Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Recykling i wtórny obieg odzieży zawitały do Blue City. Re_store z nowym salonem w Warszawie

W połowie sierpnia 2022 roku marka Re_store otworzy swój sklep o powierzchni 177 mkw.

przez Redakcja
15 sierpnia 2022
w Centra handlowe
0
Blue City

Blue City

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Re_store to marka, która stawia na unikalny koncept second handu. W sierpniu 2022 roku otworzy swój drugi salon stacjonarny – w Blue City w Warszawie. W transakcji najmu pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Re_store otwiera salon w Blue City

W połowie sierpnia 2022 roku marka Re_store otworzy swój sklep o powierzchni 177 mkw. w centrum handlowym Blue City. Idea marki skupia się na wtórnym obiegu i recyklingu odzieży. Swoim klientkom i klientom oferuje przestrzeń i możliwość sprzedaży używanych lub nowych ubrań za gotówkę lub vouchery na zakup odzieży używanej w sklepie Re_store i w sklepie internetowym.

Koncept Re_store, za pomocą sieci smart kontenerów zlokalizowanych w galeriach handlowych i miejscach publicznych, praktykuje system take-back a także oferuje usługi Raas (resale as a service), dzięki którym odzież po sortowaniu i oczyszczeniu sprzedawana może być  w sklepach sieciowych jako side by side pod marką Re_store.

Pozyskiwanie odzieży z drugiej ręki, jej wtórny obieg oraz recykling są obecnie jednymi z najsilniej odznaczających się trendów wśród pokolenia Z. Jego przedstawiciele wzorują się na modzie Millenialsów – szukają vintage’owych perełek i łączą je z ofertą odzieżową marek obecnych na rynku. Koncept Re_store stanowi zatem doskonałe uzupełnienie dotychczasowego grona najemców w Blue City. Obecność marki w drugim warszawskim centrum handlowym to również odpowiedź na potrzebę dbania o środowisko poprzez wykorzystane tego, co zostało już wyprodukowane – komentuje Ada Budynek, Leasing Manager, Associate, Retail Agency Cushman & Wakefield.

Marka Re_store aktywnie działa na rzecz edukacji w zakresie zrównoważonych zakupów i ograniczania do minimum pozyskiwania nowych produktów. Jako marka pragniemy uświadamiać społeczeństwo w zakresie ekologii i zachęcać, aby nie wyrzucali ubrań, do minimum ograniczali zakup nowej odzieży i praktykowali recykling. Aby przyczynić się do opanowania silnego konsumpcjonizmu, wPod koniec 2020r. zaproponowaliśmy rynkowi fashion nowy produkt, którym jest automatyczne urządzenie do pobierania odzieży używanej; podobny kontener będzie również zainstalowany w sklepie Re_store w Blue City. W projekcie zebraliśmy już ponad 7 ton odzieży używanej i wierzymy, że otwarcie nowego salonu naszej marki przyczyni się do dalszego rozwoju proekologicznych postaw i praktyk wśród Polaków – komentuje Mariusz Pniewski, założyciel marki Re_store.

Sklepy z ubraniami z odzysku stają się coraz popularniejsze. Kupując w nich odzież, nie tylko  popieramy ideę „zero waste”, ale mamy szansę  na zdobycie czegoś oryginalnego i jeszcze na tym zaoszczędzić. Rośnie też nasza świadomość ekologiczna na temat drugiego życia odzieży. Nasz nowy najemca Re_store doskonale wpisuje się w ten trend i potrzeby – mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.

Blue City to centrum handlowo-rozrywkowe zlokalizowane na warszawskiej Ochocie, działające od 2004 roku. Znajduje się w nim ponad 200 sklepów, punktów usługowych, a także 25 restauracji, barów szybkiej obsługi i kawiarni. Na trzech poziomach centrum dla konsumentów dostępne są atrakcje dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz fitness klub. Obiekt otrzymał certyfikat BREEAM In-Use. Jego całkowita powierzchnia wynosi 185 000 mkw.

Oprac. su
Tags: Blue City
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Zarządzająca Empiku przejmuje kontrolę nad Spółką w wyniku wykupu menedżerskiego. Ewa Szmidt-Belcarz kupuje większościowy pakiet od Penta Investments

Zarządzająca Empiku przejmuje kontrolę nad Spółką w wyniku wykupu menedżerskiego. Ewa Szmidt-Belcarz kupuje większościowy pakiet od Penta Investments

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version