Action, najszybciej rozwijająca się sieć dyskontów niespożywczych w Europie, otwiera dziś swój pierwszy sklep w Hiszpanii w Gironie. To kolejny rynek, na którym znana sieć dyskontów będzie prowadziła swoją działalność. Action obecnie posiada ponad 2 000 sklepów w 10 krajach Europy.
Action debiutuje w Hiszpanii
Szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontowa z artykułami nieżywnościowymi, rozpoczęła działalność w Hiszpanii. Koncepcja Action handlowa sprawdziła się już w dziewięciu krajach: Holandii, Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii, Polsce, Francji, Czechach i Włoszech. Teraz Action debiutuje w dziesiątym kraju.
Przeczytaj także: Action – 2000 sklep w Polsce
Hiszpania jest dla nas bardzo interesującym rynkiem. Znajduje się blisko tych, na których już działamy i może być łatwo zintegrowana z naszym łańcuchem dostaw. To silny gospodarczo kraj z dobrą infrastrukturą. Hiszpańscy klienci są zazwyczaj świadomi kosztów, jednocześnie ceniąc sobie dobrą jakość produktów. Dlatego wierzymy, że przyjmą nasz koncept, wyróżniający się niskimi cenami oraz zaskakującą i dynamicznie zmieniającą się gamą produktów Action – mówi Hajir Hajji, prezes Action.
W ofercie 6000 produktów
Action oferuje asortyment ponad 6000 produktów w niskich cenach. Jak informują przedstawiciele sieci, co najmniej 1500 z nich będzie kosztować mniej niż 2 euro. Dwie trzecie asortymentu stale się zmienia. Co tydzień wprowadzanych jest ponad 150 nowych pozycji. Asortyment obejmuje produkty ponad 350 znanych marek oraz ponad 70 marek własnych. Składa się z 14 kategorii: dekoracje, majsterkowanie, zabawki i rozrywka, artykuły papiernicze i hobbystyczne, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród i przestrzeń, pranie i sprzątanie, zwierzęta domowe, sport, odzież i bielizna.
Girona jest idealnym miejscem na start Action na hiszpańskim rynku. W ciągu najbliższych kilku tygodni otworzymy kilka nowych sklepów w Katalonii, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów – komentuje Monique Groeneveld, general manager start–up countries, która obecnie odpowiada za rozwój sieci w Hiszpanii.