Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pomoc na „pięć” – KiK wspiera Ukrainę

Łącznie sieć KiK planuje przeznaczyć przekazać ponad 5 000 000 euro na pomoc Ukraińcom

przez Redaktor
16 marca 2022
w Centra handlowe
0
Tir stojący pod magazynem KiK, transportujący pomoc dla uchodźców z Ukrainy.

KiK wspiera Ukrainę. W pierwszej fali pomocy firma przekazała produkty o wartości 250 000 euro.

  • Firma KiK przekazała na pomoc uchodźcom produkty o wartości 250 000 euro
  • KiK wspiera Ukrainę długofalowo – plany wsparcia przekraczają 5 mln euro
  • Obszar pomocy marki obejmuje przede wszystkim miasto Wrocław i województwo Dolnośląskie

KiK wspiera Ukrainę przekazując 60 000 produktów o łącznej wartości 250 000 euro. Firma przekazała produkty na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy. Sieć dyskontów niespożywczych zapowiada, że to nie koniec działań pomocowych, dla osób uciekających przed wojną. Docelowa kwota wsparcia przekroczy 5 000 000 euro.

KiK wspiera Ukrainę dołączając w tym działaniu do innych firm i działań prywatnych

Od początku wojny w Ukrainie możemy obserwować falę pomocy humanitarnej płynącej zewsząd. Organizują się Polacy, ale także i biznes. Do grona firm wspierających uchodźców właśnie dołączyła sieć sklepów KiK, realizując działania pomocowe na terenie Polski, Słowacji i Węgier.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Obserwując wydarzenia za naszą wschodnią granicą, od razu wiedzieliśmy, że chcemy pomóc. Codziennie do Polski przybywają kolejne osoby z Ukrainy, więc każde wsparcie jest potrzebne. W asortymencie sklepów KiK znajduje się wiele produktów, które można określić jako niezbędne dla uchodźców – bielizna, ciepłe kurtki, czapki, rękawiczki, szaliki, bielizna termiczna – oferujemy je w różnych rozmiarach, w wersji męskiej, damskiej i dziecięcej. Z tą świadomością przeszliśmy do działania. Zdecydowaliśmy się pomagać dwutorowo – tym, którzy potrzebują wsparcia „na już” przekazaliśmy produkty z asortymentu tekstylnego, zaś karty zakupowe do wykorzystania w sklepach KiK będą pomocne dla tych, którzy zdecydują się pozostać w Polsce dłużej i będą zainteresowani także produktami z innych kategorii. Szacujemy, że całościowy budżet naszych działań, obejmujący Polskę, Słowację i Węgry przekroczy 5 000 000 euro – komentuje Robert Boguszewski, dyrektor generalny sieci sklepów KiK w Polsce.

Obecność potrzebujących można zaobserwować w największych ośrodkach miejskich w Polsce. Wsparcie od KiK skupiło się na Wrocławiu oraz obszarze Dolnego Śląska.

Centrala KiK w Polsce znajduje się we Wrocławiu, który jest jednym z najczęściej obieranych kierunków przez uchodźców z Ukrainy. Dlatego przekazanie produktów z naszej oferty na ręce organizacji, działających na terenie Dolnego Śląska wydało się dla nas oczywiste. W pierwszych dniach marca ciężarówka produktów KiK trafiła do Wrocławskiego Centrum Rozwoju Społecznego i Centrum Kultury Akademickiej i Inicjatyw Lokalnych „Czasoprzestrzeń”, obok którego znajduje się tymczasowy ośrodek dla uchodźców. Tam przekazane produkty są składowane, rozdzielane i przekazywane potrzebującym – opowiada dyrektor generalny KiK.

Wsparcie pogrążonej w wojnie Ukrainy jest maratonem, nie sprintem

Wiele mówi się o tym, że pomoc uchodźcom z Ukrainy to maraton, a nie sprint. Z podobnych założeń wyszła sieć sklepów KiK. Firma, w ramach wsparcia potrzebujących, przewidziała nie tylko przekazanie produktów, ale także kart zakupowych.

We wszystkich naszych działaniach, mających nieść pomoc zawsze zależy nam na tym, by oferować realne wsparcie. Mamy nadzieję, że wybrane produkty okażą się przydatne dla osób potrzebujących, ale to sami zainteresowani najlepiej wiedzą, czego im brakuje. Dla jednych najważniejsza będzie bielizna lub ubrania dla dzieci, a dla innych kubki i talerze. Mając na względzie zróżnicowanie tych potrzeb, zdecydowaliśmy się na przekazanie kart podarunkowych do zrealizowania we wszystkich sklepach KiK. Aktualnie jest ich już ponad 400 w Polsce, a nasz asortyment jest bardzo różnorodny, dlatego mamy nadzieję, że i w ten sposób realnie pomożemy tym, którzy tego teraz najbardziej potrzebują – podsumowuje Robert Boguszewski.

Przeczytaj także: KiK podsumowuje rok 2021.

Sieć sklepów KiK ma nadzieję, że zaplanowane działania pomocowe w Europie okażą się wsparciem dla blisko ćwierć miliona osób. Ciężarówki z produktami KiK wyjechały do wyznaczonych miejsc już w pierwszych dniach marca. Akcja rozdawania kart podarunkowych jest zaplanowana na kolejne dni.

Tags: KiK
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Salon Agata jak wygląda z zewnątrz?

Agata S.A. inwestuje w Checkpoint Systems – firma reaguje na kradzieże

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version