Dzięki odroczonym płatnościom klienci marki Orsay mogą przesunąć termin zapłaty za zakupy w sklepie internetowym do 30 dni. Płatności kup teraz, zapłać później Twisto, są dostępne za pośrednictwem systemu PayU.
Orsay wprowadza odroczone płatności
Orsay to jedna z najbardziej popularnych marek odzieżowych dla kobiet. Dzięki wdrożeniu Twisto osoby robiące zakupy w Orsay zyskują więcej czasu na uregulowanie należności za zamówienia złożone online. Mają na to do 30 dni, bez dodatkowych kosztów.
Nieustannie pracujemy nad tym, żeby zakupy w naszym sklepie były jeszcze wygodniejsze i prostsze, a nasza oferta odpowiadała na potrzeby klientów. Wiemy, jak ważne jest połączenie możliwości, jakie dają zakupy stacjonarne i te robione online. Dlatego też wprowadziliśmy rozwiązanie, które łączy te dwa doświadczenia. Już teraz w Orsay można płacić za zakupy online z Twisto i tym samym przymierzyć oraz sprawdzić produkt w domu, przed uregulowaniem zapłaty za niego. Mamy nadzieję, że nowa forma płatności przypadnie do gustu naszym klientom i sprawi, że zakupy w Orsay będą jeszcze przyjemniejsze i prostsze – mówi Agnieszka Kozak, E-commerce Manager Orsay.
Jak klienci Orsay mogą skorzystać z odroczonej płatności?
Orsay udostępnił możliwość skorzystania z płatności odroczonych Twisto w ramach platformy PayU | Płacę Później. Aby skorzystać z Twisto, wystarczy, że klient podczas finalizacji zamówienia online wybierze jako metodę płatności Twisto.
Przeczytaj także: Płatności odroczone w CCC
Orsay to kolejna duża i rozpoznawalna marka, która w ostatnim czasie zdecydowała się udostępnić swoim klientom możliwość płatności Twisto za zakupy. To pokazuje kierunek, w jakim podąża branża e-commerce i jakie są oczekiwania klientów, którzy chcą przymierzyć i sprawdzić produkt w domu, przed uiszczeniem zapłaty – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce. – Twisto to rozwiązanie omnichannel – łączy w sobie podejście tradycyjne i cyfrowe, umożliwiając płatności odroczone online, jak i offline. Nasi klienci po zarejestrowaniu mają do dyspozycji m.in. kartę wirtualną i fizyczną Mastercard – za pomocą których mogą dokonywać płatności także w sklepach stacjonarnych – dodaje Adam Miziołek.
Twisto jest już dostępne w kilkudziesięciu tysiącach e-sklepów z różnych branż. Jeszcze do niedawna płatności odroczone kojarzyły się przede wszystkim z branżą fashion. Teraz kolejne sektory decydują się na wdrożenie tego rozwiązania. W ostatnim czasie do grona partnerów Twisto dołączyły e-sklepy z branży elektronicznej, farmaceutycznej, a nawet food delivery.
Płatności odroczone są obecnie jednym z najsilniejszych trendów w e-commerce. Jest to bardzo bezpieczna i wygodna metoda płatności. Nie trzeba wprowadzać danych żadnego instrumentu płatniczego, aby dokonać zakupu. Płatność w ciągu 30 dni nie wiąże się z żadnymi kosztami. Widzimy, że sukcesywnie rośnie grono konsumentów, którzy chcą tak właśnie płacić. Tym bardziej cieszymy się, że coraz szybciej przybywa również miejsc, w których taka forma finansowania zakupów jest oferowana – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development EMEA w PayU.
Jak zapłacić z Twisto?
Wybierając Twisto jako metodę płatności, klient może zapłacić w ciągu kilku sekund. Wystarczy, że włoży do koszyka zakupy z Orsay, a następnie z metod płatności wybierze szybki przelew i kolejno – Twisto. W kolejnym kroku następuje weryfikacja wiarygodności kredytowej kupującego. Po potwierdzeniu płatności, klient ma 30 dni na uregulowanie należności wobec Twisto bez dodatkowych kosztów. Może wydłużyć ten czas do 45 dni, a także zyskać dostęp do innych usług, jak dzielenie płatności na raty, jeśli zdecyduje się na zarejestrowanie w aplikacji Twisto.
O Twisto
Twisto to jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie i lider płatności odroczonych w regionie CEE. Oferuje odroczone płatności omnichannel – bezpośrednio w sklepach internetowych oraz w aplikacji. Dzięki nim klient może przesunąć lub rozłożyć na raty płatność za zakup dokonany online i offline. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. Możliwość odroczenia płatności z Twisto oferuje kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych w Polsce i w Czechach.