Sklep Sinsay po relokacji w Gemini Park Bielsko-Biała zwiększył swoją powierzchnię czterokrotnie. Odzieżowy gigant LPP S.A. konsekwentnie inwestuje w rozwój tego brandu.
Sinsay w Gemini Park Bielsko-Biała jest jednym z największych w woj. śląskim
Grupa LPP inwestuje w najem w Gemini Park Bielsko-Biała. Nowy lokal, do którego właśnie wprowadziła się marka Sinsay, jest czterokrotnie większy od dotychczasowego. Umowa z centrum handlowym, która jest efektem prac działu leasingu Gemini Holding, opiewa na 1534 m kw. Dla porównania, do niedawna Sinsay zajmował lokal mający 345 m kw. Dzięki nowemu otwarciu w Gemini Park powstał jeden z największych sklepów sieci w woj. śląskim.
Właściciel marek m.in. Reserved, Mohito czy House to nasz wieloletni najemca. Ma on w Gemini Park Bielsko-Biała ulokowaną kompletną ofertę swoich brandów. Wraz z powiększonym salonem Sinsay, LPP wynajmuje w obiekcie łącznie blisko 5 tys. m kw. To sprawia, że jest jednym z naszych kluczowych partnerów. Fakt, że firma zdecydowała się na kolejną inwestycję, jest dla nas dużym wyróżnieniem – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
Sinsay w najnowszym koncepcie marki
Jak informuje dział leasingu, skala sklepu to nie jedyne, co go wyróżnia. Lokal sieci powstał także w nowym koncepcie, który sukcesywnie wprowadzany jest w kolejnych miastach. Nowy lokal wyróżnia również szeroka oferta dla całej rodziny. Pojawiają się w niej propozycje dla młodych dziewczyn i kobiet, ale też mężczyzn oraz dzieci. Całość dopełniają kosmetyki i akcesoria, jak również dekoracje czy elementy wyposażenia wnętrz.
Przeczytaj także: Rośnie magazyn LPP
Sinsay zmienia wygląd i rozszerza ofertę sklepu
Sinsay od lat należy do grona sklepów, które najchętniej wybierane są przez klientów w Gemini Park Bielsko-Biała. Cieszy nas więc, że LPP zdecydowało się na tak znaczące powiększenie sklepu, jak również na rozszerzenie jego asortymentu o kolejne kategorie produktów, adresowane tym razem nie tylko do nastolatek – komentuje otwarcie Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Pozwala to Gemini Park na umocnienie oferty w segmencie fashion. Jest on kluczowy dla naszego pozycjonowania, ale także na stworzenie jeszcze popularniejszej destynacji zakupowej, atrakcyjnej dla osób w różnych przedziałach wiekowych. Do tego poszukujących ciekawej i przystępnej cenowo oferty modowej, a od teraz również m.in. oferty dodatków do domu – dodaje.
Liczne otwarcia w Gemini Park Bielsko-Biała
Umowa z LPP jest kolejnym tak dużym najmem w Gemini Park Bielsko-Biała. Tylko w tym roku w centrum handlowym otwarto już sklepy marek Outhorn, Maxi Zoo i PITBULL West Coast. Na swój debiut czeka natomiast sklep sieci TEDi. Otwarcie salonu zaplanowano na późną wiosnę br. W sumie w 2022 roku Gemini Park podpisał już umowy najmu opiewające na blisko 3 tys. m kw.
Wyniki, jakie osiąga obiekt, a także silna lokalna pozycja, niezachwiana pandemią, sprawiają, że marki zwracają nas uwagę. Doceniany jest zarówno rynek, obejmujący swoim zasięgiem ponad 700 tys. potencjalnych klientów, jak również fakt, że obiekt jest niemal w pełni skomercjalizowany. To jest dziś rzadkością na rynku – mówi Krzysztof Brączek.