Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Mr Brodacz Barbershop został nowym najemcą Europy Centralnej

Europa Centralna w Gliwicach to największy na Śląsku kompleks handlowo-rozrywkowy

przez Redakcja
30 maja 2022
w Centra handlowe
0
Europa Centralna

Europa Centralna

Europa Centralna w Gliwicach rozbudowuje swoją oferty usługową o barbershop. Do grona najemców centrum dołączył salon barberski Mr Brodacz Barbershop. Umowa najmu dotyczy 86 mkw. powierzchni.

Zarządzana przez Sierra Balmain Europa Centralna to wielofunkcyjny obiekt komercyjny składający się z galerii oraz parku handlowego. Na tle innych tego typu kompleksów w Polsce wyróżnia się również obecnością wielkopowierzchniowych lokali rozrywkowych ze stałą, biletowaną ofertą.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przeczytaj także: Omnichannelowa rewolucja w CCC

Europa Centralna jest jedynym w kraju centrum handlowym umożliwiającym klientom zrealizowanie bonu turystycznego podczas wizyty w nowo otwartym Funzeum, Kolejkowie, parku trampolin czy wystawie zwierząt egzotycznych.

Przeczytaj także: Na czym polega kampania EkoWileńska?

Teraz Europa Centralna tworzy kolejne punkty usługowe. Wpisuje się to w strategię rozwoju tego miejsca jako obiektu dostosowanego do szerokich potrzeb klientów i przestrzeni coraz dłuższego pobytu.

Europa Centralna jest największym w regionie ośrodkiem zakupów oraz rodzinnej rozrywki. Dlatego klienci spędzają na terenie naszego obiektu coraz więcej czasu. Staramy się więc na bieżąco zaspokajać ich oczekiwania i potrzeby. Priorytetem jest dla nas wysoki komfort pobytu w centrum. Klienci mogą wygodnie zaplanować rodzinne wyjście. Podczas jednej wizyty mogą skorzystać zarówno z szerokiego wyboru sklepów i usług, jak i różnorodnych atrakcji – muzeów, wystaw, toru gokartowego czy parku trampolin – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektorka Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach.

Mr Brodacz Barbershop, Europa Centralna

Mr Brodacz Barbershop do galerii Europa Centralna

Mr Brodacz Barbershop to wykwalifikowany salon świadczący usługi w zakresie strzyżenia włosów i zarostu. Zajmuje się także sprzedażą kosmetyków do pielęgnacji oraz stylizacji. Lokal znajduje się w części galerii handlowej w sąsiedztwie toru gokartowego.

Mr Brodacz Barbershop, Europa Centralna
Tags: Europa Centralna
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
JD Sports debiutuje w Warszawie w Atrium Targówek

JD Sports debiutuje w Warszawie w Atrium Targówek

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version