Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

JYSK wspiera centrum edukacji o Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ

JYSK został partnerem projektu KATO Urban Corner

przez Redakcja
13 czerwca 2022
w Centra handlowe
0
JYSK wspiera KATO Urban Forum

JYSK wspiera KATO Urban Forum

JYSK w ramach promowania wiedzy i dobrych praktyk związanych ze zrównoważonym rozwojem został partnerem projektu KATO Urban Corner. Jest to centrum edukacji o ekologii, zlokalizowane w centrum Katowic w ramach World Urban Forum ONZ.

JYSK wspiera centrum edukacji o Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ

W czerwcu br. Katowice będą gospodarzem World Urban Forum (Światowego Forum Miejskiego) ONZ. W ramach wydarzenia szczególna uwaga ma być zwrócona na zrównoważony rozwój i dobre praktyki środowiskowe. Ponadto miasto ma otworzyć kilka przestrzeni dla mieszkańców oraz uczestników Forum. Jedną z takich przestrzeni będzie KATO Urban Corner. Ma to być interaktywna wystawa oraz centrum edukacji o ekologii z wydarzeniami i warsztatami dla zainteresowanych.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przeczytaj także: JYSK XL

Katowice to miasto o niezwykłej energii, ogromnym potencjale i kapitale społecznym. Chcemy to pokazać podczas zbliżającego się Światowego Forum Miejskiego. Dlatego realizujemy 11 stref. Pierwsza z nich znajdzie się przy ul. Pocztowej 5. Pod nazwą KATO Urban Corner kryje się przestrzeń, w której będziemy zastanawiać się, co jest kluczowe dla poprawy jakości życia w mieście. To nie jest zwykła wystawa, a miejsce spotkań, pełne interakcji. Zachęcam do wspólnej debaty, bo może ona wpłynąć na przyszłość każdego z nas i przyszłych pokoleń – mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic.

JYSK wdraża Cele Globalne ONZ

JYSK także pracuje z Celami Globalnymi ONZ. W ramach kluczowych działań wybrane zostało pięć celów, które są najmocniej związane z działalnością firmy.

W JYSK podejmujemy szereg zobowiązań na rzecz środowiska. Ograniczamy ślad węglowy, dywersyfikujemy produkty pod kątem procesu produkcji przyjaznego środowisku. Ponadto stale wymieniamy surowce wykorzystywane w produkcji opakowań i wiele innych. Do projektu KATO Urban Corner dołączyliśmy bo wierzymy w moc edukacji ekologicznej. Poza tym Katowice i cały ten region to obszar, w którym jesteśmy mocno obecni z naszymi sklepami. Chcemy inspirować naszych klientów do dobrych praktyk i nawyków ekologicznych – mówi Adrian Dróżdź, kierowk regionalny sprzedaży JYSK.

KATO Urban Corner otworzył się 10. czerwca konferencją prasową z prezydentem Katowic oraz partnerami projektu. Miejsce powstało z okazji ONZ-towskiej konferencji World Urban Forum 11. Pozostanie jednak dostępne znacznie dłużej, aby realizować misję edukacyjną.

Przez całe lato i wrzesień można tu m.in. wziąć udział w warsztatach dla dorosłych i dla dzieci, projekcjach filmowych czy spotkaniach z ekspertami. W czerwcu zaplanowane zostały:

  • warsztaty dla samorządowców z planowania przyszłości miast,
  • spotkanie z Kamilem Wyszkowskim z UNGC,
  • panel dla studentów z Huawei,
  • projekcje filmowe z Green Film Festival,
  • inaugurację cyklu Akademia Miejskiego Ogrodnika,
  • spotkania czytelnicze o książkach zaangażowanych klimatycznie.
Tags: Jysk
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Walne zgromadzenie PRCH wybrało nowy zarząd i uzupełniło skład komisji rewizyjnej. Prezesem ponownie został Jan Dębski

Walne zgromadzenie PRCH wybrało nowy zarząd i uzupełniło skład komisji rewizyjnej. Prezesem ponownie został Jan Dębski

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version