Od 27 sierpnia do 5 września w Bonarce na placu przy InfoPunkcie, będzie można obejrzeć 400 rysunków Andrzeja Mleczki. Dodatkowo w dniach 27 – 30 sierpnia ruszy specjalna akcja promocyjna. Do rozdania w niej będą designerskie akcesoria zaprojektowane przez młodych polskich artystów (kawazmlekom, Raspazjan).
Tematyka rysunków jest bardzo różnorodna – poruszają kwestie związane z przyrodą, ekologią, stereotypami i relacjami damsko-męskimi. Pojawi się także cała sekcja z pracami o Krakowie. Prace Andrzeja Mleczki oprócz tego, że bawią, to jednocześnie skłaniają do refleksji.
Bonarka od samego początku swojego istnienia wspierała lokalne inicjatywy kulturalne. W ciągu ostatnich lat aktywnie uczestniczyła m.in. w takich projektach, jak: ULICA. Festiwal Teatrów Ulicznych, Summer Jazz Festival Kraków i Cracow Art Week KRAKERS – mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. – Pomimo pandemii centrum nie zrezygnowało z kultury. Najlepszym tego dowodem jest zbliżająca się wystawa Andrzeja Mleczki, a także kooperacja z polskimi artystami Raspazjanem i kawazmlekom.
W czasie trwania wystawy klienci Bonarki będą mogli otrzymać designerskie akcesoria (kubki i plakaty) zaprojektowane przez dwójkę utalentowanych artystów – Izę Kachel znaną w sieci jako „kawazmlekom”, oraz Jana Michała Raspazjana. Aby skorzystać z promocji należy w dniach 27 – 30 sierpnia zrobić zakupy w Bonarce za min. 200 zł (maksymalnie na 2 paragonach) i zarejestrować się w aplikacji SEZAM. Nagrody będą do odbioru w godzinach 12:00 – 19:00 w specjalnym stanowisku na placu przy InfoPunkcie. Szczegóły akcji na bonarkacitycenter.pl.