W warszawskim Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka otwarto właśnie salon Natuzzi charakteryzujący się włoskim designem.
Główną ideą, jaka przyświeca Domotece od początku istnienia, jest przybliżanie naszym klientom najlepszego światowego designu, a znawcom i wielbicielom wnętrzarskich ikon umożliwienie ich zakupu. Dlatego nasze centrum szczególnie chętnie otwiera się na gorące nazwiska i niekwestionowanych mistrzów w tej dziedzinie. Do takich wirtuozów niewątpliwie należy marka Natuzzi. Dzięki salonom takim jak Natuzzi Editions Domoteka jest nie tylko jedynym miejscem w Warszawie, w którym – pod jednym dachem – można wyposażyć cały dom, ale przede wszystkim miejscem, w którym można to zrobić na naprawdę wysokim designerskim poziomie – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Przeczytaj także: Rośnie magazyn LPP na Podkarpaciu
Natuzzi zostało założone w 1959 roku przez Pasquale Natuzzi. Firma jest dziś największym włoskim producentem mebli i światowym liderem specjalizującym się w produkcji sof tapicerowanych naturalnymi skórami. Grupa Natuzzi projektuje, produkuje i sprzedaje kanapy, fotele i akcesoria do pokoju dziennego, sypialni, gabinetu oraz jadalni, a także dekoracje, dodatki i oświetlenie.
Różnorodność, wysoki poziom oferty, najnowsze trendy i design to główne cele przyświecające nam przy realizowaniu założonej strategii komercjalizacji Domoteki, dlatego niezmiernie cieszymy się, że koncept Natuzzi Editions dołączył do grona najemców tego unikalnego w zakresie wyposażenia wnętrz obiektu w Warszawie – mówi Marta Słysz, Associate Cushman & Wakefield.
Natuzzi Editions to kompleksowe wyposażenie wnętrz, ale przede wszystkim sofy z naturalnej skóry. Większość modeli jest w pełni modułowa.