Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Spółka Glosel rozwija sieć sklepów stacjonarnych marki TaniaKsiazka.pl

TaniaKsiazka.pl otworzyła kolejny punkt stacjonarny w Białymstoku. Marka zapowiada dalszy rozwój sprzedaży stacjonarnej

przez Redakcja
11 kwietnia 2022
w E-commerce
0
Agnieszka Stankiewicz-Kierus i Łukasz Kierus - właściciele księgarni TaniaKsiazka.pl

Agnieszka Stankiewicz-Kierus i Łukasz Kierus - właściciele księgarni TaniaKsiazka.pl

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Jedna z największych księgarni internetowych TaniaKsiazka.pl, należąca do spółki Glosel otworzyła kolejny sklep stacjonarny, już drugi w rodzimym Białymstoku. Firma stale powiększa sieć punktów sprzedaży i odbioru zamówień online. Marka rozwija się nie tylko w regionie, z którego się wywodzi – w całej Polsce jest już 20 stacjonarnych księgarni TaniaKsiazka.pl.

TaniaKsiazka.pl otwiera 20 punkt stacjonarny

Spółka Glosel, do której należy marka TaniaKsiazka.pl, to największa firma zajmująca się sprzedażą online w północno-wschodniej Polsce. Działa na rynku od 2006 roku i nadal się rozwija. W bogatym asortymencie księgarni zarówno stacjonarnych jak i online, nie brakuje nowości książkowych, ale także zabawek i gier dla dzieci oraz artykułów biurowych i szkolnych. TaniaKsiazka.pl otwiera kolejne punkty sprzedaży stacjonarnej na terenie całej Polski, aby być bliżej swoich klientów. Najnowsza księgarnia w Białymstoku to 20. punkt sprzedaży, a w przyszłości planowane są kolejne.
Przeczytaj także: TaniaKsiazka.pl wycofuje się ze sprzedaży rosyjskich produktów
Jesteśmy białostocką firmą i, mimo że działamy w całym kraju, to poszerzanie sieci właśnie w Białymstoku jest dla nas szczególnie ważne. Punkty stacjonarne to istotny element strategii rozwoju naszego biznesu, ponieważ dzięki temu możemy być bliżej naszych klientów. Jako TaniaKsiazka.pl chcemy spełniać oczekiwania konsumentów i dostosować się do ich potrzeb, dlatego działamy zarówno stacjonarnie, jak i online. Dbamy o to, by w naszych sklepach był różnorodny asortyment, duża dostępność książek, zarówno klasyków, jak i nowości. Jesteśmy jedną z największych księgarni internetowych, a zamówienia zrealizowane online można odbierać bezpłatnie i ekspresowo w naszych punktach w wielu miastach Polski – jest to rozwiązanie bardzo wygodne dla klientów – mówi Łukasz Kierus, prezes księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl należącej do spółki Glosel.

Oferta sklepu TaniaKsiazka.pl w Białymstoku

Nowa księgarnia mieści się przy ulicy Pogodnej 11G/5 i będzie otwarta w godzinach 9:00-20:00 od poniedziałku do piątku, oraz w godzinach 9:00-13:00 w soboty. W ofercie są podręczniki, bogaty wybór literatury z różnych gatunków, komiksy, a także książeczki dla najmłodszych. Asortyment sklepu to także zabawki i gry dla dzieci w każdym wieku, takie jak puzzle, planszówki, maskotki i zestawy kreatywne. W księgarni można kupić także artykuły biurowe i papiernicze oraz wszystko co potrzebne do szkoły: farby, kredki, papier a nawet plecaki i worki na buty. Osoby szukające prezentów i dekoracji na przyjęcia również znajdą coś dla siebie. W sklepie dostępna jest także usługa ksero, a lokalizacja punktu na ulicy Pogodnej będzie wygodna dla studentów pobliskiego Uniwersytetu i Politechniki Białostockiej.
Przeczytaj także: Łukasz Kierus o ekologii w ecommerce

TaniaKsiazka.pl w całej Polsce

Otwieranie kolejnych księgarni stacjonarnych oraz punktów odbioru to realizacja strategii, mającej zapewnić jak największą dostępność klientom marki oraz poszerzenie grona czytelników w Polsce. TaniaKsiazka.pl działa na rynku już od 16 lat i jest jedną z największych księgarni internetowych w Polsce. Oprócz zapewnienia klientom dużego wyboru produktów, bardzo ważna jest dla niej dostępność, dlatego wciąż powstają kolejne punkty odbioru zamówień online. Obecnie w całym kraju jest ich 20, w tym 9 księgarni stacjonarnych i 11 partnerskich lokalizacji, w których można odebrać przesyłki. Punkty znajdują się m.in. w Białymstoku, Ełku, Suwałkach, Grajewie, Poznaniu, Częstochowie i Ciechanowie, a także w Świdnicy i Bydgoszczy. Od 2020 roku księgarnia organizuje TargiKsiążki.Online. Ostatnia edycja przyjęła formę festiwalu literackiego WyCzytOn, w którym wzięło udział ponad 3 miliony czytelników.
Księgarnia TaniaKsiazka otwiera sklep stacjonarny
Księgarnia TaniaKsiazka.pl otwiera punkt stacjonarny w Białymstoku przy ul. Pogodnej
Tags: TaniaKsiazka.pl
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
PRCH publikuje obroty w centrach w 2021 r.

W II półroczu 2021 r. obroty w centrach handlowych niemal wróciły do poziomów z 2019 r. choć klientów był mniej - podaje PRCH

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version