Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pasaż Grunwaldzki unowocześnia kolejną przestrzeń centrum handlowego

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
epp_pasaż_grunawldzki

epp_pasaż_grunawldzki

Należący do EPP Pasaż Grunwaldzki kontynuuje proces modernizacji. Po otwarciu nowej strefy gastronomicznej – FOODSTACJI – kolejne zmiany w zakresie architektury, funkcjonalności i bezpieczeństwa objęły również pasaże, oświetlenie, przestrzenie zielone oraz ostatnio także łazienki.

Nowe toalety w Pasażu Grunwaldzkim cechują się jasno wydzielonymi strefami, czytelnymi oznaczeniami i zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które eliminują konieczność dotykania powierzchni i przedmiotów. Wnętrza nowych toalet ozdobiły nietypowe dekoracje. Przyjazne barwne neony w zaskakujących kształtach i formach tworzą inspirującą scenerię np. do gry konwencją #bathroomselfie. Efektowne wrażenie potęgują strefy siedzisk ze ściankami z wielobarwnych paneli dekoracyjnych, których kolor zmienia się w zależności od kąta patrzenia oraz delikatne modułowe sufity.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Projekt każdej przestrzeni w centrach EPP, niezależnie od skali, to oryginalna koncepcja łącząca nowoczesną funkcjonalność, dobry design i piękno wnętrz. Ważnym elementem jest od zawsze bezpieczeństwo, a bieżąca sytuacja sprawiła, że nasi klienci zaczęli jeszcze bardziej doceniać nowe rozwiązania. Ścieżka użytkownika w tzw. touchless toilets jest zaprojektowana tak, aby nie musiał on dotykać żadnej powierzchni w łazienkach, co wpływa na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa – wyjaśnia Michał Głąb, architekt EPP.

Toalety w Pasażu Grunwaldzkim zostały wyposażone m.in. w zautomatyzowane spłuczki, podajniki mydła i żelu antybakteryjnego oraz suszarki uruchamiane przez fotokomórkę, które zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych zostały czasowo wyłączone z użytkowania. Zadbano również o udogodnienia zaprojektowane z myślą o najmłodszych użytkownikach, m.in. toalety dla rodzica i dziecka, czy niskie umywalki dostosowane do potrzeb maluchów. Do dyspozycji rodzin jest również pokój rodzinny zaopatrzony m.in. w kuchenkę mikrofalową, przewijaki, fotele do karmienia, umywalki oraz zintegrowaną toaletę.

Po ogromnym sukcesie FOODSTACJI kontynuujemy proces modernizacji naszego centrum. Inspirujemy się nowymi trendami, sięgając po najnowsze osiągnięcia technologiczne, ale zawsze naszym nadrzędnym celem są potrzeby naszych klientów, którym chcemy zapewnić najwyższy komfort. Stawiamy też na niekonwencjonalny design, który będzie zaskakiwał naszych klientów i dostarczał im wyjątkowych doświadczeń związanych z wizytą w Pasażu Grunwaldzkim – mówi Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.


EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.  EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). Więcej informacji jest dostępnych na www.epp-poland.com

Tags: centra handloweEPPgalerie handlowePasaż Grunwaldzkiretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Salon Carry w Nowych Bielawach przeszedł metamorfozę

Salon Carry w Nowych Bielawach przeszedł metamorfozę

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version