Biedronka podsumowuje 2 lata działalności swojego sklepu internetowego. Do tej pory klienci zrealizowali w nim 2 mln transakcji. Sieć współpracuje przy tym projekcie z Glovo. Od pół roku oferuje także ekspresową dostawę zamówień BIEK. Zakupy online w Biedronce z dostawą do domu są już dostępne w 49 polskich miastach.
Biedronka i jej sklep internetowy – co klienci kupują najczęściej?
W Sklepie Internetowym Biedronki są to:
- woda źródlana niegaz. Żywiec Zdrój 1,75 l.
- banan premium luz
- mleko UHT 3,2 % Mleczna Dolina 1 l.
- mleko UHT 1,5 % Mleczna Dolina 1 l.
- Coca-cola i Coca-cola Zero 1,75 l.
- mus owocowy 100% Owolovo Mix 200 g
- jaja wolny wybieg L Moja Kurka 10 szt.
- szynka/polędwica sądecka Mix 100 g
- masło extra Mleczna Dolina 200 g
- papier toaletowy Queen rumiankowy 8 rolek
Klienci BIEK do tej listy najpopularniejszych produktów dodali z kolei:
-
mleko UHT bez laktozy Mleczna Dolina 1,5 %
-
chleb wieloziarnisty Złoty Łan 400 g
-
mleko UHT Wypasione 2% 1 l.
-
jogurt pitny Skyr Piątnica Mix 330 g
-
szynkę Drobimex 100 g
-
mleko UHT Wypasione 3,2% 1 l.
-
bułkę poranną/graham odpiekaną 6 szt.
-
masło ekstra polskie 200 g
Ostatnie dwa lata pokazały nam, że Polacy są otwarci na nowe formy zakupowe. Dostawa produktów z Biedronki pod drzwi klienta jest aktualnie dostępna w 49 polskich miastach, w tym 7 z nich uruchomiliśmy w ubiegłym miesiącu: Grodzisk Mazowiecki, Mysłowice, Piekary Śląskie, Radom, Skierniewice, Starachowice, Tomaszów Mazowiecki. Staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dlatego w okresie przedświątecznym uruchamiamy dostawę za 4,99 zł przy zamówieniach za minimum 75 zł – mówi Kamila Frąckowiak-Jankowski, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka.
W Biedronce można przekazywać produkty do Banku Żywności
Wizją Glovo jest dostarczanie naszym użytkownikom wszystkiego w mieście w łatwy sposób. Chcemy być liderem na rynku q-commerce w Polsce. Biedronka jest naszym kluczowym partnerem w tym segmencie. Chcemy nadal rozwijać naszą współpracę poprzez, między innymi, otwieranie nowych stref dostaw i rozwój usługi BIEK – mówi Bartek Prokopowicz, head of q-commerce Poland w Glovo