Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Sinsay czterokrotnie powiększył powierzchnię w Gemini Park Bielsko-Biała

Po relokacji, nowo otwarty salon Sinsay w Gemini Park Bielsko-Biała jest jednym z największych w woj. śląskim

przez Redakcja
11 maja 2022
w Centra handlowe
0
Sinsay otworzył swój salon w Gemini Park Bielsko-Biała

Sinsay otworzył swój salon w Gemini Park Bielsko-Biała

Sklep Sinsay po relokacji w Gemini Park Bielsko-Biała zwiększył swoją powierzchnię czterokrotnie. Odzieżowy gigant LPP S.A. konsekwentnie inwestuje w rozwój tego brandu.

Sinsay w Gemini Park Bielsko-Biała jest jednym z największych w woj. śląskim

Grupa LPP inwestuje w najem w Gemini Park Bielsko-Biała. Nowy lokal, do którego właśnie wprowadziła się marka Sinsay, jest czterokrotnie większy od dotychczasowego. Umowa z centrum handlowym, która jest efektem prac działu leasingu Gemini Holding, opiewa na 1534 m kw. Dla porównania, do niedawna Sinsay zajmował lokal mający 345 m kw. Dzięki nowemu otwarciu w Gemini Park powstał jeden z największych sklepów sieci w woj. śląskim.

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Właściciel marek m.in. Reserved, Mohito czy House to nasz wieloletni najemca. Ma on w Gemini Park Bielsko-Biała ulokowaną kompletną ofertę swoich brandów. Wraz z powiększonym salonem Sinsay, LPP wynajmuje w obiekcie łącznie blisko 5 tys. m kw. To sprawia, że jest jednym z naszych kluczowych partnerów. Fakt, że firma zdecydowała się na kolejną inwestycję, jest dla nas dużym wyróżnieniem – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

Sinsay w najnowszym koncepcie marki

Jak informuje dział leasingu, skala sklepu to nie jedyne, co go wyróżnia. Lokal sieci powstał także w nowym koncepcie, który sukcesywnie wprowadzany jest w kolejnych miastach. Nowy lokal wyróżnia również szeroka oferta dla całej rodziny. Pojawiają się w niej propozycje dla młodych dziewczyn i kobiet, ale też mężczyzn oraz dzieci. Całość dopełniają kosmetyki i akcesoria, jak również dekoracje czy elementy wyposażenia wnętrz.

Przeczytaj także: Rośnie magazyn LPP

Sinsay zmienia wygląd i rozszerza ofertę sklepu

Sinsay od lat należy do grona sklepów, które najchętniej wybierane są przez klientów w Gemini Park Bielsko-Biała. Cieszy nas więc, że LPP zdecydowało się na tak znaczące powiększenie sklepu, jak również na rozszerzenie jego asortymentu o kolejne kategorie produktów, adresowane tym razem nie tylko do nastolatek – komentuje otwarcie Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. 

Pozwala to Gemini Park na umocnienie oferty w segmencie fashion. Jest on kluczowy dla naszego pozycjonowania, ale także na stworzenie jeszcze popularniejszej destynacji zakupowej, atrakcyjnej dla osób w różnych przedziałach wiekowych. Do tego poszukujących ciekawej i przystępnej cenowo oferty modowej, a od teraz również m.in. oferty dodatków do domu – dodaje.

Liczne otwarcia w Gemini Park Bielsko-Biała

Umowa z LPP jest kolejnym tak dużym najmem w Gemini Park Bielsko-Biała. Tylko w tym roku w centrum handlowym otwarto już sklepy marek Outhorn, Maxi Zoo i PITBULL West Coast. Na swój debiut czeka natomiast sklep sieci TEDi. Otwarcie salonu zaplanowano na późną wiosnę br. W sumie w 2022 roku Gemini Park podpisał już umowy najmu opiewające na blisko 3 tys. m kw.

Wyniki, jakie osiąga obiekt, a także silna lokalna pozycja, niezachwiana pandemią, sprawiają, że marki zwracają nas uwagę. Doceniany jest zarówno rynek, obejmujący swoim zasięgiem ponad 700 tys. potencjalnych klientów, jak również fakt, że obiekt jest niemal w pełni skomercjalizowany. To jest dziś rzadkością na rynku – mówi Krzysztof Brączek.

Tags: Sinsay
ShareTweet

Podobne artykuły

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze
Centra handlowe

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią
Centra handlowe

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny
Centra handlowe

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble
Centra handlowe

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności
Centra handlowe

Galeria Chełm podsumowuje pierwsze dwa lata działalności

Następny artykuł
Marka YES i Designer Outlet Sosnowiec powiedziały sobie TAK

Marka YES i Designer Outlet Sosnowiec powiedziały sobie TAK

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version