Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Barbora Polska z nowym magazynem na Śląsku

Spożywczy sklep online Barbora wynajął ok. 3,000 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w Katowicach

przez Redakcja
21 stycznia 2022
w E-commerce
0
Barbora

Barbora

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora wynajął magazyn w budynku należącym do centrum logistycznego Park City Logistics Katowice I. Jest to kolejna lokalizacja firmy Barbora w Polsce.

Barbora Polska nie zwalnia tempa i rozwija swoją działalność w kolejnym mieście. Otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego pozwoli na dotarcie ze swoimi usługami do mieszkańców Katowic i okolicznych miejscowości – komentuje Katarzyna Misztal, Młodszy Negocjator, dział Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych, Cushman & Wakefield.

Barbora to spożywczy sklep online, który oferuje klientom lokalne produkty oraz dostawę pod podany adres. Jest obecnie największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. Spółka należy do Grupy Maxima, która zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, w Estonii oraz Bułgarii. Za sprawą otwieranych supermarketów internetowych, firma Barbora Polska rozbudowuje swoją sieć w Polsce.

Przeczytaj także: Cushman & Wakefield o zwyczajach zakupowych w centrach handlowych

Magazyn w Katowicach jest już trzecim naszym centrum dystrybucyjnym, po Warszawie i Gdańsku. Kurierzy dostarczą produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego pod drzwi mieszkańców Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Katowic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza. Pod koniec stycznia, z magazynu w Katowicach będziemy także realizować dostawę do Krakowa – komentuje Paweł Paziewski, COO, Barbora Polska.

Rozwój ecommerce dotyczy wszystkich miejscowości

Rozwój e-commerce nie dotyczy tylko Warszawy. Jego rosnący udział w całości sprzedaży napędza zapotrzebowanie na obiekty miejskiej logistyki w całej Polsce, również w województwie śląskim. Dlatego stale rozwijamy swoje portfolio i docieramy do największych ośrodków w kraju, czego przykładem jest City Logistics Katowice I – komentuje Marek Dobrzycki, Managing Director w Panattonii dodaje: Atutem parku jest jego położenie na terenie miasta w bliskiej odległości od ścisłego centrum, z dostępem do pełnej infrastruktury miejskiej.

Panattoni jest deweloperem powierzchni przemysłowych. Na polskim rynku firma działa od 2005 roku. Panattoni zrealizowała w Polsce projekty magazynowe i produkcyjne o łącznej powierzchni ponad 9 milionów metrów kwadratowych. Dostarcza wielofunkcyjne budynki logistyczne dopasowane do zróżnicowanych potrzeb. Firma wspiera rozwój lokalnego biznesu, a zakupując grunty w całej Polsce, zabezpiecza najbardziej strategiczne lokalizacje w kraju. Panattoni pełni dla swoich klientów rolę doradcy na każdym etapie procesu inwestycyjnego.

Barbora nowy magazyn na Śląsku
Barbora nowy magazyn na Śląsku

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield jest firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 50 tysięcy pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2020 roku jej przychody wyniosły 7,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami. Firma zajmuje się także pośrednictwem w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. 

O Panattoni

Panattoni jest europejską filią Panattoni Development Company. Jest to jeden z największych deweloperów powierzchni przemysłowych na świecie. Prowadzi działalność w 26 oddziałach w Ameryce Północnej i w Europie. Na Starym Kontynencie Panattoni obecne jest od 2005 roku. Oprócz Polski swoje przedstawicielstwa ma w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Czechach i Słowacji, Holandii, Hiszpanii i Portugalii, we Włoszech, na Węgrzech i w Szwecji. Do tej pory spółka zrealizowała w Europie projekty o łącznej powierzchni 13 milionów m kw.

W ramach Panattoni działa struktura, dedykowana projektom dopasowanym do indywidualnych potrzeb najemców, typu build-to-suit. Wśród kluczowych klientów są takie firmy jak Amazon, DB Schenker, DHL, Fedex, DPD, XPO, Coca Cola, Weber, Whirlpool, Bosch, Volkswagen, H&M.

Tags: Barbora
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Modivo

Spółka eobuwie.pl S.A. właśnie zmieniła nazwę na MODIVO S.A.

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version