Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

TEDi otworzy sklep w Gemini Park Bielsko-Biała

Marki ekonomiczne rozwijają się bardzo dynamicznie

przez Redaktor
24 marca 2022
w Centra handlowe, Newsy
0
budynek centrum handlowego Gemini Park

TEDi otworzy sklep w Gemini Park Bielsko-Biała

  • TEDi zadebiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała
  • Marki ekonomiczne na polskim rynku cieszą się dużym zaufaniem klientów
  • TEDi rozszerza współpracę z Gemini Holding i inwestuje w nowy sklep

Już niebawem sklep marki TEDi zadebiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała. Jest to już kolejny sklep TEDi w obiektach z portfela Gemini Holding. Badania Shoppers’ Perspective wskazuje, że 2/3 Polaków zwraca uwagę na cenę wybieranych produktów. To napędza rozwój popularnych sieci sklepów, które proponują niższe ceny.

TEDi w Gemini Park – marki ekonomiczne rosną w siłę

Popularne sieci oferujące produkty w niższych cenach, zwłaszcza z kategorii non-food, coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na polskim rynku. Inwestują w najem w atrakcyjnych lokalizacjach. Temu rozwojowi sprzyjają trendy konsumenckie. 2/3 Polaków podczas zakupów zwraca bowiem uwagę na cenę wybieranego towaru – wynika z badań Shoppers’ Perspective. Jednocześnie, stale rośnie odsetek kupujących, dla których kluczowa jest jakość i dobra cena. Ten związek istotny jest już dla 34 proc. Polaków.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W ostatnich 2 latach obserwujemy prawdziwy wysyp sklepów marek ekonomicznych, zwłaszcza formatu EDLP (everyday low prices). Te inwestują w najem już nie tylko w retail parkach czy centrach convenience, jak to miało miejsce w przeszłości. Coraz częściej na orbicie ich zainteresowań pojawiają się lokale w dużych galeriach handlowych, mających pozycję rynkowych liderów – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

TEDi inwestuje w Gemini Park

Tak też jest w przypadku Gemini Park Bielsko-Biała. Po udanym debiucie marki TEDi w Gemini Park Tychy pod koniec 2018 roku, sieć rozszerza współpracę z Gemini Holding. Owocem tego będzie nowy sklep w Gemini Park Bielsko-Biała. Jego otwarcie zaplanowano na późną wiosnę 2022.

Od 3 lat sieć handlowa TEDi jest zadowolona z rozwoju w Tychach. Dlatego też nasza współpraca zostaje rozszerzona o drugi obiekt z rodziny Gemini Park – informuje Joanna Zemczak.

Marka wynajęła w bielskim centrum handlowym lokal mający ok. 900 m kw. W jego ofercie będzie można znaleźć artykuły gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym m.in. artykuły drogeryjne i kosmetyczne, papiernicze, DIY, zabawki, artykuły dla zwierząt, a także dodatki do domu.

Planując rozwój tenant-mix’u Gemini Park, staramy się śledzić nie tylko nowości na rynku retail, ale przede wszystkim trendy konsumenckie oraz to jak zmieniają się oczekiwania względem oferty galerii, zwłaszcza na lokalnym rynku. Mając tak szeroki obraz widzimy, jak marki ekonomiczne zyskują na popularności i jak bardzo są pożądane przez kupujących – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Sklepy tej kategorii generują także znaczące obroty. Poszerzenie oferty o kolejny brand jest więc naturalnym ruchem nastawionym na podniesienie atrakcyjności Gemini Park. Tym bardziej, że TEDi to jeden z liderów w swoim segmencie. Marka, doskonale znana, która od kilku lat podbija krajowy rynek – dodaje.

Przeczytaj także: Gemini Park Bielsko-Biała poszerza ofertę o salon kosmetyczny.

W całej Europie działa już ponad 2650 tys. sklepów TEDi, zatrudniających ponad 24 tys. pracowników. Marka obecna jest w 11 krajach. Dzięki nowemu otwarciu brand jeszcze wyraźniej zaznaczy swoją obecność na Podbeskidziu.

Tags: Gemini HoldingGemini ParkGemini Park Bielsko-Białatedi
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
sklep Pandora z podświetlanym szyldem w galerii Twierdza Kłodzko

Twierdza Kłodzko z nowym salonem Pandora

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version