Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Biedronka weszła w maj z sześcioma nowymi sklepami

Sieć otworzyła 6 nowych sklepów w miejscowościach: Rakszawa, Kikół, Lubień Kujawski, Łysomice, Garbatka Letnisko i Trzemeszno

przez Urszula Szewczyk
2 maja 2022
w Centra handlowe
0
Biedronka nowe sklepy, sklep Biedronki z zewnątrz

Biedronka otwiera nowe sklepy

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Sieć Biedronka weszła maj z sześcioma nowymi otwarciami. Marka otworzyła sklepy w: Rakszawie, Kikole, Lubieniu Kujawskim, Łysomicach, Garbatce Letnisko i Trzemesznie. Z kolei sklep przy ulicy Lipskiej 40A w Zamościu przeszedł remont.

Nowe sklepy Biedronki w najnowszym koncepcie sieci

Nowe placówki w województwach podkarpackim, kujawsko-pomorskim, mazowieckim i wielkopolskim spełniają najwyższe standardy sieci Biedronka. Posiadają jasno wydzielone strefy z pieczywem, owocami i warzywami i kosmetykami. Ponadto mają szerokie alejki, a także intuicyjny rozkład produktów.

Format 3.0 pełen ekorozwiązań

Sklepy w formacie 3.0 wyróżniają się zastosowaniem najnowocześniejszych ekologicznych rozwiązań. Wśród nich są urządzenia chłodnicze wykorzystujące przyjazny dla środowiska gaz naturalny CO2​​​​​ oraz oświetlenie LED.

4000 m2 powierzchni sprzedaży

Nowe placówki zatrudnią łącznie ponad 100 pracowników i zajmują powierzchnię ok. 4000m2. Największy z nowych sklepów znajduje się w Łysomicach, jego sala sprzedaży wynosi 760m2.
Placówki w miejscowościach Garbatka Letnisko, Rakszawa, Łysomice, Kikół, Lubień Kujawski zostały wyposażone w ladę tradycyjną. Klienci mogą przy niej kupić mięsa, wędliny i sery na wagę. Jak informuje Biedronka część tych produktów pochodzi od lokalnych dostawców. Przy ladzie tradycyjnej można poprosić o próżniowe zapakowanie danego produktu czy zmielenie mięsa.

Sieć sklepów Biedronka nie zwalnia tempa. Kolejne otwarcia są prawdziwym powodem do dumy. Wychodzimy bowiem naprzeciw potrzebom coraz większej liczby osób. Każdego dnia dokładamy wszelkich sił, aby klienci byli z nas zadowoleni i wracali na kolejne zakupy. Nadal obowiązuje nasza akcja „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”. Daje ona klientom gwarancję, że ceny ponad 150 najczęściej kupowanych produktów są najniższe na rynku. Dodatkowo Biedronka złożyła zapewnienie, że do końca czerwca ich ceny nie wzrosną – mówi Marek Ryński, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci sklepów Biedronka.

Na klientów nowo otwartych sklepów sieci Biedronka czekają promocje.
Źródło: Biedronka
Tags: Biedronka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
#JeszczeRaz Allegro, wyświetlacz na ekranie automatu paczkowego

#JeszczeRaz - Allegro prezentuje pionierskie rozwiązanie w automacie paczkowym One Box

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version