Multi Poland przyspiesza digitalizację z aplikacją Multi Forum. Służy ona do zarządzania obiektem handlowym. Stworzył ją holenderski startup proptechowy. Dane z kilku centrów handlowych zarządzanych przez Multi w całej Europie wskazują na korzyści efektywnościowe. W Polsce aplikacja Multi Forum jest używana w pięciu z sześciu zarządzanych przez Multi Poland centrach handlowych.
Aplikacja Multi Forum ułatwia zarządzanie obiektami i budowanie relacji
Multi Forum w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia do zarządzania i prowadzenia relacji z najemcami oraz partnerami biznesowymi. Wśród funkcjonalności tej aplikacji są m.in.:
- codzienna komunikacja z najemcami oraz partnerami,
- akceptowanie awizacji na prace,
- kalendarz organizowanych w centrum wydarzeń,
- informacje o promocjach, oferty pracy,
- zgłaszanie prac w lokalu,
- zgłaszanie spraw technicznych czy bezpieczeństwa,
- aktualności dla najemców i newsletter
- oraz wiele innych, które ułatwiają codzienną komunikację.
Aplikacja Multi Forum przeszła testy w Forum Gdańsk
Testowaliśmy tę platformę w czasie pandemii w Forum Gdańsk i dowiodła ona, że jest przydatna, znacznie łatwiej było nam zachować płynność komunikacji między najemcami a dyrekcją obiektu – informuje Magdalena Gibney, dyrektor operacyjna Multi Poland.
– Istotne są również konkretne korzyści finansowe, które wynikają z oszczędności tak prozaicznych rzeczy, jak np. papier do drukowania. Co jest rozwiązaniem proekologicznym. Obecnie narzędzie to wdrażamy w pięciu centrach handlowych zarządzanych przez Multi w Polsce oraz wielu innych obiektach w całej Europie.
Aplikacja pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze
Analizy przeprowadzone przez twórców aplikacji wskazują, że źródłami oszczędności finansowych po stronie zarządcy, a więc ostatecznie również najemcy, jest przede wszystkim automatyzacja procesów. Czyli mniej godzin spędzonych na wypełnianiu i przesyłaniu raportów oraz formularzy, na bezpośrednich spotkaniach i telefonicznych kontaktach z personelem najemcy i dostawcami usług. Ponadto jest to szybsza komunikacja, przekazywanie poprzez API informacji o promocjach, wydarzeniach i planach obiektu na stronę www czy infokioski.
Przeczytaj także: 80 centrów Multi przechodzi na zieloną energię
Cyfryzacja działalności poprzez nowe technologie, w tym Multi Forum, umożliwia naszym zespołom zarządzającym poszczególnymi obiektami z naszego portfolio utrzymanie najwyższego poziomu wydajności w codziennej pracy. Wykorzystując tę aplikację do obsługi najemców w codziennych operacjach, zapewniliśmy sobie możliwość osiągania większej grupy celów biznesowych. Zarówno finansowych, jak i operacyjnych – przyczyniających się do realizacji naszej długoterminowej strategii – mówi Elmar Schoonbrood, członek Zarządu Multi Corporation.
Multi Forum to tylko jedno z narzędzi cyfrowych stosowanych przez Multi Corporation. Firma jako jedna z największych spółek zarządzających aktywami nieruchomości komercyjnych w Europie, wdraża innowacyjne rozwiązania będące odpowiedzią na cele wynikające z wymagań zrównoważonego rozwoju i zmian zachowań zakupowych konsumentów.
Przeczytaj także: Ekoinicjatywy galerii Multi
Obejmuje to pełną informatyzację procesów operacyjnych:
- zarządzania przychodami,
- komunikacji dyrekcji centrum z najemcami,
- pomocy klientom w znalezieniu talentów – a ludziom z branży znalezienie pracy,
- procedur technicznych,
- zarządzania dokumentacją,
- mierzenia frekwencji klientów w obiektach,
- relacji najemca-najemca,
- zarządzania projektowego,
- facility managementu.
Ważne jest, aby zintegrować narzędzia cyfrowe z fizycznym projektowaniem przestrzeni celem poprawy doświadczeń konsumentów i relacji z najemcami – uważa Magdalena Gibney. – Aplikacje dla zarządców, najemców i klientów pozwalają na zwiększenie obrotów i sprawniejsze funkcjonowanie nieruchomości komercyjnej. Nie mamy wątpliwości, że to kluczowy element strategii rozwoju w sektorze centrów handlowych.