Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

PostNord wprowadza w Finlandii automaty SwipBox Infinity

Sieć SwipBox Infinity początkowo zostanie wdrożona w kilku wybranych miastach Finlandii, a następnie będzie rozwijać się o kolejne ośrodki

przez Redakcja
26 kwietnia 2022
w E-commerce
0
PostNord wprowadza w Finlandii automaty SwipBox, pomarańczowa tekturowa paczka wkładana do automatu paczkowego, męskie dłonie

PostNord wprowadza w Finlandii automaty SwipBox

PostNord rozwija współpracę ze SwipBox, uzupełniając infrastrukturę automatów wewnątrz budynków o zewnętrzne urządzenia Infinity. Celem dostawcy usług pocztowych w krajach skandynawskich jest rozwinięcie zagęszczonej sieci na terenie Finlandii.

Automaty Infinity mogą być instalowane w miejscach do tej pory zupełnie niedostępnych dla tego typu urządzeń. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Urządzenia są niewielkie i mają konstrukcję modułową. Nie wymagają podłączenia do prądu, ponieważ zasila je wbudowany akumulator.

Podobne artykuły

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

Spółka Glosel poszerza sieć stacjonarnych punktów sprzedaży i odbioru zamówień

Answear.com wznowił działalność w Ukrainie

Sklep Internetowy Biedronki w aplikacji Glovo zaczął działać w kolejnych 14 miastach

Grupa CCC podsumowała Q1 2022: dynamiczny, 32% wzrost przychodów i blisko 50% marża brutto

Przeczytaj także: Na co zwracają uwagę kupujący online?

Jesteśmy pierwszą firmą, która wprowadza te innowacyjne rozwiązanie na terenie Finlandii. Automaty Infinity mają wiele zalet, które finalnie przekładają się na komfort nie tylko użytkowników końcowych, ale również kurierów dostarczających paczki. Ich modułowa konstrukcja pozwala umieszczać je w dowolnych lokalizacjach, blisko miejsc zamieszkania. Odbiór przesyłek jeszcze nigdy nie był tak wygodny. Największym plusem jest natomiast możliwość bezdotykowej obsługi za pomocą intuicyjnej aplikacji, co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza w czasach pandemii – powiedziała Johanna Starck, dyrektor generalna PostNord Finland.

Sieć SwipBox Infinity początkowo pojawią się w kilku wybranych miastach Finlandii. Następnie będzie rozwijać się o kolejne ośrodki.

Przeczytaj także: Ekologia w ecommerce

Jesteśmy przekonani, że w PostNord stworzymy szeroką sieć automatów zewnętrznych. Zapewnimy tym odbiorcom paczek maksymalną wygodę. Warto wspomnieć, że w ramach naszej współpracy automaty Infinity pojawiły się już we wszystkich krajach skandynawskich. To jedynie utwierdza nas w przekonaniu, że inwestycje w nowe i zaawansowane technologie odpowiadają na realne potrzeby użytkowników – dodał Mark Yeoman, Commercial Development Manager w SwipBox.

 

Tags: PostNord
ShareTweet

Podobne artykuły

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.
E-commerce

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

Spółka Glosel poszerza sieć stacjonarnych punktów sprzedaży i odbioru zamówień
E-commerce

Spółka Glosel poszerza sieć stacjonarnych punktów sprzedaży i odbioru zamówień

Prezes Answear
E-commerce

Answear.com wznowił działalność w Ukrainie

Sklep Internetowy Biedronki w aplikacji Glovo zaczął działać w kolejnych 14 miastach
E-commerce

Sklep Internetowy Biedronki w aplikacji Glovo zaczął działać w kolejnych 14 miastach

Prezes zarządu przy produktach CCC
Centra handlowe

Grupa CCC podsumowała Q1 2022: dynamiczny, 32% wzrost przychodów i blisko 50% marża brutto

HalfPrice świętuje 1. urodziny, sklep HalfPrice z zewnątrz
Centra handlowe

7 rynków, 67 sklepów, zakupy online – HalfPrice świętuje 1. urodziny

Następny artykuł
Vive Profit w Pasażu Kapelanka, używana odzież w galerii handlowej

Pasaż Kapelanka w Krakowie z nową marką - VIVE Profit

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version