Mieszkańcy stolicy Dolnego Śląska już wkrótce skorzystają z zakupów w sklepie Barbora nawet jeszcze tego samego dnia. To kolejny znaczący krok firmy w ekspansji na południu kraju.
Barbora jest dostępna w Polsce już od roku. W tym czasie marka rozpoczęła działalność w centralnej Polsce. Weszła najpierw do Warszawy i aglomeracji warszawskiej, a następnie do Łodzi. Jako kolejni z usług internetowego sklepu spożywczego zaczęli korzystać mieszkańcy Trójmiasta. Od jesieni dołączyli do nich również mieszkańcy Katowic i okolicznych miast Górnego Śląska. 2022 rok rozpoczął się dla Barbory uruchomieniem usług dla Krakowa. Już niebawem mapę zasięgu sklepu wzmocni największe miasto Dolnego Śląska. Wrocław przoduje w rozwoju e-commerce. Jest także najważniejszym ośrodkiem kulturalnym, ekonomicznym, akademickim i turystycznym południowo-zachodniej Polski.
Przeczytaj także: Barbora w Krakowie
Barbora debiutuje w Katowicach i poszerza grono klientów
Wraz z rosnącym zasięgiem, marka odnotowuje również dynamiczny wzrost klientów. Obecnie z usług internetowego sklepu spożywczego korzysta już ponad 35 tysięcy aktywnych konsumentów. Codzienne zakupy spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do nich z trzech dark store’ów. Znajdują się one w Ożarowie Mazowieckim, Gdańsku oraz Katowicach. Lada moment do tej listy dołączy czwarty – we Wrocławiu.
Konsekwentnie budujemy naszą markę oraz pracujemy nad umacnianiem długotrwałego zaufania polskich konsumentów. Wrocław to kolejny bardzo znaczący punkt na mapie naszej ekspansji – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl i dodaje: Nieustająco poszukujemy też nowych możliwości rozwoju, by zapewnić wysoką jakość usług i wygodę mieszkańcom miast, w których już jesteśmy obecni. Naszym celem nieustająco pozostaje bycie graczem nr 1 w sektorze e-groceryw Polsce.