Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Multi przyspiesza digitalizację z aplikacją Multi Forum. „Aplikacje pozwalają na zwiększenie obrotów” – mówi Magdalena Gibney, Multi Poland

Multi Forum to wielozadaniowa aplikacja do zarządzania obiektem handlowym stworzona dla Multi Corporation przez holenderski startup proptechowy

przez Redakcja
6 czerwca 2022
w Centra handlowe
0
Magdalena Gibney, Head of Operations_Multi Poland

Magdalena Gibney, Head of Operations_Multi Poland

Multi Poland przyspiesza digitalizację z aplikacją Multi Forum. Służy ona do zarządzania obiektem handlowym. Stworzył ją holenderski startup proptechowy. Dane z kilku centrów handlowych zarządzanych przez Multi w całej Europie wskazują na korzyści efektywnościowe. W Polsce aplikacja Multi Forum jest używana w pięciu z sześciu zarządzanych przez Multi Poland centrach handlowych.

Aplikacja Multi Forum ułatwia zarządzanie obiektami i budowanie relacji

Multi Forum w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia do zarządzania i prowadzenia relacji z najemcami oraz partnerami biznesowymi. Wśród funkcjonalności tej aplikacji są m.in.:

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

  • codzienna komunikacja z najemcami oraz partnerami,
  • akceptowanie awizacji na prace,
  • kalendarz organizowanych w centrum wydarzeń,
  • informacje o promocjach, oferty pracy,
  • zgłaszanie prac w lokalu,
  • zgłaszanie spraw technicznych czy bezpieczeństwa,
  • aktualności dla najemców i newsletter
  • oraz wiele innych, które ułatwiają codzienną komunikację.

Aplikacja Multi Forum przeszła testy w Forum Gdańsk

Testowaliśmy tę platformę w czasie pandemii w Forum Gdańsk i dowiodła ona, że jest przydatna, znacznie łatwiej było nam zachować płynność komunikacji między najemcami a dyrekcją obiektu – informuje Magdalena Gibney, dyrektor operacyjna Multi Poland.

– Istotne są również konkretne korzyści finansowe, które wynikają z oszczędności tak prozaicznych rzeczy, jak np. papier do drukowania. Co jest rozwiązaniem proekologicznym. Obecnie narzędzie to wdrażamy w pięciu centrach handlowych zarządzanych przez Multi w Polsce oraz wielu innych obiektach w całej Europie.

Aplikacja pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze

Analizy przeprowadzone przez twórców aplikacji wskazują, że źródłami oszczędności finansowych po stronie zarządcy, a więc ostatecznie również najemcy, jest przede wszystkim automatyzacja procesów. Czyli mniej godzin spędzonych na wypełnianiu i przesyłaniu raportów oraz formularzy, na bezpośrednich spotkaniach i telefonicznych kontaktach z personelem najemcy i dostawcami usług. Ponadto jest to szybsza komunikacja, przekazywanie poprzez API informacji o promocjach, wydarzeniach i planach obiektu na stronę www czy infokioski.

Przeczytaj także: 80 centrów Multi przechodzi na zieloną energię

Cyfryzacja działalności poprzez nowe technologie, w tym Multi Forum, umożliwia naszym zespołom zarządzającym poszczególnymi obiektami z naszego portfolio utrzymanie najwyższego poziomu wydajności w codziennej pracy. Wykorzystując tę aplikację do obsługi najemców w codziennych operacjach, zapewniliśmy sobie możliwość osiągania większej grupy celów biznesowych. Zarówno finansowych, jak i operacyjnych – przyczyniających się do realizacji naszej długoterminowej strategii – mówi Elmar Schoonbrood, członek Zarządu Multi Corporation.

Multi Forum to tylko jedno z narzędzi cyfrowych stosowanych przez Multi Corporation. Firma jako jedna z największych spółek zarządzających aktywami nieruchomości komercyjnych w Europie, wdraża innowacyjne rozwiązania będące odpowiedzią na cele wynikające z wymagań zrównoważonego rozwoju i zmian zachowań zakupowych konsumentów.

Przeczytaj także: Ekoinicjatywy galerii Multi

Obejmuje to pełną informatyzację procesów operacyjnych:

  • zarządzania przychodami,
  • komunikacji dyrekcji centrum z najemcami,
  • pomocy klientom w znalezieniu talentów – a ludziom z branży znalezienie pracy,
  • procedur technicznych,
  • zarządzania dokumentacją,
  • mierzenia frekwencji klientów w obiektach,
  • relacji najemca-najemca,
  • zarządzania projektowego,
  • facility managementu.

Ważne jest, aby zintegrować narzędzia cyfrowe z fizycznym projektowaniem przestrzeni celem poprawy doświadczeń konsumentów i relacji z najemcami – uważa Magdalena Gibney. – Aplikacje dla zarządców, najemców i klientów pozwalają na zwiększenie obrotów i sprawniejsze funkcjonowanie nieruchomości komercyjnej. Nie mamy wątpliwości, że to kluczowy element strategii rozwoju w sektorze centrów handlowych.

Oprac. su
Tags: Multi Poland
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Colliers uruchamia nową platformę Define, która umożliwi transformację przestrzeni komercyjnych

Colliers uruchamia nową platformę Define, która umożliwi transformację przestrzeni komercyjnych

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version