Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Atrium Reduta otworzyło Piąty Wymiar – przestrzeń dla lokalnej społeczności

Przestrzeń ma aktywizować i integrować lokalną społeczność

przez Redakcja
2 czerwca 2022
w Centra handlowe
0
Atrium Reduta

Atrium Reduta

Atrium Reduta otworzyło Piąty Wymiar. Galeria stworzyła tę przestrzeń z myślą o aktywizacji i integracji społeczności lokalnej. Otwarcie konceptu odzwierciedla kierunek rozwoju centrum. Ma ono być nie tylko destynacją zakupową, ale również miejscem do wartościowego i twórczego spędzania wolnego czasu i zacieśniania społecznych oraz sąsiedzkich relacji. Strefa powstała we współpracy z lokalnymi organizacjami, firmami i ekspertami z różnych dziedzin. Oferuje gościom rozmaite cykle bezpłatnych warsztatów rozwojowych.  

Przeczytaj także: Na czym polega kampania EkoWileńska?

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Piąty Wymiar w Atrium Reduta 

Strefa Piąty Wymiar to wyjątkowe miejsce na terenie Atrium Reduta – otwarte dla każdego i przystosowane do wielu  form aktywności. Galeria we współpracy ze specjalistami i pasjonatami różnych dziedzin będzie w niej organizować warsztaty wspierające rozwój i rozbudzające zainteresowania. Celem inicjatywy jest integracja lokalnej społeczności poprzez stworzenie miejsca wymiany doświadczeń, rozwoju zainteresowań i podejmowanie wspólnych przedsięwzięć.

Po sukcesie jaki Piąty Wymiar osiągnął w jednym z naszych flagowych centrów, w innej części Warszawy – Atrium Promenada – postanowiliśmy przenieść ten koncept na lewą stronę Wisły. Podjęta inicjatywa jest efektem realizacji programu Atrium Razem. Jest on elementem opracowanej przez nas  strategii ESG. Reduta w pięciu zmysłach jest także odpowiedzią na potrzeby lokalnej społeczności. Po czasie izolacji i ograniczeń szuka ona okazji do zacieśniania więzi społecznych i powrotu do „normalności” – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing Atrium European Real Estate.

Najwięcej atrakcji przeznaczonych jest dla najmłodszych

Wydarzenia w Piątym Wymiarze galeria kieruje do wszystkich grup wiekowych. Najwięcej atrakcji przewidzianych jest dla najmłodszych gości Atrium Reduta. Maluchy mogą skorzystać z bezpłatnych warsztatów edukacyjnych wspierających prawidłowy rozwój. Wśród nich znajdą się zajęcia z integracji sensorycznej, umuzykalniające, logopedyczne i językowe. Oprócz nauki centrum przewidziało czas na zabawę i warsztaty plastyczne pobudzające dziecięcą kreatywność. Wśród nich: malowanie na folii strech, tworzenie zabawek sensorycznych czy zabawy kolorami.

Także dorośli w każdym wieku znajdą w Piątym Wymiarze coś dla siebie. Osoby stawiające na aktywność fizyczną lub chcące wrócić do formy mogą zapisać się na zajęcia sportowe. Seniorom i przyszłym mamom szczególnie dedykowane są ćwiczenia wzmacniające kręgosłup. Natomiast miłośnicy gier karcianych mogą stawiać swoje pierwsze kroki w brydża pod fachowym okiem instruktora. W harmonogram zajęć wpisany jest także cykl spotkań pod hasłem Zdrowie pod kontrolą.  Można na nich przećwiczyć umiejętności udzielania pierwszej pomocy czy poznać zasady zdrowego odżywiania.

Przestrzeń w Piątym Wymiarze dostępna jest dla odwiedzających trzy dni w tygodniu w każdy wtorek, piątek i sobotę w godzinach między 11:00 a 18:00. Na wszystkie zajęcia obowiązują wcześniejsze zapisy.

Tags: Atrium Reduta
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
W Galerii Fordon otwarto JYSK XL

W Galerii Fordon otwarto JYSK XL

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version