Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kaufland zaprasza klientów do zmodernizowanego sklepu w Pile

Sklep Kaufland w Pile przeszedł modernizację, w ramach której wprowadzono wiele udogodnień ułatwiających klientom dokonywanie zakupów

przez Urszula Szewczyk
12 maja 2022
w Centra handlowe
0
Kaufland zmodernizował sklep w Pile

Kaufland zmodernizował sklep w Pile

Sklep Kaufland w Pile przeszedł modernizację. W placówce pojawiła się m.in. Strefa Świadomego Odżywiania, kasy samoobsługowe, nowy punkt informacji klienta oraz automat do przyjmowania kaucjonowanych szklanych butelek. Dla osób, które odwiedzą zmodernizowany sklep, sieć przygotowała ofertę promocyjną.

W zmodernizowanym sklepie w Pile klienci mogą korzystać z wielu cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. nowoczesne panele dotykowe. Pozwalają one zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów i aktywować specjalne kupony. Przy ladzie obsługowej pozwalają one zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Kaufland w Pile przeszedł modernizację

W markecie odnowiono także ladę obsługową. Można przy niej zakupić produkty mięsne, sery i gotowe przekąski. Sklep wyposażono również we własną wędzarnię. W placówce znajduje się Strefa Świadomego Odżywiania. Klienci znajdą w niej produkty przeznaczone dla osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi. W tym są także artykuły z niską zawartością cukru, produkty bezglutenowe, a także wegańskie i wegetariańskie.

Przeczytaj także: Kaufland przechodzi na zieloną energię

Dla wygody osób preferujących płatności bezgotówkowe zamontowano kasy samoobsługowe. W sklepie wyremontowano także toalety i pomieszczenie dla matki z dzieckiem. Wymieniono również regały, a także zamontowano nowe szafki depozytowe. Na terenie całego marketu kupujący mają także dostęp do darmowego Internetu.

Ekorozwiązania w nowym sklepie

W sklepie Kaufland wdrożono szereg rozwiązań przyjaznych planecie. Zainstalowano energooszczędne oświetlenie LED, nowe meble chłodnicze, a także wdrożono system odzysku ciepła odpadowego z urządzeń chłodniczych. Klienci, którzy do tej pory oddawali kaucjonowane butelki w punkcie informacyjnym, od teraz będą mogli zrobić to za pomocą specjalnego automatu. Wygeneruje on bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

Tags: Kaufland
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Lidl zatrudnił 120 pracowników z Ukrainy

Lidl zatrudnił 120 pracowników z Ukrainy

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version