Lancerto to marka, która do tej pory kojarzyła się głównie z eleganckimi strojami dla mężczyzn. Firma postanowiła postawić jednak kolejny krok w rozwoju. W związku z tym premierę ma właśnie kolekcja damska Lancerto.
Jak informuje firma kolekcja damska ma odpowiadać na potrzeby kobiet, których praca wymaga nienagannego wyglądu na co dzień. Jest też propozycja na weekend – w stylu smart casual. Lancerto, wykorzystując swoje szerokie krawieckie doświadczenie zaoferowała paniom ubrania, które czerpią z klasyki krojów i wzornictwa.
Debiut Lancerto w świecie kobiet
90% doradców marki Lancerto to kobiety. Ponadto do tej pory wiele pań odwiedzało sklepy Lancerto wraz ze swoimi partnerami. Dlatego Lancerto postanowiło wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientek i stworzyć pierwszą kolekcję przeznaczoną wyłącznie dla nich.
Przeczytaj także: Jak biznes powinien komunikować działania esg?
Wielokrotnie słyszeliśmy od naszych klientek, że żałują, że w ofercie Lancerto nie ma nic dla nich. Oglądając męskie koszule czy garnitury wypominały nam, że potrzebują podobnych ale damskich. Mamy ogromne doświadczenie w modzie męskiej ale świat mody damskiej nas onieśmielał. Zachęcani przez coraz szersze grono kobiet podjęliśmy jednak wyzwanie i jesteśmy dumni z rezultatu. Ostatecznie ocena należy do klientek, ale jesteśmy przekonani, że dajemy im kolekcję z najwyższej półki – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.
Kolekcja damska Lancerto połączona z kampanią wizerunkową
Wiosenno – letniej kolekcji dla kobiet towarzyszy kampania wizerunkowa oraz nowe motto marki. Firma dołączyła do niej manifest: nieważne dokąd zmierzasz, ważne, aby być sobą i podróżować przez życie na własnych zasadach.
Mimo, że w środowisku pracy często obowiązuje dress code, to każdy, a zwłaszcza kobiety, ma potrzebę by wyrazić swoją osobowość przez ubiór. Dlatego postanowiliśmy, że kolekcja damska będzie ściśle limitowana. Dostępnych będzie tylko kilka sztuk ubrań z każdego rozmiaru. Kapsułowy charakter kolekcji w połączeniu z unikalnymi wzorami gwarantuje, że istnieje mała szansa na spotkanie drugiej osoby w podobnym stroju – dodaje Michał Grochala.
Kolekcję damską zaprojektowała Katarzyna Szczepaniak od lat związana z kobiecą modą premium. Firma uznała, że projekt wymaga wsparcia spoza dotychczasowego zespołu projektowego skupionego na męskim designie.
Kolekcja damska dostępna na razie wyłącznie online
Jako że pierwsza kolekcja damska jest programem pilotażowym będzie ona dostępna wyłącznie za pośrednictwem internetowego sklepu lancerto.com. Klientkom w zakupach towarzyszy wirtualny asystent FitFinder. Asystent na podstawie dostarczonych informacji o wzroście, wadze, typie sylwetki i aktualnej garderobie klientki zaproponuje jej konkretne pozycje i pomoże w doborze rozmiaru. Usługa Click & Collect umożliwia zamówienie ubrań do salonu, także poprzez tablety, którymi dysponuje obsługa sklepu, i obejrzenia ich przed podjęciem decyzji o zakupie.
Damskie dodatki
Uzupełnieniem kolekcji ubrań dla kobiet są także dodatki i akcesoria marki Lancerto.