22 lipca w Bonarce odbyło się otwarcie największej i jednocześnie flagowej perfumerii Douglas w Krakowie. Lokal o powierzchni prawie 530 m2 został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. Innowacyjne rozwiązania i zupełnie nowa architektura – to nie koniec udoskonaleń. Perfumeria została wyposażona w strefy tematyczne z niszowymi markami oraz gabinet kosmetyczny.
W Bonarce została otwarta największa perfumeria Douglas w Krakowie. Jej powierzchna to prawie 530 m2. Wnętrze lokalu zostało zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem marki – House of Beauty. Funkcjonalne rozwiązania, m.in. wszechstronne wykorzystanie multimediów oraz stylowy design, którego motywem przewodnim jest złota ornamentyka, zapewnią klientom najwyższy poziom komfortu podczas zakupów.
Nasi klienci są mocno przywiązani do marki Douglas. Dlatego bardzo się cieszymy, że to właśnie w Bonarce sieć Douglas zdecydowała się na tak kompleksową modernizację swojego lokalu. Nowa Perfumeria to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów – mówi Justyna Bartosz, Retail Asset Manager NEPI Rockcastle. – W ostatnim czasie powitaliśmy w Bonarce również kilka nowych konceptów – Salomon, Kiehl’s, Greenpoint i Salę Zabaw Fikołki. Wielu najemców przeprowadziło modernizację swoich salonów, powiększając jednocześnie dotychczasowe powierzchnie sprzedaży (Pinko, Apart w dwóch lokalizacjach, Jubitom, Tchibo, Pandora, Costa Coffee). Pokazuje to, że polskie i zagraniczne marki, pomimo pandemii, chętnie inwestują w Bonarce.
Perfumeria Douglas w Bonarce oferuje szeroki wybór kosmetyków i środków do pielęgnacji polskich (Yonelle, Dr Irena Eris) i zagranicznych marek (Kylie Skin, Caudalie, Laura Mercier, Iconic London). W strefach tematycznych lokalu klienci znajdą dodatkowo niszowe produkty, w tym m.in. zapachy Giorgio Armani Prive, Serge Lutens oraz Roos & Roos.
House of Beauty w Bonarce to także grono ekspertów i entuzjastów urody. W czasie indywidualnych konsultacji pomogą oni klientom w doborze odpowiednich kosmetyków z portfolio Douglas obejmującego przeszło 370 marek. Nowa perfumeria zapewnia doznania zakupowe na najwyższym poziomie i jednocześnie jest źródłem urodowych inspiracji.
BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC
Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma APSYS.