja

Orsay aplikacja

Dzięki odroczonym płatnościom klienci marki Orsay mogą przesunąć termin zapłaty za zakupy w sklepie internetowym do 30 dni. Płatności kup teraz, zapłać później Twisto, są dostępne za pośrednictwem systemu PayU.

Orsay wprowadza odroczone płatności

Orsay to jedna z najbardziej popularnych marek odzieżowych dla kobiet. Dzięki wdrożeniu Twisto osoby robiące zakupy w Orsay zyskują więcej czasu na uregulowanie należności za zamówienia złożone online. Mają na to do 30 dni, bez dodatkowych kosztów.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Nieustannie pracujemy nad tym, żeby zakupy w naszym sklepie były jeszcze wygodniejsze i prostsze, a nasza oferta odpowiadała na potrzeby klientów. Wiemy, jak ważne jest połączenie możliwości, jakie dają zakupy stacjonarne i te robione online. Dlatego też wprowadziliśmy rozwiązanie, które łączy te dwa doświadczenia. Już teraz w Orsay można płacić za zakupy online z Twisto i tym samym przymierzyć oraz sprawdzić produkt w domu, przed uregulowaniem zapłaty za niego. Mamy nadzieję, że nowa forma płatności przypadnie do gustu naszym klientom i sprawi, że zakupy w Orsay będą jeszcze przyjemniejsze i prostsze – mówi Agnieszka Kozak, E-commerce Manager Orsay.

Jak klienci Orsay mogą skorzystać z odroczonej płatności?

Orsay udostępnił możliwość skorzystania z płatności odroczonych Twisto w ramach platformy PayU | Płacę Później. Aby skorzystać z Twisto, wystarczy, że klient podczas finalizacji zamówienia online wybierze jako metodę płatności Twisto.

Przeczytaj także: Płatności odroczone w CCC

Orsay to kolejna duża i rozpoznawalna marka, która w ostatnim czasie zdecydowała się udostępnić swoim klientom możliwość płatności Twisto za zakupy. To pokazuje kierunek, w jakim podąża branża e-commerce i jakie są oczekiwania klientów, którzy chcą przymierzyć i sprawdzić produkt w domu, przed uiszczeniem zapłaty – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce. – Twisto to rozwiązanie omnichannel – łączy w sobie podejście tradycyjne i cyfrowe, umożliwiając płatności odroczone online, jak i offline. Nasi klienci po zarejestrowaniu mają do dyspozycji m.in. kartę wirtualną i fizyczną Mastercard – za pomocą których mogą dokonywać płatności także w sklepach stacjonarnych – dodaje Adam Miziołek.

Twisto jest już dostępne w kilkudziesięciu tysiącach e-sklepów z różnych branż. Jeszcze do niedawna płatności odroczone kojarzyły się przede wszystkim z branżą fashion. Teraz kolejne sektory decydują się na wdrożenie tego rozwiązania. W ostatnim czasie do grona partnerów Twisto dołączyły e-sklepy z branży elektronicznej, farmaceutycznej, a nawet food delivery.

Płatności odroczone są obecnie jednym z najsilniejszych trendów w e-commerce. Jest to bardzo bezpieczna i wygodna metoda płatności. Nie trzeba wprowadzać danych żadnego instrumentu płatniczego, aby dokonać zakupu. Płatność w ciągu 30 dni nie wiąże się z żadnymi kosztami. Widzimy, że sukcesywnie rośnie grono konsumentów, którzy chcą tak właśnie płacić. Tym bardziej cieszymy się, że coraz szybciej przybywa również miejsc, w których taka forma finansowania zakupów jest oferowana – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA w PayU.

Jak zapłacić z Twisto?

Wybierając Twisto jako metodę płatności, klient może zapłacić w ciągu kilku sekund. Wystarczy, że włoży do koszyka zakupy z Orsay, a następnie z metod płatności wybierze szybki przelew i kolejno – Twisto. W kolejnym kroku następuje weryfikacja wiarygodności kredytowej kupującego. Po potwierdzeniu płatności, klient ma 30 dni na uregulowanie należności wobec Twisto bez dodatkowych kosztów. Może wydłużyć ten czas do 45 dni, a także zyskać dostęp do innych usług, jak dzielenie płatności na raty, jeśli zdecyduje się na zarejestrowanie w aplikacji Twisto.


O Twisto

Twisto to jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie i lider płatności odroczonych w regionie CEE. Oferuje odroczone płatności omnichannel – bezpośrednio w sklepach internetowych oraz w aplikacji. Dzięki nim klient może przesunąć lub rozłożyć na raty płatność za zakup dokonany online i offline. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. Możliwość odroczenia płatności z Twisto oferuje kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych w Polsce i w Czechach.

Tags: płatności odroczone
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Zbyněk Kocián CEO Notino

Notino podsumowuje 2021 r. - rekordowy obrót 737 milionów euro

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version