8 tys. produktów na półkach Intermarché ma od 1 lutego niższą cenę. To kontynuacja prowadzonej od jesieni ubiegłego roku akcji „Intertanie kupowanie”. Dzięki tej inicjatywie Intermarché okazało się najtańszym sklepem w kategorii „Supermarket” zestawienia dlahandlu.pl w rejonie Górnego Śląska.
Od 1 lutego Intermarché obniża ceny 8 000 produktów z VAT 5 proc. na VAT 0 proc. Wielkość tego asortymentu zależy od formatu sklepu – w sklepach o mniejszej powierzchni jest to nie mniej niż 6 tys. produktów. Obniżki zostały przygotowane tak, by ceny w sklepach sieci nie były wyższe, niż te w dyskontach.
Siła Grupy to jednak nie tylko wysoka jakość, szeroki wybór i atrakcyjne ceny, lecz także dbałość o lokalny charakter prowadzonych przedsiębiorstw i zapewnienie odwiedzającym jak najlepszych doświadczeń zakupowych, by z przyjemnością wracali oni do swojego ulubionego sklepu – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny SCA PR Polska Sp. z o.o., prowadzącego sieć Intermarché w Polsce.
Najtańszy koszyk zakupowy
Działania w obszarze dalszego obniżania cen zaowocowały najniższą wartością koszyka zakupowego w rejonie Górnego Śląska na przełomie grudnia 2021 i stycznia 2022 roku. Portal dlahandlu.pl stworzył porównanie kosztowe sieci, w którym Intermarché zajęło 1. miejsce w kategorii „Supermarket” i 5. w kategorii zbiorowej. Jednocześnie sieć ma najwyższy procentowy spadek cen produktów w koszyku w porównaniu do poprzedniego badania.
Atrakcyjny stosunek ceny do jakości produktów to nasza specjalność. Od lat działamy w obszarze zmniejszania presji kosztowej, co przynosi nie tylko efekty wizerunkowe, ale także pozwala na zapewnienie klientom najwyższego poziomu zadowolenia z zakupów. Planujemy kontynuować te działania i dalej rozwijać naszą ofertę – dodaje Tomasz Waligórski.
Przeczytaj także: Intermarché z rekordowym wzrostem obrotów
O Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.