Multi Ice Group startuje z nowym konceptem franczyzowym – BuBu Bubble Tea. Firma oferuje trzy koncepty do wyboru: format mobilny w przyczepie, lokal stacjonarny lub wyspa w galerii handlowej.
BuBu Bubble Tea – czym jest herbata bąbelkowa?
Koncepcja Bubble Tea przywędrowała do nas z Tajwanu, jednak dziś napoje te cieszą się popularnością w całej Europie. Sięgają po nie osoby w każdym wieku – dzieci, młodzież i starsi klienci, którzy chcą spróbować czegoś nowego. Taki zaskakujący, oryginalny produkt przyciąga gości szczególnie w sezonie wakacyjnym. Ale nie tylko, bowiem BuBu może działać przez cały rok – mówi Sylwia Ramotowska, przedstawicielka sieci.
BuBu Bubble Tea – ile wynosi kwota wejścia?
Wyspa handlowa w centrach handlowych
Nasi franczyzobiorcy w momencie podpisania umowy są objęci wsparciem dedykowanego opiekuna, który przechodzi z nimi przez wszelkie formalności i pomaga dopiąć biznes na ostatni guzik. Mamy ponad 18-letnie doświadczenie w rozwijaniu marek franczyzowych w Polsce. Posiadamy wypracowane procedury, które sprawiają, że otwarcie własnego punktu gastronomicznego jest banalnie proste – mówi Sylwia Ramotowska.
Promocja w social mediach
Nasze analizy pokazują, że Bubble Tea cieszy się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży, która intensywnie korzysta z platform społecznościowych. Chcemy wykorzystać ten potencjał i zaproponować im treści, które będą się im podobać. Jasna, pastelowa kolorystyka oraz modny produkt sprawiają, że młodzi ludzie z łatwością identyfikują się z marką – przekonuje przedstawicielka sieci.