Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Ponad 7000 franczyzobiorców Żabki w ramach współpracy z siecią aktywnie rozwija swój biznes

W całym kraju sklepów Żabka jest już ponad 8300, a ich liczba stale rośnie

przez Redakcja
16 maja 2022
w Franczyza
0
Żabka

Żabka

Przeważającą większość firm w Polsce – aż 99,8% – stanowi sektor MŚP. To głównie osoby fizyczne prowadzące indywidualną działalność gospodarczą, która jest siłą napędową polskiej gospodarki. Mikroprzedsiębiorstwa odpowiedzialne są za niemal jedną trzecią produktu krajowego. Przyczyniają się w znacznym stopniu do rozwoju gospodarki dzięki tworzonym miejscom pracy czy płaconym podatkom.

Według danych GUS w Polsce działalność gospodarczą prowadzi 2,21 mln osób. Mikroprzedsiębiorstwa generują ponad 30% polskiego PKB.[1] Polacy są bardzo pozytywnie nastawieni do przedsiębiorczości – zajmujemy pod tym względem 2. miejsce w Europie i 9. na świecie. Przedsiębiorcy cieszą się też wysokim uznaniem społecznym, aż 77% Polaków uważa, że przedsiębiorcom należy się uznanie. Sześciu na dziesięciu jest zdania, że posiadanie własnego biznesu jest dobrym sposobem na zrobienie kariery.[2]

Podobne artykuły

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Na rynku pojawiła się BuBu Bubble Tea – czyli nowa franczyza od Multi Ice Group

Kultowy hot-dog z Żabki serwowany jest przez… robota

Przeczytaj także: Jakie rozwiązania wprowadzono w Żabce Smart?

W trzech kluczowych rankingach przedsiębiorczości Polska znajduje się w pierwszej czterdziestce krajów świata. Przedsiębiorczość jest przez Polaków utożsamiana z rozwojem, kreatywnością i innowacyjnością, gotowością do realizacji pomysłów, ale i wytrwałością oraz zaangażowaniem, które prowadzą finalnie do satysfakcji z posiadania czegoś swojego.

Ponad 7000 franczyzobiorców Żabki

Niemal 1/3 polskich przedsiębiorców czerpie dochody z handlu (27%), co wpisuje się w trend ogólnoeuropejski (29%).[3] Przedsiębiorcy generują też najwięcej miejsc pracy. Żabka wraz z siecią franczyzobiorców tworzy obecnie w Polsce ponad 33 tys. miejsc pracy (Raport Odpowiedzialności).

Prawie 8300 sklepów Żabka

W całym kraju sklepów Żabka jest już ponad 8300, a ich liczba stale rośnie. Wielu indywidualnych przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie biznesu w ramach franczyzy. Własny sklep pod zielonym szyldem prowadzi obecnie ponad 7000 osób. Podczas gdy w ubiegłym roku swoją działalność zamknęło ponad 163 tysiące firm, w Żabce trend jest odwrotny – do sieci dołączają kolejne osoby.

Przeczytaj także: Czym jest Żabka Nano?

Jesteśmy dumni z tych tysięcy zaangażowanych liderów, którzy wspólnie z nami tworzą siłę naszej sieci i budują etos nowoczesnego przedsiębiorcy. Doceniamy ich motywację i dynamikę w działaniu, a także zdolności przywódcze – cechy, którymi się wyróżniają. Staramy się ich w tym rozwoju wspierać na każdym kroku. Model współpracy z Żabką na jasnych i przejrzystych zasadach jest z pewnością łatwiejszy niż działanie całkowicie na własną rękę. Wszystko, co przy zakładaniu własnego biznesu może przedsiębiorcy przysparzać trudności, w Żabce jest dużo prostsze, ponieważ sieć roztacza nad franczyzobiorcami parasol ochronny przez cały okres współpracy, wsłuchując się jednocześnie w ich bieżące potrzeby i dostosowując ich rozwój do sytuacji rynkowej – zaznacza Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Wsparcie sieci franczyzowej

Przystępujący do sieci franczyzobiorcy otrzymują w pełni wyposażony i umeblowany sklep w lokalizacji, która oceniana jest pod kątem m.in. potencjalnej liczby klientów. Zyskują także know-how i możliwość działania pod znaną powszechnie marką. Mogą liczyć na wsparcie technologiczne, serwisowe czy szkolenia. Żabka wynajmuje dla nich lokal, pokrywa opłaty za czynsz i gaz.

Siedmiotysięczna przedsiębiorczyni Żabki

Franczyzobiorczyni Klaudia Laskowska to siedmiotysięczna przedsiębiorczyni, która dołączyła do sieci. Przyznaje, że wsparcie sieci otrzymała już na początku współpracy.

Nigdy wcześniej nie pracowałam w sklepie Żabka, ale przyglądałam się sieci, obserwując jak „gładko” przechodzi przez pandemię i mimo niej nadal prężnie się rozwija. Do otwarcia biznesu w ramach franczyzy bezpośrednio przekonał mnie znajomy, który wcześniej rozpoczął działalność w Żabce. Jego sukces oraz wsparcie oferowane przez sieć zachęciły także i mnie do podjęcia tego wyzwania i spróbowania swoich sił jako franczyzobiorczyni. Niemałe znaczenie miał niski wkład własny przy rozpoczęciu działalności. Ostatecznie w słuszności wyboru utwierdziło mnie szkolenie wewnętrzne zorganizowane przez Żabkę. Zwłaszcza jego idealna organizacja i ogrom przekazanej wiedzy. Pomyślałam, że prowadzenie Żabki to bezpieczny biznes. Sprawdzony przez tysiące innych osób – mówi Klaudia Laskowska, franczyzobiorczyni z Warszawy.

7000. franczyzobiorczyni sklepu Żabka
[1] Dane GUS za2018 r.
[2] Źródło: GEM Global Report 2019/20, Global Entrepreneurship Monitor. Raport dostępny na stronie GEM: www.
gemconsortium.org oraz na stronie PARP: https://www.parp.gov.pl/component/publications/publication/
gem-polska-raport-z-badania-przedsiebiorczosci-2020.
[3] J.w.
Tags: Żabka
ShareTweet

Podobne artykuły

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Na rynku pojawiła się BuBu Bubble Tea – czyli nowa franczyza od Multi Ice Group
Centra handlowe

Na rynku pojawiła się BuBu Bubble Tea – czyli nowa franczyza od Multi Ice Group

Kultowy hot-dog z Żabki serwowany jest przez… robota
Franczyza

Kultowy hot-dog z Żabki serwowany jest przez… robota

Jush Żabki dowozi także w plener
Franczyza

Jush Żabki dowozi także w plener

Następny artykuł
Guess Kids nowym najemcą Bonarki

Guess Kids nowym najemcą Bonarki

Najnowsze informacje

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji

BIG InfoMonitor: Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ciąży jej 360 mln zł zaległości wobec dostawców i banków

BLIK podsumował rok 2021: blisko 113 mln przychodów

Marki CDRL dostępne na Modivo.pl i Amazon.de

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Robociki w roli kuriera. Fit Cake inwestuje w innowacje

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version