Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

WYWIAD: Michał Brzemiński podsumowuje rok Sugarfree & Cardio Bunny i opowiada o planach rozwoju sieci

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Franczyza, Wywiady
0
michał_brzemiński_retail_journal

michał_brzemiński_retail_journal

Marki Sugarfree i Cardio Bunny rozwijają się bardzo dynamicznie. Jak Pan podsumuje ten rok pod względem liczby otwarć nowych punktów? Czy zrealizowali Państwo zakładane cele?

Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży: Rok 2019 był bardzo dynamiczny pod względem budowy sieci sklepów stacjonarnych Sugarfree & Cardio Bunny. W tym okresie zbudowaliśmy dodatkowy, bardzo stabilny model dystrybucji, jakim jest sieć sklepów w modelu franczyzowym. Od 23 sierpnia do 14 grudnia otworzyliśmy 11 sklepów, w tym jeden partnerski w Częstochowie (ten ostatni został przeniesiony do galerii handlowej). W większości znajdują się one w renomowanych galeriach handlowych. Wszystkie z nich prowadzone są w systemie franczyzowym. Nowy model wdrażaliśmy zarówno zewnętrznie, jak i wewnątrz organizacji. W ostatnich miesiącach udało nam się zaimplementować wszystkie procesy dotyczące uruchamiania nowych sklepów oraz wsparcia franczyzobiorców. Niemały wkład w nasz sukces mają specjaliści z doświadczeniem w tej dziedzinie, którzy dołączyli do naszej firmy.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Dużym wyzwaniem, a jednocześnie najbardziej czasochłonnym zajęciem było pozyskanie godnych zaufania partnerów biznesowych. Udało nam się podjąć współpracę z wartościowymi osobami, które rozwijają swój biznes i wspólnie z nami pracują na sukces marek Sugarfree i Cardio Bunny. Jestem bardzo zadowolony z tego, że udało nam się dotrzeć do lokalnej klientki, która jest zainteresowana naszymi produktami, a jeszcze nie znała naszej marki. Dodatkowo, rozszerzyliśmy także ofertę w butikach o torebki, buty a także akcesoria dla obu marek. Cały czas dbamy o to, aby nasz asortyment był spójny z pierwotnie wypracowanym wizerunkiem – Sugarfree to nieustannie sukienki na każdą okazję nawet od 99 zł, natomiast Cardio Bunny to marka, która płynnie łączy sport i modę.

Oczywiście to jeszcze nie koniec – przed nami nowy rok i kolejne wyzwania. Nieustannie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami i pracujemy nad otwarciami sklepów w kolejnych miastach.

Ile salonów łącznie mają już Państwo w swoim portfelu?

Łącznie posiadamy obecnie czternaście sklepów.  Na koniec 2018 roku mieliśmy 3 sklepy w portfelu – dwa własne i pierwszy butik franczyzowy. W 2019 roku otworzyliśmy sklepy franczyzowe w Krakowie, Bydgoszczy, Częstochowie, Krakowie, Szczecinie, Ostrzeszowie, Ostrowie Wielkopolskim, Kielcach, Legnicy, Białymstoku i Bielsku Białej.  

Jaka część Państwa salonów to sklepy franczyzowe?

Posiadamy dwa sklepy własne, pozostałych dwanaście jest prowadzone właśnie w formie franczyzy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej formy prowadzenia biznesu – wiemy jak pracować z franczyzobiorcami, aby strategia win-win nie była tylko sloganem. Wierzymy w mikromanagement na poziomie współpracy z franczyzobiorcą. W tym systemie pracuje od wielu lat i wiem, że mając dobrze dobranych partnerów biznesowych, sukces to kwestia czasu. Działania operacyjne, jakie prowadzi franczyzobiorca są bardzo ważne. My jako marka „zapewniamy” obroty na poziomie odpowiednim, ale ostateczny wynik, który często jest wielokrotnie wyższy od zakładanego, zależy właśnie od zaangażowania ludzi zarządzających danym butikiem i dbających o lokalnego klienta. Franczyzobiorca jest dużo bliżej klienta niż my – nasi partnerzy stają się ambasadorami marki na lokalnym rynku. To osoby, które prowadzą swój własny biznes, co oznacza, że bardzo zależy im na jego rozwoju.

Z jakimi kosztami wiąże się dla franczyzobiorcy otworzenie sklepu Państwa marki, na jakie zyski oraz wsparcie z Państwa strony może liczyć.

System franczyzowy, który oferujemy opiera się partnerskich warunkach. Naszych franczyzobiorców zapraszamy do wspólnego prowadzenia biznesu, ponieważ my zarabiamy, jeśli zarabia nasz partner. Franczyzobiorca otrzymuje dedykowanego managera regionalnego który pracuje zarówno z właścicielem butiku jak i jego pracownikami. Może liczyć również na wsparcie w marketingu na lokalnym rynku. Warto podkreślić, że oferujemy wysokie, ponad rynkowy standard, marże oraz gwarantujemy poziom marż również podczas wspólnych akcji promocyjnych.

W 2020 roku obniżyliśmy koszty inwestycji w sam lokal, które nie powinny przekroczyć 100 tys zł. Preferowana przez nas powierzchnia lokalu to 80 – 100 mkw. Warto zaznaczyć, że jako franczyzodawca partycypujemy w kosztach związanych z otwarciem lokalu.

Do współpracy zapraszamy celebrytów – osoby znane i lubiane przez nasze klientki. Gwiazdy zaangażowane są w projektowanie kolekcji ubrań, ale także w promocję na szczeblu lokalnym. W ostatnim czasie odbyła się seria spotkań z Sandrą Kubicką, która w kilku wybranych sklepach promowała swoją kolekcję oraz doradzała w doborze strojów.

michał_brzemiński_retail_journal

Na jakich miastach będą Państwo skupiać swoje działania w najbliższym czasie? Czy uwzględniają Państwo otwieranie salonów w galeriach handlowych?

Na celowniku mamy kolejne miasta powyżej 50 tys. mieszkańców. Nasze sklepy lokalizujemy głównie w galeriach handlowych i ulicach handlowych, bo tam widzimy największy potencjał sprzedażowy. Tak jak potencjalny franczyzobiorca, każde miejsce jest poddawane dokładnej analizie – Wiemy już jakich lokali szukamy i gdzie prowadzić sprzedaż z dużym sukcesem. Dokładnie widzimy jaka lokalizacja będzie przynosić obroty, a jaka nie będzie rentowna. Rynek Nieruchomości komercyjnych nie jest łatwy, a dodatkowo rynek retail bardzo szybko się zmienia.

W 2020 roku zamierzamy skupić się na dalszej budowie sieci butików franczyzowych Sugarfree i Cardio Bunny. Tak jak do tej pory, zamierzamy robić to bardzo rozsądnie stawiając na jakość otwieranych sklepów a nie na ich ilość.

Rozmawiała Urszula Szewczyk.

Marka Sugarfree została stworzona z pasji i z myślą o Kobietach, które podążają za trendami i lubią świetnie wyglądać, niezależnie od sytuacji. Kolekcje sukienek na każdą okazję powstają w Polsce z wysokiej jakości tkanin sprowadzanych z Włoch oraz Hiszpanii. Markę wyróżnia szybkość reagowania na potrzeby wymagających Klientek, dlatego oferta jest często rozszerzana o nowe modele.

Cardio Bunny będąc dumnym z każdej Kobiety nieustająco stawiającej sobie nowe wyzwania, tworzy modną, innowacyjną i funkcjonalną odzież sportową, która podkreśla atuty noszących ją Pań.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO – OBSERWUJ NAS NA:

    

Tags: Cardio BunnyMichał Brzemińskiretailretail journalSugarfree
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
artur_halik_shoper_retail_journal

WYWIAD: Artur Halik opowiada o tym, jak Polacy robią zakupy przez internet w grudniu

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version