Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Olimp wchodzi do oferty Gemini Park Bielsko-Biała

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
gemini_park_bielsko_biała_retail_journal

gemini_park_bielsko_biała_retail_journal

Gemini Park Bielsko-Biała poszerza swoją ofertę gastronomiczną. Centrum podpisało umowę z siecią restauracji Olimp, która należy do Gastromall Group.

Bielski Gemini Park kontynuuje rozwój swojej oferty gastronomicznej, wprowadzając do oferty doskonale znane marki oraz nowoczesne koncepty restauracyjne. Już dziś klienci znajdą tutaj 13 lokali takich sieci jak, m.in.: McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Silver Dragon, Donner Kebab, Costa Coffee, Lodomania czy Cukiernia Sowa. W ten mix wkomponuje się wkrótce także Olimp.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Nową Restaurację Olimp zdecydowaliśmy się ulokować w Gemini Park Bielsko – Biała, ponieważ współpraca z Gemini Holdings przy wcześniejszych projektach przebiegała wzorowo. Od kilku lat nasze restauracje działają w Gemini Park Tychy oraz Gemini Park Tarnów. Zarówno my jako Gastromall Group – główni najemcy, jak i nasi Franczyzobiorcy, możemy śmiało potwierdzić, że Gemini Holdings zdecydowanie wyróżnia się na tle krajowej branży retail, oferując klientom kompleksowe podejście, wsparcie merytoryczne i organizacyjne. Warto również podkreślić duże zaangażowanie Gemini Holdings w promocję swoich najemców i ogólne wsparcie marketingowe podczas trwania całej umowy – mówi Piotr Beltrani, Dyrektor Działu Ekspansji i Rozwoju.

Oferta gastronomiczna Gemini Park jest jedną z najszerszych wśród podbeskidzkich centrów handlowych. Oparta jest przede wszystkim na znanych markach restauracyjnych i kawiarnianych, a także na kuchniach świata, w tym na restauracjach serwujących dania kuchni, m.in. japońskiej, włoskiej, amerykańskiej, orientalnej czy bliskowschodniej.

Już we wrześniu do tego grona dołączy kolejny ciekawy koncept. Olimp będzie jedyną restauracją w gastronomicznym tenant mix’ie Gemini Park serwującą dania na wagę. Na mocy podpisanej umowy najmu, marka zajmie lokal mający prawie 130 m kw., ulokowany w obrębie strefy food court.

Restauracje z jedzeniem na wagę cieszą się popularnością w Polsce. Także klienci odwiedzający lokale w galeriach chętnie korzystają z tego typu oferty. Do lokali przyciąga m.in. ujednolicona cena za 100g, szerokie menu i możliwość samodzielnego komponowania dania czy wielkości porcji, a także opcję zakupu jedzenia na wynos – wylicza Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager Gemini Holding. – Dlatego jednym z naszych leasingowych priorytetów było zapewnienie tenant mix’owi oferty, która zgodna jest nie tylko z rynkowymi trendami, ale także oczekiwaniami klientów. Wybór padł na Olimp, jeden z najszybciej rozwijających się konceptów z jedzeniem na wagę. To marka stabilna, doskonale rozpoznawalna, znana klientom z innych obiektów handlowych w całej Polsce – dodaje.

Jak zapewnia Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała, obiekt w swojej strategii rozwoju oferty restauracyjno-kawiarnianej stawia dziś na dywersyfikację menu oraz nowe koncepty, jakie podpowiada zmieniający się rynek.

Wsłuchujemy się zarówno w oczekiwania naszych klientów, jak również śledzimy trendy na rynku w Polsce i zagranicą. Przyglądamy się znanym sieciom oraz świeżym, autorskim konceptom, które zaczynają na tym rynku być zauważalne. Staramy się przy tym znaleźć ofertowy balans – mówi. – Naszym celem jest sprawienie, że oferta gastronomiczna Gemini Park będzie nie tylko zaskakująca w swoim mix’ie czy odróżniająca się od lokalnej konkurencji, ale przede wszystkim kompletna i rodzinna, a co za tym idzie zaspokajać będzie różne gusta kulinarne osób w różnym wieku – mówi.

W lipcu do galerii Gemini Park Bielsko-Biała wróciło 87% klientów, w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem. Obroty czerwcowe kształtowały się rok do roku na poziomie 93%. W Gemini Park czynne jest już 97% lokali, które były otwarte przed pandemią.


Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.

Tags: Gemini HoldingGemini ParkGemini Park Bielsko-Biała
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
sinsay_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe_blue_city

W Blue City otworzono nowy salon odzieżowy

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version