Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pasaż Kapelanka w Krakowie z nową marką – VIVE Profit

VIVE Profit to marka sprzedająca markową odzież używaną

przez Urszula Szewczyk
27 kwietnia 2022
w Centra handlowe
0
Vive Profit w Pasażu Kapelanka, używana odzież w galerii handlowej

Vive Profit w Pasażu Kapelanka

Pasaż Kapelanka w Krakowie systematycznie wzbogaca swoją ofertę – tym razem do jej najemców dołączyła marka VIVE Profit. Sieć oferuje markową odzież używaną w stylu mody zero waste.

VIVE Profit w Pasażu Kapelanka to 50 sklep marki w Polsce

Firma VIVE Textile Recycling, właściciel marki VIVE Profit, to jeden z europejskich liderów branży recyklingu odzieży. VIVE Profit otworzy swój pierwszy, wielkopowierzchniowy salon w Krakowie w Pasażu Kapelanka. Otwarcie nastąpi w najbliższy czwartek 28 kwietnia 2022 r. o godzinie 09:00. Jest to jednocześnie 50 sklep tej marki w Polsce.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

VIVE Profit zajmie 1000 m2 powierzchni

VIVE Textile Recycling oferuje odzież używaną oraz designerskie dodatki. Do dyspozycji klientów VIVE Profit w Pasażu Kapelanka zostanie oddany sklep o powierzchni ponad 1000 m2. Duża powierzchnia zapewni atrakcyjny i przejrzysty sposób prezentacji asortymentu marki. W dniu otwarcia w ofercie będzie znajdowało się kilkadziesiąt tysięcy ubrań. Salon zlokalizowany jest tuż obok sklepu Kaufland.

Przeczytaj także: Dlaczego kupujemy odzież używaną?

Pasaż Kapelanka przeszedł rebranding i na nowo cieszy się coraz większą sympatią lokalnej społeczności. Systematycznie poszerzamy grono najemców, aby zapewnić mieszkańcom południowych dzielnic Krakowa jeszcze większy komfort i wygodę robienia zakupów oraz kompleksowo odpowiadać na ich potrzeby – mówi Michał Banasik, Senior Leasing Manager Echo Investment. – Wielkopowierzchniowy sklep VIVE Profit zagwarantuje mieszkańcom wygodny dostęp do szerokiej oferty oryginalnej odzieży używanej. Nowy salon wzbogaca segment mody w Pasażu Kapelanka. Stanowi też wyszukaną alternatywę zakupów w branży fashion. Doskonale wpisuje się też w ogólnoświatowy trend ekologiczny. Jest odpowiedzią na zainteresowanie klientów, którzy dokonują coraz bardziej świadomych decyzji zakupowych.

Nowa odsłona Pasażu Kapelanka – lokalność i bliskość klienta

Obiekt przy ul. Kapelanka to znane miejsce na handlowej mapie stolicy Małopolski. Przed laty kojarzony był głównie w wielkopowierzchniowym sklepem marki Tesco. Dziś na miejscu Tesco działa obecnie sklep Kaufland. Pasaż przeszedł znaczącą metamorfozę i obecnie oferuje klientom nową jakość w zakresie centrów convenience.

Kluczowa, w przemyślanej i dopasowanej strategii Echo Investment dla Pasażu Kapelanka, jest lokalność, bliskość i silny związek z najbliższym sąsiedztwem. Obiekt systematycznie poszerza swoją ofertę handlową i dostępność do podstawowych usług. W ofercie funkcjonuje supermarket Kaufland o powierzchni 6500 m2.  Ponadto także 36 sklepów i punktów usługowych, dopasowanych do preferencji lokalnej społeczności.

Co ważne, Pasaż Kapelanka znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji dla południowych dzielnic Krakowa. Można do niego dojechać zarówno z sąsiednich osiedli, jak i dalszych części miasta, korzystając również z komunikacji miejskiej.

Pasaż Kapelanka stawia na modę w stylu zero waste

W ofercie salonu VIVE Profit w Pasażu Kapelanka znajduje się odzież damska, męska i dziecięca z drugiej ręki. W ofercie są także akcesoria oraz domowe tekstylia. Klienci krakowskiego sklepu znajdą również produkty komplementarne, dodatki oraz chemię gospodarczą i środki czystości. W ofercie dostępne są także marki premium, wyeksponowane w specjalnych strefach top.

VIVE Profit oferuje także atrakcyjne ceny, liczne promocje i unikatowy system sprzedaży. Działa on w oparciu o zmniejszające się każdego dnia ceny produktów (aż do 30%). Raz w tygodniu następuje całkowita wymiana asortymentu wraz z promocją zakupów pakietowych. Właścicielem sieci sklepów VIVE Profit jest spółka VIVE Textile Recycling.

Marka VIVE Profit konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na rynku i systematycznie oferuje klientom nowe salony i możliwości. Second-handy w centrach handlowych już od kilku lat funkcjonują w wielu krajach, a od jakiegoś czasu trend ten pojawił się również w Polsce i nasza marka z sukcesem go realizuje. We współpracy z Echo Investment otwieramy pierwszy w Krakowie salon. Atrakcyjna oferta Pasażu Kapelanka w pełni odpowiadała naszym oczekiwaniom. Z satysfakcją możemy zaprosić klientów do nowego sklepu VIVE Profit w komfortowym i dobrze skomunikowanym centrum – mówi Dariusz Ludwinek, Specjalista ds. marketingu VIVE Textile Recycling.

Oferta, otwierającego się w Pasażu Kapelanka salonu VIVE Profit z odzieżą używaną to nie tylko nie lada gratka dla trendestterów i miłośników mody. To także coś specjalnego dla świadomych konsumentów, dla których istotne są kwestie środowiskowe oraz filozofia zero-waste i upcyclingu.

Tags: VIVE Profit
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Frederic Rouleau Country Asset Manager Multi Poland

Multi utrzymuje tempo komercjalizacji: kolejny kontrakt na 9,5 tys. mkw podpisany w Poznaniu

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version