Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Elektromarket Media Expert w Homepark Rawa

Fundusz Pradera European Retail Parks, właściciel parków handlowych Homepark, kontynuuje uatrakcyjnianie i dywersyfikację oferty handlowej w Homepark Rawa w Katowicach

przez Redakcja
13 maja 2022
w Centra handlowe
0
Media Expert w Homepark Rawa

Media Expert w Homepark Rawa

W Homepark Rawa otwarto elektromarket Media Expert. Obiekt Homepark to jeden z czterech parków handlowych, należących do portfela inwestycyjnego Pradera European Retails Parks. Zlokalizowany jest w centrum Katowic, z doskonałym dostępem do węzłów komunikacyjnych.

Media Expert dołącza do szerokiego grona najemców Homepark Rawa

Homepark Rawa na powierzchni 7292 mkw. oferuje artykuły do wykończenia i urządzania wnętrz wielu najemców. Wśród nich jest m.in. wiodąca w tej kategorii marka Mebloo. Mieszczą się tu także supermarket Biedronka, sklep sieci Rossmann, sklep z artykułami dla domowych pupili Maxi Zoo oraz myjnia samochodowa.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Cieszę się z dalszego rozwoju Homepark Rawa. W tej chwili, oprócz kluczowej oferty związanej z meblami, oświetleniem, materiałami wykończeniowymi i dekoracyjnymi, nasz kompaktowy park handlowy rozwinął bardzo atrakcyjną ofertę z szeroko rozumianej kategorii convenience. Dołączył tym samym do grona sklepów takich sieci, jak Biedronka, Rossmann, Maxi Zoo, elektromarket Media Expert. Widzimy dynamiczny rozwój tej sieci. Przyczyni się on także do zwiększenia atrakcyjności Homepark Rawa – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Media Expert jest dynamicznie rozwijającą się siecią elektromarketów, obecną na polskim rynku od 2002 roku. Oferta sieci obejmuje najnowsze produkty: telewizory smart, laptopy, tablety, smartfony, sprzęt foto, RTV i AGD.

Przeczytaj także: Lidl zatrudnił 120 pracowników z Ukrainy

Sieć zapewnia transport i serwis, utylizację starego sprzętu, realizację indywidualnych zamówień oraz pakiet usług instalacji i konfiguracji urządzeń.

Media Expert szuka najatrakcyjniejszych lokalizacji

Bardzo uważnie monitorujemy rynek w poszukiwaniu inwestycji o znaczącym potencjale sprzedażowym, które mogą stanowić ważne centra handlowe dla lokalnej i regionalnej społeczności. Poprzez takie obiekty chcemy realizować naszą misję upowszechniania nowoczesnych technologii i inspirowania Polaków do korzystania z nich w życiu codziennym. Wierzę, że z naszej oferty w Homepark Rawa chętnie skorzystają zarówno osoby urządzające dom czy mieszkanie, jak i poszukiwacze gadżetów i niebanalnych prezentów oraz liczni pasjonaci elektroniki użytkowej – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Sieć Homepark należy do funduszu Pradera European Retail Parks. Parki handlowe Homepark są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Przy komercjalizacji Homepark Rawa naszym założeniem było pozyskanie atrakcyjnych, rozpoznawalnych, dynamicznych marek sieciowych, dzięki którym klienci mają szeroką ofertę zarówno z branży wykończenia i wyposażenia wnętrz , elektroniki, jak i codziennych zakupów typu convenience w jednym miejscu – komentuje Marta Słysz Associate Retail Agency z Cushman & Wakefield.

 

Tags: Homepark Rawa
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
POLOmarket otwiera nowy sklep w Pruszczu Gdańskim

POLOmarket otwiera nowy sklep w Pruszczu Gdańskim

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version