Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pasaż Kapelanka w Krakowie z nową marką – VIVE Profit

VIVE Profit to marka sprzedająca markową odzież używaną

przez Urszula Szewczyk
27 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Vive Profit w Pasażu Kapelanka, używana odzież w galerii handlowej

Vive Profit w Pasażu Kapelanka

Pasaż Kapelanka w Krakowie systematycznie wzbogaca swoją ofertę – tym razem do jej najemców dołączyła marka VIVE Profit. Sieć oferuje markową odzież używaną w stylu mody zero waste.

VIVE Profit w Pasażu Kapelanka to 50 sklep marki w Polsce

Firma VIVE Textile Recycling, właściciel marki VIVE Profit, to jeden z europejskich liderów branży recyklingu odzieży. VIVE Profit otworzy swój pierwszy, wielkopowierzchniowy salon w Krakowie w Pasażu Kapelanka. Otwarcie nastąpi w najbliższy czwartek 28 kwietnia 2022 r. o godzinie 09:00. Jest to jednocześnie 50 sklep tej marki w Polsce.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

VIVE Profit zajmie 1000 m2 powierzchni

VIVE Textile Recycling oferuje odzież używaną oraz designerskie dodatki. Do dyspozycji klientów VIVE Profit w Pasażu Kapelanka zostanie oddany sklep o powierzchni ponad 1000 m2. Duża powierzchnia zapewni atrakcyjny i przejrzysty sposób prezentacji asortymentu marki. W dniu otwarcia w ofercie będzie znajdowało się kilkadziesiąt tysięcy ubrań. Salon zlokalizowany jest tuż obok sklepu Kaufland.

Przeczytaj także: Dlaczego kupujemy odzież używaną?

Pasaż Kapelanka przeszedł rebranding i na nowo cieszy się coraz większą sympatią lokalnej społeczności. Systematycznie poszerzamy grono najemców, aby zapewnić mieszkańcom południowych dzielnic Krakowa jeszcze większy komfort i wygodę robienia zakupów oraz kompleksowo odpowiadać na ich potrzeby – mówi Michał Banasik, Senior Leasing Manager Echo Investment. – Wielkopowierzchniowy sklep VIVE Profit zagwarantuje mieszkańcom wygodny dostęp do szerokiej oferty oryginalnej odzieży używanej. Nowy salon wzbogaca segment mody w Pasażu Kapelanka. Stanowi też wyszukaną alternatywę zakupów w branży fashion. Doskonale wpisuje się też w ogólnoświatowy trend ekologiczny. Jest odpowiedzią na zainteresowanie klientów, którzy dokonują coraz bardziej świadomych decyzji zakupowych.

Nowa odsłona Pasażu Kapelanka – lokalność i bliskość klienta

Obiekt przy ul. Kapelanka to znane miejsce na handlowej mapie stolicy Małopolski. Przed laty kojarzony był głównie w wielkopowierzchniowym sklepem marki Tesco. Dziś na miejscu Tesco działa obecnie sklep Kaufland. Pasaż przeszedł znaczącą metamorfozę i obecnie oferuje klientom nową jakość w zakresie centrów convenience.

Kluczowa, w przemyślanej i dopasowanej strategii Echo Investment dla Pasażu Kapelanka, jest lokalność, bliskość i silny związek z najbliższym sąsiedztwem. Obiekt systematycznie poszerza swoją ofertę handlową i dostępność do podstawowych usług. W ofercie funkcjonuje supermarket Kaufland o powierzchni 6500 m2.  Ponadto także 36 sklepów i punktów usługowych, dopasowanych do preferencji lokalnej społeczności.

Co ważne, Pasaż Kapelanka znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji dla południowych dzielnic Krakowa. Można do niego dojechać zarówno z sąsiednich osiedli, jak i dalszych części miasta, korzystając również z komunikacji miejskiej.

Pasaż Kapelanka stawia na modę w stylu zero waste

W ofercie salonu VIVE Profit w Pasażu Kapelanka znajduje się odzież damska, męska i dziecięca z drugiej ręki. W ofercie są także akcesoria oraz domowe tekstylia. Klienci krakowskiego sklepu znajdą również produkty komplementarne, dodatki oraz chemię gospodarczą i środki czystości. W ofercie dostępne są także marki premium, wyeksponowane w specjalnych strefach top.

VIVE Profit oferuje także atrakcyjne ceny, liczne promocje i unikatowy system sprzedaży. Działa on w oparciu o zmniejszające się każdego dnia ceny produktów (aż do 30%). Raz w tygodniu następuje całkowita wymiana asortymentu wraz z promocją zakupów pakietowych. Właścicielem sieci sklepów VIVE Profit jest spółka VIVE Textile Recycling.

Marka VIVE Profit konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na rynku i systematycznie oferuje klientom nowe salony i możliwości. Second-handy w centrach handlowych już od kilku lat funkcjonują w wielu krajach, a od jakiegoś czasu trend ten pojawił się również w Polsce i nasza marka z sukcesem go realizuje. We współpracy z Echo Investment otwieramy pierwszy w Krakowie salon. Atrakcyjna oferta Pasażu Kapelanka w pełni odpowiadała naszym oczekiwaniom. Z satysfakcją możemy zaprosić klientów do nowego sklepu VIVE Profit w komfortowym i dobrze skomunikowanym centrum – mówi Dariusz Ludwinek, Specjalista ds. marketingu VIVE Textile Recycling.

Oferta, otwierającego się w Pasażu Kapelanka salonu VIVE Profit z odzieżą używaną to nie tylko nie lada gratka dla trendestterów i miłośników mody. To także coś specjalnego dla świadomych konsumentów, dla których istotne są kwestie środowiskowe oraz filozofia zero-waste i upcyclingu.

Tags: VIVE Profit
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Frederic Rouleau Country Asset Manager Multi Poland

Multi utrzymuje tempo komercjalizacji: kolejny kontrakt na 9,5 tys. mkw podpisany w Poznaniu

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version