Sieć sklepów SPAR otworzyła nowy sklep w Warszawie przy ul. Stawki 2A. Dla klientów dostępne jest 1046 m² sali sprzedaży – mogą oni także skorzystać z usługi zakupów online na stronie www.e-spar.com.pl z dowozem do domu. Nowa placówka pod szyldem EUROSPAR powstała w wyniku dynamicznego procesu rebrandingu sieci delikatesów Piotr i Paweł.
Nasz nowy sklep zlokalizowany jest w pięknej lokalizacji w warszawskim Śródmieściu – jesteśmy przekonani, że będzie miejscem codziennych zakupów mieszkańców okolicznych osiedli, a także pracowników biur i turystów odwiedzających Warszawę. Jest to kolejna placówka w stolicy – jesteśmy blisko lokalnych społeczności, doskonale znamy potrzeby mieszkańców Warszawy i spełniamy je. Partnerzy detaliczni SPAR wkładają w placówki wiele serca i troszczą się o nie – Klienci to także nasi przyjaciele i rodzina, nasi sąsiedzi. Jako sieć kładziemy ogromny nacisk na najwyższą jakość oferowanych produktów. Mamy szeroką ofertę produktów świeżych i atrakcyjne promocje. W sklepie SPAR klienci znajdą produkty od polskich, sprawdzonych producentów, ciekawe propozycje artykułów z dalszych zakątków świata, a także produkty BIO i EKO – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.
Spółka zakłada dysponowanie 400 sklepami w Polsce w ciągu pięciu lat.
The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w innych krajach afrykańskich, w tym w Angoli, Zambii, Botswanie, Namibii, Mozambiku, Malawi, Lesotho, Suazi. Firma działa również w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.