Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kubota udostępnia polskim klientom elastyczne płatności Klarny

Firma ogłosiła wprowadzenie swojej flagowej usługi „Zapłać za 30 dni” w sklepie online kultowej w Polsce marki modowej Kubota

przez Redakcja
28 czerwca 2022
w E-commerce
0
Kubota wprowadza w swoim sklepie odroczone płatności Klarna

Kubota wprowadza w swoim sklepie odroczone płatności Klarna

Klarna to globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa. Firma ogłosiła wprowadzenie swojej flagowej usługi „Zapłać za 30 dni” w sklepie online kultowej w Polsce marki modowej Kubota.

Klarna dodatkową metodą rozliczania transakcji w sklepie Kubota

Kubota będzie mogła zaoferować swoim klientom elastyczne opcje płatności Klarna. Będzie to dodatkowa, obok dostępnych już w e-sklepie marki, metod rozliczania transakcji. Kupującym pozwoli to zapłacić później, już po otrzymaniu i sprawdzeniu zamówienia. Wszystko bez dodatkowych opłat i odsetek.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Przeczytaj także: 5 trendów w ecommerce

Coraz więcej konsumentów korzysta z odroczonych płatności

Wedle najświeższego raportu Worldpay z odroczonych płatności korzysta już 5% polskich konsumentów handlu online. Sprzyjającym czynnikiem rosnącej popularności BNPL w kraju jest otwartość Polaków na innowacje fintechowe. Potwierdzeniem tego jest stosowanie BLIKa czy kart zbliżeniowych. W Kubocie jesteśmy bardzo otwarci na nowe i skuteczne rozwiązania technologiczne. Jest udowodnione, że wdrożenie odroczonych płatności zwiększa m.in. trzy z głównych KPI, nad którymi w sklepie kubotastore.pl sukcesywnie pracujemy: współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia oraz średnią liczbę produktów w koszyku. Implementacja Klarny w metodach płatności nie oznacza dla nas jedynie udostępnienia kolejnej opcji w bramce płatności. Współpraca z Klarną to z naszej perspektywy również silne partnerstwo B2B na gruncie co-marketingowym. Wyznajemy jako zespoły zbieżne wartości. Klienci doskonale mogą wyczuć to w sposobach komunikacji obu marek. Niebawem również w naszych wspólnych akcjach marketingowych –  komentuje Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Head of Sales & CTO w Kubota S.A.

Polacy chętnie wybierają lokalne marki

Cieszymy się na naszą współpracę, bo Kubota to marka uwielbiana przez Polaków, wręcz ikoniczna. Dla nas to ważny krok w rozwoju Klarny w Polsce. Już w latach 90-tych Kubota była jedną z najpopularniejszych lokalnych marek, ale w ostatnich latach i z nowymi właścicielami tempo jej rozwoju stało się wręcz imponujące. Wiemy, że polscy klienci są wielkimi zwolennikami lokalnych marek. Nasze ostatnie badanie „Modna Polska. Nowa generacja Polaków na zakupach” pokazało, że 84% polskich konsumentów mody posiada w szafie ubrania od polskich marek. To pokazuje, jak bardzo patriotyczni jesteśmy przy zakupach produktów z kategorii fashion. Udostępnienie płatności Klarny klientom Kubota jest częścią naszej misji wspierania lokalnych marek w dążeniu do osiągnięcia pozycji rynkowego lidera – komentuje Łukasz Dwulit, Head of Business Development w Klarny w Polsce.

Jak ponadto wynika z raportu Klarny „Modna Polska” dla ponad 3 na 10 polskich konsumentów mody (35%) ważne jest to, że kupują od polskiej marki odzieżowej. Ich zdaniem wygoda (56%) i przystępna cena (44%) to kluczowe cechy polskich marek fashion.

Tags: Klarna
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
RAPORT: polskie firmy chcą handlować online.  W polskim e-commerce B2B jest wciąż ogromny potencjał

RAPORT: polskie firmy chcą handlować online.  W polskim e-commerce B2B jest wciąż ogromny potencjał

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version