Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Młociny przyjazna dla osób z autyzmem

Ze względu na komfort osób o wysokiej wrażliwości na bodźce, galeria prowadzi ,,Godziny ciszy”

przez Redaktor
4 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Galeria Młociny przypomina o  godzinach ciszy

Galeria Młociny przypomina o godzinach ciszy

  • Galeria Młociny przypomina o trwającej akcji „Godziny ciszy”
  • W każdy wtorek od 15:00 do 18:00 muzyka milknie, a komunikaty głosowe znikają
  • Akcja, która trwa od roku, została zorganizowana z myślą o osobach o wysokiej wrażliwości na bodźce

Galeria Młociny przypomina, że w każdy wtorek w jej obiekcie trwają ,,Godziny ciszy”. To czas, gdy w galerii nie usłyszymy muzyki, a wszystkie komunikaty głosowe, są ograniczone. 2 kwietnia obchodziliśmy Dnia Świadomości Autyzmu, a takie przedsięwzięcia są szczególnie ważne dla osób zmagających się ze spektrum tego zaburzenia.

Galeria Młociny przypomina o swojej akcji ,,Godziny ciszy”

Z okazji obchodzonego 2 kwietnia na całym świecie Dnia Świadomości Autyzmu Galeria Młociny przypomina, że od roku w każdy wtorek od 15:00 do 18:00 obowiązują w niej „Godziny ciszy”. W tym czasie wyłączona jest muzyka, a komunikaty głosowe są ograniczane do minimum. Wszędzie, gdzie to możliwe, są również przygaszane światła. Wszystko po to, aby stworzyć przyjazne środowisko. Osoby wysoko wrażliwe dzięki temu mogą zdecydować się zrobić zakupy akurat w tym czasie.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

galeria młociny, schody w środku
Galeria Młociny prowadzi na terenie obiektu godziny ciszy

Przeczytaj także: Galeria Młociny stawia na kulturę i rozrywkę.

Nie wszyscy odbieramy sygnały napływające z otoczenia w ten sam sposób. Dla osób o wysokiej wrażliwości na bodźce zbyt ostre światło, głośne dźwięki, zatłoczone pomieszczenia czy intensywne zapachy mogą powodować duży dyskomfort, uniemożliwiający codzienne funkcjonowanie. Jak podaje Fundacja Synapsis , zaburzenia integracji sensorycznej bardzo często dotykają osoby ze spektrum zaburzeń autystycznych. Dlatego Galeria Młociny postanowiła wyjść naprzeciw ich potrzebom. Zapewnia im komfortowe warunki do robienia zakupów czy korzystania z usług w ciszy oraz przy stonowanym oświetleniu. To nie tylko stałe udogodnienie dla osób o wysokiej wrażliwości, które ułatwia im funkcjonowanie na co dzień. To również próba kształtowania postawy empatii wobec osób z nadwrażliwością na głośne dźwięki i mocne światło. Dążymy to tego, by wszyscy klienci czuli się u nas dobrze – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.

Tags: Galeria Młociny
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Paczki LPP dla Ukrainy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version