Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Designer Outlet Warszawa poszerza ofertę o Love It

Podwarszawskie centrum handlowe zyskuje neapolitańską pizzę od mistrza świata Giorgio Sabbatini

przez Redaktor
14 marca 2022
w Centra handlowe
0
salon z włoską pizza Love it w podwarszawskim outlecie Designer

Love It w Designer Outlet Warszawa

  • Designer Outlet Warszawa wzbogaca się o pizzerię Love It
  • Pizzeria Love It przygotowała specjalną aplikację do zamawiania potraw do domu
  • Designer Outlet Warszawa zmodernizował strefę food court

Designer Outlet Warszawa uzupełnia ofertę kulinarną o Love It. Pizzeria wraz z włoskimi produktami proponuje neapolitański smak.Pizzeria umożliwia również dowóz swoich dań.

Klientów Designer Outlet Warszawa zaprasza pizzeria Love It

W zmodernizowanej, komfortowej strefie food court w Designer Outlet Warszawa otworzyła się znana warszawianom pizzeria Love It. To właśnie w tej sieci można zamówić uznaną przez UNESCO za dziedzictwo kulturowe neapolitańską pizzę, wykonaną według przepisu mistrza świata Pizzaiolo Giorgio Sabbatiniego.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

salon z włoską pizza Love it w podwarszawskim outlecie Designer
Pizzeria Love It w Designer Outlet Warszawa

 

Przeczytaj także: Gant otworzył salon w Designer Outlet Warszawa.

Klienci Designer Outlet Warszawa mają otrzymać wraz z wyrabianą na miejscu pizzą, kawałek Italii na talerzu – powstały z włoskich mąk, oliwy z pierwszego tłoczenia i najlepszych składników, niezależnie jaki wariant smakowy wybiorą. To świetny pomysł na lunch w trakcie pobytu w centrum, lub na spotkanie ze znajomymi właśnie w tym miejscu. Pizzeria przygotowuje także posiłki na wynos, które można zabrać ze sobą po zakończonych zakupach lub zamówić za pomocą popularnych aplikacji. Nowy punkt gastronomiczny z pewnością jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę centrum.

Przeczytaj także: Wege alternatywa dla kurzych jaj

Bardzo nas cieszą nowo otwarte lokale, nie tylko te z branży fashion czy lifestyle, ale właśnie punkty restauracyjne. Zależy nam na budowaniu pełnej, różnorodnej oferty uprzyjemniającej pobyt w Designer Outlet Warszawa. Gastronomia jest ważną częścią tworzonego przez nas  client experience, dlatego tym bardziej jesteśmy zadowoleni z nawiązania współpracy ze znanymi i lubianymi markami – mówi Katarzyna Ciemińska Centre Manager Designer Outlet Warszawa.

Tags: Designer Outlet Warszawalove It
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Jak wygląda restauracja Sphinx

,,Rodzinna Świetlica” - Sphinx otwiera w swoich lokalach świetlice dla uchodźców

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version