Topowe marki, szeroka oferta rozrywkowa i rekreacyjna, popularny operator spożywczy, ale także nowoczesny food court i czystość – to tylko niektóre z czynników, które wpłynęły na wysoką ocenę, jaką Galeria Jurajska otrzymała właśnie od swoich klientów. Najnowsze badania ARC Rynek i Opinia, pokazują jak silną marką w swoim regionie jest dziś obiekt.
98% klientów ocenia Jurajską pozytywnie
Klienci wystawili Galerii Jurajskiej pozytywną notę. Aż 98% osób robiących tu regularnie zakupy ocenia centrum handlowe pozytywnie – wynika z najnowszych badań wykonanych przez ARC Rynek i Opinia. To najlepszy wynik galerii od jej otwarcia.
Przeczytaj także: Omichannelowa rewolucja w CCC
Przyglądając się wynikom badań widzimy, że procentują w nich nasze wysiłki z ostatnich 5 lat, których celem było umocnienie nie tylko pozycji galerii na lokalnym rynku czy rozwój catchmentu, ale także stworzenie marki, która przyciąga najemcę i klienta – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
W naszym centrum nie tylko stworzyliśmy niezwykle atrakcyjną ofertę, opartą na modzie, ale także rozwinęliśmy segment szeroko pojętych atrakcji czasu wolnego, tworząc tak unikalne przestrzenie jak np. Bulwary Jurajskie czy strefę relaksu z akwariami słono- i słodkowodnymi. Zaprocentowały także liczne inwestycje poczynione w ostatnich latach, w tym modernizacje pasaży. Klient dostrzegł i docenił te kluczowe dla nas zmiany – dodaje.
Co ważne, tak wysoka ocena przychodzi w okresie pełnym wyzwań dla rynku retail, kiedy to klienci krytycznym okiem patrzą na obiekty handlowe.
Pandemia zmieniła konsumenta, sprawiając, że do głosu doszły nowe potrzeby. Wszystko jednak wskazuje na to, że w naszym rozwoju podążamy za tymi oczekiwaniami, wpasowując się nie tylko w trendy rynkowe, ale także potrzeby, zwłaszcza lokalnego i regionalnego klienta – mówi.
Za wysoką oceną dla obiektu stoją konkretne elementy. Aż 96% regularnych klientów zadowolonych jest z dostępu do bardzo szerokiej i zróżnicowanej oferty handlowej Galerii Jurajskiej. 94% odwiedzających podobają się nowe marki, które otwierają tu swoje sklepy. 97% z kolei na plus ocenia ofertę gastronomiczną, ujętą w nowoczesny i przestronny food court. 96% taką notę wystawia ofercie rozrywkowo-rekreacyjnej.
Mocna oferta handlowa jest dziś bez wątpienia jednym z największych atutów Galerii Jurajskiej, który rzutuje na odbiór obiektu na rynku. Jesteśmy jedynym typowym obiektem fashion w regionie, a także jedyną galerią mającą tak zróżnicowaną ofertę handlowo-rozrywkową. W tym obszarze w ostatnich latach zaszły spore zmiany na plus. W efekcie, obiekt jest niemal w pełni skomercjalizowany, oferując klientowi kompleksową, ale i kompaktową ofertę, jakiej można oczekiwać po galerii tej skali – mówi Anna Borecka-Suda.
Za co klienci doceniają Jurajską?
Ale oferta to nie jedyne, co powoduje zadowolenie u klienta Jurajskiej. 92% ceni obiekt za łatwość dojazdu samochodem i komfort jaki zapewnia zmotoryzowanym. 95% premiuje Jurajską za nowe inwestycje, jakie tu poczyniono w ostatnich latach, w tym np. modernizację alei handlowych, stworzenie stref relaksu czy Bulwary Jurajskie i boiska do siatkówki plażowej. Zaś 97% docenia atmosferę w obiekcie. Równie wysokie oceny przypadają też za czystość i jakość obsługi, a także dostępne w obiekcie sezonowe promocje. Aż 97% klientów w dobie COVID-19 czuje się bezpiecznie w częstochowskiej galerii.
Patrząc na te wyniki można pokusić się ze stwierdzeniem, że obiekt jako całość jest bardzo pozytywnie odbierany. Klienci zwracają uwagę zarówno na jego ofertę, kluczową dla pozycjonowania, ale także na elementy „opakowujące” ją, w tym przestrzeń, którą stale rozwijamy i udoskonalamy, bezpieczeństwo w czasach pandemii, customer experience czy pozahandlowe atrakcje czasu wolnego, z naszym parkiem nad Wartą i eventami na czele – mówi Anna Borecka-Suda.
Co ciekawe, klienci niewiele chcieliby zmienić w Galerii Jurajskiej. Zdaniem aż 99% centrum handlowe nie musi wprowadzać niczego nowego czy dodatkowego, aby skłonić mieszkańców regionu do częstszych wizyt. Zaledwie 1% chciałby m.in. dodatkowych sklepów.
Osiągnięcie tego poziomu zadowolenia klienta to lata pracy. To ogromny sukces, za którym stoi przede wszystkim rozwój obiektu i jego przestrzeni, udana komercjalizacja i rekomercjalizacja czy liczne modernizacje. Nie bez znaczenia jest także to, że inwestując w obiekt zawsze patrzyliśmy z perspektywy oczekiwań klienta, tego co on by chciał zmienić, dodać, usunąć. Wsłuchanie się w potrzeby lokalnego rynku i umiejętne odpowiadanie na nie, dziś znajduje przełożenie w mocnych liczbach, które mamy przed sobą – mówi przedstawicielka Galerii Jurajskiej.