Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W Domotece otwarto salon Natuzzi

Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka wzbogaciło się o kolejnego najemcę

przez Redakcja
6 maja 2022
w Centra handlowe
0
Galeria handlowa wieczorem

W galerii Domoteka otwarto salon Nattuzzi

W warszawskim Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka otwarto właśnie salon Natuzzi charakteryzujący się włoskim designem.

Główną ideą, jaka przyświeca Domotece od początku istnienia, jest przybliżanie naszym klientom najlepszego światowego designu, a znawcom i wielbicielom wnętrzarskich ikon umożliwienie ich zakupu. Dlatego nasze centrum szczególnie chętnie otwiera się na gorące nazwiska i niekwestionowanych mistrzów w tej dziedzinie. Do takich wirtuozów niewątpliwie należy marka Natuzzi. Dzięki salonom takim jak Natuzzi Editions Domoteka jest nie tylko jedynym miejscem w Warszawie, w którym – pod jednym dachem – można wyposażyć cały dom, ale przede wszystkim miejscem, w którym można to zrobić na naprawdę wysokim designerskim poziomie – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Przeczytaj także: Rośnie magazyn LPP na Podkarpaciu

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Natuzzi zostało założone w 1959 roku przez Pasquale Natuzzi. Firma jest dziś największym włoskim producentem mebli i światowym liderem specjalizującym się w produkcji sof tapicerowanych naturalnymi skórami. Grupa Natuzzi projektuje, produkuje i sprzedaje kanapy, fotele i akcesoria do pokoju dziennego, sypialni, gabinetu oraz jadalni, a także dekoracje, dodatki i oświetlenie.

Różnorodność, wysoki poziom oferty, najnowsze trendy i design to główne cele przyświecające nam przy realizowaniu założonej strategii komercjalizacji Domoteki, dlatego niezmiernie cieszymy się, że koncept Natuzzi Editions dołączył do grona najemców tego unikalnego w zakresie wyposażenia wnętrz obiektu w Warszawie – mówi Marta Słysz, Associate Cushman & Wakefield.

Natuzzi Editions to kompleksowe wyposażenie wnętrz, ale przede wszystkim sofy z naturalnej skóry. Większość modeli jest w pełni modułowa.

Salon Natuzzi w galerii Domoteka
Oprac. su
Tags: Domoteka
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Galeria Łomianki inauguruje współpracę z Kampinoskim Parkiem Narodowym specjalną wystawą

Galeria Łomianki inauguruje współpracę z Kampinoskim Parkiem Narodowym specjalną wystawą

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version