Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

2 miliony klientów przez dwa lata działalności e-sklepu Biedronki

Biedronka uruchomiła swój sklep internetowy dwa lata temu. Do tej pory z zakupów za pośrednictwem tego kanału skorzystało 2 miliony osób

przez Redakcja
15 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Biedronka sklep internetowy jak wygląda sklep internetowy

Biedronka

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Biedronka podsumowuje 2 lata działalności swojego sklepu internetowego. Do tej pory klienci zrealizowali w nim 2 mln transakcji. Sieć współpracuje przy tym projekcie z Glovo. Od pół roku oferuje także ekspresową dostawę zamówień BIEK. Zakupy online w Biedronce z dostawą do domu są już dostępne w 49 polskich miastach.

Sklep Internetowy Biedronki działa od kwietnia 2020 roku. Od początku tego projektu Biedronka zapewnia razem z Glovo dostawę w 49 polskich miastach. Usługa oferowana jest m. in. we wszystkich stolicach województw. Dodatkowo od października 2021 r. w wybranych miastach Polski działa usługa q-commerce BIEK. Dzięki niej zakupy z Biedronki dostarczane są w ekspresowym czasie 15 minut. BIEK odpowiada już za ponad 20 proc. zamówień e-commerce Biedronki.

Biedronka i jej sklep internetowy – co klienci kupują najczęściej?

W ciągu dwóch lat, na bazie transakcji zakupowych klientów można wskazać TOP10 produktów najchętniej wkładanych do koszyków online.

W Sklepie Internetowym Biedronki są to:

  1. woda źródlana niegaz. Żywiec Zdrój 1,75 l.
  2. banan premium luz
  3. mleko UHT 3,2 % Mleczna Dolina 1 l.
  4. mleko UHT 1,5 % Mleczna Dolina 1 l.
  5. Coca-cola i Coca-cola Zero 1,75 l.
  6. mus owocowy 100% Owolovo Mix 200 g
  7. jaja wolny wybieg L Moja Kurka 10 szt.
  8. szynka/polędwica sądecka Mix 100 g
  9. masło extra Mleczna Dolina 200 g
  10. papier toaletowy Queen rumiankowy 8 rolek

Klienci BIEK do tej listy najpopularniejszych produktów dodali z kolei:

  • mleko UHT bez laktozy Mleczna Dolina 1,5 %
  • chleb wieloziarnisty Złoty Łan 400 g
  • mleko UHT Wypasione 2% 1 l.
  • jogurt pitny Skyr Piątnica Mix 330 g
  • szynkę Drobimex 100 g
  • mleko UHT Wypasione 3,2% 1 l.
  • bułkę poranną/graham odpiekaną 6 szt.
  • masło ekstra polskie 200 g

Ostatnie dwa lata pokazały nam, że Polacy są otwarci na nowe formy zakupowe. Dostawa produktów z Biedronki pod drzwi klienta jest aktualnie dostępna w 49 polskich miastach, w tym 7 z nich uruchomiliśmy w ubiegłym miesiącu: Grodzisk Mazowiecki, Mysłowice, Piekary Śląskie, Radom, Skierniewice, Starachowice, Tomaszów Mazowiecki. Staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dlatego w okresie przedświątecznym uruchamiamy dostawę za 4,99 zł przy zamówieniach za minimum 75 zł – mówi Kamila Frąckowiak-Jankowski, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka.

W Biedronce można przekazywać produkty do Banku Żywności

Współpraca pomiędzy Biedronką i Glovo to jednak nie tylko dostawy pod drzwi klienta. Od początku marca użytkownicy aplikacji mają możliwość zamówienia specjalnych zestawów produktowych, które w ich imieniu przekazywane są do Banku Żywności. Dzięki tej inicjatywie Biedronka przekazała już produkty o łącznej wartości przekraczającej 100 tys. zł.
Przeczytaj także: Lidl przechodzi w 100% na zieloną energię

Wizją Glovo jest dostarczanie naszym użytkownikom wszystkiego w mieście w łatwy sposób. Chcemy być liderem na rynku q-commerce w Polsce. Biedronka jest naszym kluczowym partnerem w tym segmencie. Chcemy nadal rozwijać naszą współpracę poprzez, między innymi, otwieranie nowych stref dostaw i rozwój usługi BIEK – mówi Bartek Prokopowicz, head of q-commerce Poland w Glovo

Biedronka i Glovo obsługują klientów w takich miastach jak: Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Gdynia, Gdańsk, Sopot, Poznań, Katowice, Szczecin, Olsztyn, Grudziądz, Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Płock, Lublin, Białystok, Gliwice, Chorzów, Sosnowiec, Zielona Góra, Rzeszów, Bielsko-Biała, Tychy, Częstochowa, Bytom, Elbląg, Opole, Kielce, Gorzów Wielkopolski, Rumia, Leszno, Koszalin, Tczew, Pruszków, Reda, Ząbki, Jabłonna, Legionowo, Tomaszów Mazowiecki, Piekary Śląskie, Wołomin, Inowrocław, Radom, Grodzisk Mazowiecki, Starachowice, Mysłowice i Skierniewice. Zamówienia można składać w godzinach 10.00 – 21.30, natomiast w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu od 8.00 rano.

Tarcza antyinflacyjna Biedronki

Od 12 kwietnia br. Biedronka ruszyła z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”. W jej ramach dała klientom gwarancję, że ceny ponad 150 najczęściej kupowanych produktów tak w sklepach stacjonarnych, jak i w Sklepie Internetowym są najniższe na rynku. Dodatkowo Biedronka złożyła zapewnienie, że do końca czerwca ich ceny nie wzrosną. Co więcej, jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w 15 konkurencyjnych sieciach, Biedronka zwróci mu różnicę.
Tags: Biedronka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Galeria Mokotów

Galeria Mokotów wzbogaciła się o 5 nowych najemców

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version