Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Klub fitness UP nowym najemcą w ETC Swarzędz

Klub oferuje m.in. ponad 200 stoisk w 8 strefach wyposażonych w sprzęty marek premium

przez Redakcja
1 czerwca 2022
w Centra handlowe
0
Klub fitness UP w ETC Swarzedz

Klub fitness UP w ETC Swarzedz

W ETC Swarzędz rozpoczął działalność klub fitness UP. Klub zajmuje powierzchnię ponad 1 500 mkw. Oferuje m.in. ponad 200 stoisk w 8 strefach wyposażonych w sprzęty marek premium. Organizowane są w nim zajęcia grupowe oraz indywidualne. Klubowicze mogą skorzystać z usług fizjoterapeutycznych, na miejscu są także honorowane karty Medicover Sport.

Klub fitness UP otwiera się w ETC Swarzędz

ETC Swarzędz rozszerzyło swoje portfolio o nowe, wyjątkowe miejsce – klub fitness UP. Najemca zagwarantowa nowoczesne zaplecze treningowe. Udostępnił ponad 200 stacji ze sprzętami najwyższej jakości marek takich jak OLYMP, Nautilus, StairMaster, StarTrac, Schwinn, Tiguar, czy DARE.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przeczytaj także: Omnichannelowa rewolucja w CCC

W ofercie marki obok zajęć grupowych (m.in. joga, UP Cycling, boks czy zumba) oraz indywidualnych prowadzonych przez trenerów personalnych, do dyspozycji jest także sauna sucha i solarium. UP to miejsce, gdzie klienci holistycznie zadbają o swoje zdrowie. Mają szansę skorzystać z usług fizjoterapeuty oraz opieki medycznej. Mogą także skorzystać z porad żywieniowych i zajęć edukacyjnych o tematyce prośrodowiskowej.

Idąc za ekologicznym duchem czasu marka stosuje na co dzień materiały z recyklingu oraz rozwiązania pozwalające oszczędzić energię czy wodę. W przyszłości klub planuje także organizację wydarzeń prozdrowotnych i ekologicznych.

UP to klub fitness oferujący wysoką jakość świadczonych usług z wyraźną misją ekologiczną w tle. Filozofia marki wpisuje się w najnowsze trendy świadomego dbania o zdrowie oraz o planetę. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Tym bardziej cieszymy się, że mamy okazję współpracować z nowoczesnym klubem i współtworzyć z nim wyjątkowe i prozdrowotne miejsce na mapie Swarzędza – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park. 

Pierwsze zajęcia ruszyły w poniedziałek 30 maja. Do niedzieli 5 czerwca trwać będą tzw. „drzwi otwarte”. Podczas nich goście bezpłatnie mogą zapoznać się z ofertą oraz zespołem UP.

Tags: ETC Swarzędz
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
JYSK wznawia działalność w Buczy, w Ukrainie

JYSK wznawia działalność w Buczy, w Ukrainie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version