Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Lancerto z pierwszą w historii kolekcją damską

Be Yourself! - tak nazywa się pierwsza kolekcja damska w historii Lancerto

przez Redakcja
20 kwietnia 2022
w Centra handlowe, E-commerce
0
Lancerto kolekcja damska, elegancki strój damski

Lancerto kolekcja damska

Lancerto to marka, która do tej pory kojarzyła się głównie z eleganckimi strojami dla mężczyzn. Firma postanowiła postawić jednak kolejny krok w rozwoju. W związku z tym premierę ma właśnie kolekcja damska Lancerto.

Jak informuje firma kolekcja damska ma odpowiadać na potrzeby kobiet, których praca wymaga nienagannego wyglądu na co dzień. Jest też propozycja na weekend – w stylu smart casual. Lancerto, wykorzystując swoje szerokie krawieckie doświadczenie zaoferowała paniom ubrania, które czerpią z klasyki krojów i wzornictwa.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Debiut Lancerto w świecie kobiet

90% doradców marki Lancerto to kobiety. Ponadto do tej pory wiele pań odwiedzało sklepy Lancerto wraz ze swoimi partnerami. Dlatego Lancerto postanowiło wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientek i stworzyć pierwszą kolekcję przeznaczoną wyłącznie dla nich.

Przeczytaj także: Jak biznes powinien komunikować działania esg?

Wielokrotnie słyszeliśmy od naszych klientek, że żałują, że w ofercie Lancerto nie ma nic dla nich. Oglądając męskie koszule czy garnitury wypominały nam, że potrzebują podobnych ale damskich. Mamy ogromne doświadczenie w modzie męskiej ale świat mody damskiej nas onieśmielał. Zachęcani przez coraz szersze grono kobiet podjęliśmy jednak wyzwanie i jesteśmy dumni z rezultatu. Ostatecznie ocena należy do klientek, ale jesteśmy przekonani, że dajemy im kolekcję z najwyższej półki – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

Kolekcja damska Lancerto połączona z kampanią wizerunkową

Wiosenno – letniej kolekcji dla kobiet towarzyszy kampania wizerunkowa oraz nowe motto marki. Firma dołączyła do niej manifest: nieważne dokąd zmierzasz, ważne, aby być sobą i podróżować przez życie na własnych zasadach.

Mimo, że w środowisku pracy często obowiązuje dress code, to każdy, a zwłaszcza kobiety, ma potrzebę by wyrazić swoją osobowość przez ubiór. Dlatego postanowiliśmy, że kolekcja damska będzie ściśle limitowana. Dostępnych będzie tylko kilka sztuk ubrań z każdego rozmiaru. Kapsułowy charakter kolekcji w połączeniu z unikalnymi wzorami gwarantuje, że istnieje mała szansa na spotkanie drugiej osoby w podobnym stroju  – dodaje Michał Grochala.

Kolekcję damską zaprojektowała Katarzyna Szczepaniak od lat związana z kobiecą modą premium. Firma uznała, że projekt wymaga wsparcia spoza dotychczasowego zespołu projektowego skupionego na męskim designie.

Kolekcja damska dostępna na razie wyłącznie online

Jako że pierwsza kolekcja damska jest programem pilotażowym będzie ona dostępna wyłącznie za pośrednictwem internetowego sklepu lancerto.com. Klientkom w zakupach towarzyszy wirtualny asystent FitFinder. Asystent na podstawie dostarczonych informacji o wzroście, wadze, typie sylwetki i aktualnej garderobie klientki zaproponuje jej konkretne pozycje i pomoże w doborze rozmiaru. Usługa Click & Collect umożliwia zamówienie ubrań do salonu, także poprzez tablety, którymi dysponuje obsługa sklepu, i obejrzenia ich przed podjęciem decyzji o zakupie.

Damskie dodatki

Uzupełnieniem kolekcji ubrań dla kobiet są także dodatki i akcesoria marki Lancerto.

Lancerto kolekcja damska, elegancki strój kobiecy
Lancerto kolekcja damska
Tags: lancerto
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
Focus Mall Zielona Góra zakończyła się rozbudowa, widok galerii z przodu

Centrum Focus Mall Zielona Góra zakończyło rozbudowę. Zobacz, jak wygląda

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version